Ut På Tur: Har du sett Makka Pakka??

 

Siden eg likevel måtte ut å kjøpe nye brannslokkingsapparater i dag kledde eg meg for tur og havnet på Solastranden i halv 12 tiden 🙂 Nice! Det blåste en del i dag, ble iskald i ansiktet i motvinden
derfor gikk eg ikkje hele stranden, men tur er tur 🙂 

 

 

 

 

Ser du hvem eg traff?? *ler* Makka Pakka! 

Det kan eg si: Sola biter allerede! Godt eg i det minste hadde 15 faktor i fjeset,
men eg kjenner eg er varm og solsteikt 🙂 Deilig!

 

 

 

 

Eg klarte å komme over den ene “elva” som renner ut nede ved stranda, men det var betydelig mer vann enn i går, ved “elv” nr 2 måtte eg gi tapt og gå opp, over broen og ned igjen. Skikkelig forfriskende god tur. Var flere surfere som hoppet rundt på bølgene. I morgen er det også full sol, flere varmegrader og betydelig mindre vind…Hvem vet, kanskje eg svipper ut da også 🙂 Så enkelt når det er rett der borte *peker* Fordelen med å gå på stranden er at eg møter ingen bakker! Unngår å anstrenge meg for mye inntil eg vet hvordan det står til med leveren min *ler*

 

 

 

Som sagt: Tur er tur 🙂 

 

Tja, tror om eg skal lage meg noe mat? Et par havrelapper kanskje?
Fristet litt, ja og så skal eg straks felle av strikkeprosjektet mitt 🙂 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg