Ut På Tur: Motvind fra nord!

 

Eg kan love at når det er kun 2+ grader og 10 i pila fra nord, ja da blir det nesten frostskader i ansiktet!! Hekkan det var kaldt i starten, men kun i ansiktet for eg tok på extra ull i dag – Ravello funket fjell som lag 2 🙂 Sola tar skikkelig godt så når alt saltet var vasket bort ved hjemkomst så eg jo at denne tutta begynner å få brunfargen på plass 🙂 Har til nå kun brukt solfaktor 15, må nok kjøpe en med høyere faktor + noe godt beskyttende for leppene…De er litt brente! Det er jo kanskje ikkje det første man tenker over på denne årstiden,
men kjenner at det er høyst nødvendig *ler*

 

 

 

 

Dette er nordenden på Solastrand, en ypperlig plass
å finne seg en stein for en drikkepause 🙂

 

 

 

 

Med nesen mot sør fikk eg medfart av vinden, alltid herlig på returen. Eg gikk ikkje hele stranden slik som forrige gang….Eg kjente underveis at det gnagsårplasteret som hun på apoteket lovet skulle holde seg på plass var på vei under hælen…Ikkje sant!

 

 

 

 

Gleder meg til +20 og badetemperatur!

 

 

Ble altså ikkje den lengste turen, men var en herlig og oppfriskende tur 🙂 Turen hjalp på så mye annet; frisk luft, forblåst hodet og eg følte meg opplagt og fresh – Ble enda bedre etter en god dusj når eg kom hjem 🙂

 

 

 

 

Har fått pakket alle Forundringsposene som er solgt og de går på posten i morgen. Greit med de minste pakkene fra posten, er t.o.m plass til 2 Forundringsposer i en boks 🙂 Pr nå har eg 4 Forundringsposer igjen 🙂
Nytter ikkje å sitte stort lenger på gjerdet nå *fniser*

Planen videre for søndagene er: Serie, strikking, serie, mer serie
og enda litt serie….Nå er det Chicago P.D 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg