Ut På Tur: Kortreist Luksus

 

Når eg kommer ned hit til Hestholmen glemmer eg fort at kroppen er sliten, tung og daff 🙂 Var kaldere enn eg troddet her nede ved havet så godt eg tok med vindjakka. 19 grader, så kan overhodet ikkje klage 🙂
Hadde ikkje gått så lenge før jakke måtte av!

 

 

 

 

Ser frem til om ca en mnd og eg kan ta meg et bad her nede!! Det er lenge siden, men eg kjenner at i år MÅ eg!
Er en del stein akkurat på denne siden, men ellers er det kun sand som gjelder – Skikkelig herlig 🙂

 

 

 

 

Turen gikk mot Kolnes, men i dag gikk eg rundt bondegården og ikkje forbi og videre….Var faktisk ganske kjipet, men BÅDE klokka og mobilen var nesten tom for strøm….! (Snakk om å være hodeløs!) Burde slettes ikkje betydd noe, men….eg liker å føre logg…sånn er det bare, men hvem vet? Kanskje eg tar meg en tur i morgen også, krysser fingrene for opphold i det minste 🙂

Kjenner at det er innafor med en tur til Håhammaren igjen snart,
da blir det over 1 mil 🙂

 

 

 

 

Satser på at eg ikkje driter meg ut nå….men eg vil tro det er Rott som ligger der ute bak 2 holmer?  Ja eg burde ha visste det 100% etter 20 år som tanangerbu, men det er liksom Flatholmen eg alltid babler om. Grunnen til at eg tenkte på Rott i dag er fordi eg vet det skjer Eventyrlige ting der ut som avsluttes i morgen….
Kommer på tv til høsten 🙂 Spennende!

 

 

 

 

På vei hjem svippet eg innom Vårsol Gartneriet rett bort i street`n, perlene er ankommet og de er nydelige, men selvfølgelig alltid best med en gang de kommer! Ja, det er akkurat som snop og virkelig en lokal luksus!

 

 

 

 

Laget meg en smakfull lunsj! Hmm nye favoritter er knekkebrød av kun frø, de er litt store, brekker de i 2, et kyllingpålegg på hver halvdel, et strøk pesto og så ei halv leive med Ridderost på hver og i dag ble det deilig lokalgarnityre + Ei flaske fersk eplemos fra samme gartneri 🙂 TASTY!

Etter litt mat har eg jobbet en time og vel så det i solsteiken på terrassen. NÅ er det frø i grønnsakkassen! Isbergsalat og Bladpersille er først ut….inn til eg husker hvor i huleste eg har gjemt boksen med alle frøposene…..! *Gullfiskhukommelse*

 

 

 

 

Slettes ikkje den lengste turen som sagt, men jaggu gjorde den godt,
og du vet: Tur er bedre enn ingen tur 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg