Ut På Tur: Nyt sommeren før den er over

 

Ååå dette trengte eg!! Virkelig! 1 uke siden sist langtur!! Å ja, eg kjente det da eg trasket i vei. Var jo ut på tur tordag også, men en lang tur kan ikkje helt sammenlignes med en topptur. Topptur er som regel korte, men mer “eksplosive” – Man må være noe mer seig for en lengre tur, jaggu godt at det var skikkelig sommer i dag – Nydelig! Føltes skikkelig godt ut etter ei noe laber uke.

Blir jo heller aldri lei av å gå der ute på jæren, helt nydelig! Du kan gå så langt du gidder, ja du kan gå i mange timer om du vil, men husk at hvis du er alene må du nødvendigvis snu for å returnere til bilen
og da blir det jo dobbelt så langt!

 

 

 

Forrige søndag da Ine og eg gikk fra Reve Havn startet med under pilen i bildet.
Fra der eg står er det ca 7 km ut dit 🙂

 

 

 

 

Feistein Fyr 😀

 

 

 

 

Ser du det ytterste neset heeel bak der i bildet? Se de flotte bildere der i fra!
Magisk landskap med gjemte fjes!

 

 

 

 

En skikkelig god tur som gjorde godt! Nå er eg klar for ei ny uke med noen flere turer enn forrige uke satser eg på! Nå starter også de faste turene til Turistforening opp så dette blir bra!

Nå har eg ei søtpotet i ovnen som trenger min oppmerksomhet
og etter på det blir det maling her på Hobbyrommet!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Herlige bilder. Nyt turen og godværet. Her har trenden over tid vært vind og ruskevær på dagen og sol-solgløtt om kvelden og vindstille. Hvis det ikke har vært guft hele døgnet da. Kjenner på at jeg savner sommer, med uteliv og god temperatur.
      Nyt kvelden på hobbyrommet.
      Klem fra Liv

Siste innlegg