10 Overraskelser!!

 

Det er FREEEDAG og her i huset er det TacoFredag i tillegg!
Amira og Eirik kommer på middag så dette blir kos! 🙂

Ok, fredag, da må man finne på noe gøy så derfor har eg “ryddet” litt og laget hele 10 innholdsrike Forundringsposer. Husker du hvor spennende det var som liten når de solgte slike i gottebutikkene?
Dette er også gotterier, men i en helt annen skala Woop Woop!

Hvis du har følgt meg det siste året har du nok sett noe av alt en har laget, eg vil selv si det er fine og godt brukanes ting og tang – Her får du i grunnen litt av alt og sikkert litt mer til + litt go`saker, kosedrikk og humor.
Det er strikkerelatert poser kan du si 🙂

UTSOLGT!

Eg har muligheten til å lage til flere om det er interesse 🙂 

 

 

 

Verdien på hver av de 10 posene er 500 kr. Posene selger eg for 220 kr pr stk + porto som dessverre har steget
og siden alle posene er mellom 2-7 cm tjukker havner portoen på 57 kr. Så totalt blir det altså 277 kr. Her har du alt å vinne så absolutt, det er jo i grunnen eg som taper om man tenker kroner og øre,
men eg har et stort behov for å rydde plass 🙂

Har du lyst på en av disse posene send meg f.eks en mail: [email protected]
SMS 93899225 eller messenger om det er enklest 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Regner med at det er mye knask i disse posene. Var så heldig å sikret meg en del før jul både til meg og gaver.
      Overrasket over at det ikke er en haug “Ja takk” under innlegget på FB.
      Ønsker deg en fortsatt fin fredagskveld
      Klem fra Liv

      1. Tror ikkje lenger noen våger å skrive “JaTakk” hehe Posene ER Knaskeposer 🙂 Sånn sett går eg i “tap”,men det er godt å få ryddet bort en del før nytt skal kreeres. Haei herlige helg du også 😀

Siste innlegg