Ut På Tur: Rett utenfor døra!

 

I dag ble eg hentet her hjemme og me kjørte bare rett ned til Hestholmen å parkerte. Denne turen har eg gått mange ganger, men aldri helt fullført bort til Solastrand – Det var målet i dag. Upåklagelig vær og beine veien 🙂

 

 

 

 

Noen velger å reise til sydlige strøk, helt greit det,
men er det et sted eg vil være når det er skikkelig sommer så er det…

 

 

 

 

…HJEMME!
Her er me altså med stranden eg alltid har snudd på, nå er det mange som har sagt til meg at det er bare å gå videre langs sjølinja….Vel da gjorde me det, gikk over stranda og opp ei lita ur og da kunne me se neste lille strandvik….hvor det gikk 5 hester å beitet….innegjerdet…Oook…om me skulle forbi der måtte me svømt,
verken Ine eller eg hadde interesse av å menge oss med hestene…No No!

 

 

 

 

Vel, da snudde me, gikk tilbake og forbi noe me tenkte kanskje var et påbegynt St.Hans bål, eller kanskje bonden bare hadde ryddet låven? Følgte traktor veien et stykke tilbake, fortsatt mot Solastrand….me gikk og me gikk, så aldri ut som den veien skulle ta ende…Sjekket kartet og når me gikk veien kunne det bli en riktig så lang tur, dessuten er ingen av oss glad i asfalt – Me skulle jo tross alt tilbake også. Trenger jo ikkje overdrive heller hehe Snudde etter 5,5 km og gikk tilbake 🙂

 

 

 

 

Måtte jo prate litt med disse søtnosene som koset seg i skyggen ♥

 

 

 


Fornøyelig og herlig tur, det beste? Me var ferdig gått ca kl 12,
andre hadde jo ikkje stått opp en gang når eg kom hjem haha

NÅ tenkte eg å okkupere kjøkkenet! Kjøpte mange søtpoteter før helga og tanken er å trylle litt med de 🙂
Det blir jammy det!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg