Ut på Tur: Flott start på uka!

 

Hadde planlagt fra i går at i dag skulle eg gå Hafrsfjorden! Sist eg gikk her var med storesøs, da gikk me helt inn til Sverd i Fjell, men da hadde me parkert min bil der og slapp å gå tilbake….I dag var eg jo alene. Målet mitt var å gå til Håhammaren, dvs litt over 5 km og så gå tilbake til start. Hadde eg gått inn til Sverd i Fjell og helt tilbake hadde det blitt ca 15 km – Der fremme er det målet, at det skal bli en “Normal” tur, men i dag snudde eg ved Håhammarene og gikk tilbake. 1 mil på en mandag gir jo en flott ukestart 🙂

 

 

 

 

 

Ganske stooort under Hafrsfjordbrua!

 

 

 

 

Selv om sjøen så innbydene ut er ikkje dette et egnet badested
for å si det sånn…! Greit å fiske her da 🙂

 

 

 


Hafrsfjord Brua

 

 

 

 

Da var det bare å gi gass her i fra…

 

 

 

 

Dette Natoflyet fløy HELE turen rett over hodet på meg! Kunne se at det gikk ned til Sola flyplass
uten å lande for så å ta en ny runde….om igjen og om igjen!

 

 

 

 

Zoomer du dette bildet kan du se Hafrsfjord brua langt der borte

 

 

 

 

Var et yrene fugleliv og TENKE, eg fikk se en svane på reir!
Blir spennende å følge med på det paret 🙂

 

 

 

 

Ca rett frem her bor eg jo! Kom meg ut til Håhammaren,
en bitte liten pause før eg la ut på returen 🙂

 

 

 

 

TENK om det kunne vært en bro fra Snøde hvor eg bort og over til der Håhammaren er!?!
Da hadde det blitt en rundttur og ikkje frem/tilbake 🙂

Resten av kwellen har eg bare tenk å surre og slappe av 🙂 Har startet på det Nye prosjektet så ja,
her skal det strikkes. Har også lastet ned i Lydbok som eg bare må høre på 🙂

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg