Ut På Tur: Store Stokkavann

 

Det måtte til, og det ble en kjapp tur rundt Store Stokkavann i ettermiddag 🙂 Deilig! Magen min trengte litt god bevegelse for risen eg spiste sammen med middagen i går (Thai) har virkelig skapt problem det siste døgnet…
Så etter 6 mnd uten ris fikk eg nå bekreftet at det ikkje skal gjenta seg, får holde meg til byggryn 🙂

Deilig å endelig gå tur med Ine igjen, ferien er over og nå er det bare å gå og gå, me skal jo til slutt ende opp heeelt nede på Ogna 🙂 Turen i dag er ikkje en del av noe større, men en tur me går inni mellom for å sjekke formen haha Me fikk ny rekord i dag og det motiverer, selv om me begge følte me ikkje gikk vårt beste har me likevel gått fort 🙂 Deilig! Du vet, når det er over 2 uker siden sist tur sammen har me mye å jabba om
og da merker me ikkje kilometerene.

Regneværet som var meldt var unnagjort i natt og me hadde 20 gr og knall sol!
Blir ikkje bedre enn det kan du si 🙂 

 

 

 

 

 

 

Etter turen var eg en tur på Kiwi og Mestergrønn, pga været har eg ikkje vært med nye blomster på graven på en stund…Men nå røsket eg bort det som var plantet, spylte godt og satte ned 2 rosebuketter ♥ Hadde eg tenkt meg om så hadde eg kjøpt med meg noe eg kunne ha plantet, men men, det får bli neste gang 🙂

 

 

 

 

Nå har eg både dusjet og fått i meg noe mat og skal parkerer ræva godt i stolen min her på Hobbyrommet 🙂
Ny serie markører er på gang og eg kan jo nevne at eg sendte en sooolig bestilling på nye farger i Fimo i går (Ikkje samarbeid) Faktisk fikk eg også unnagjort en del julegaver(!!!) i Outlet`n hos Panduro! DER er det peng å spare, bare nevner det 🙂

 

Nevner også kjapt GIVE AWAY`n hvor du kan rappe til deg noen av de nye håndlaga markører
Trekning i morgen!

 

 

 

 

Årets utvalg av X-antall markører 🙂 En del av disse er med kjøpte charms, MEN, eg er utrooolig kresen når eg kjøper charms. Det skal være skikkelig kvalitet!! Har gjort noen bomkjøp tidligere som så sååå fine ute, men de var noe dritt og gikk i bosset. De med kjøpecharms er selvfølgelig billigere enn mine egne som er håndlaget. Selv med kjøpte charms er det jo en del dill, eg monterer de på en bitteliten ring og så den store – Eg henger altså ikkje charms rett på ringen som henger på strikkepinnen (Ser mange gjør dette og eg skjønner det ikkje?) Ved bruk av 2 ringer vil de dingle fritt og ikkje ligge kun en vei…Mulig eg er pirkete (eller, det vet eg at eg er) men fryktelig irriterene med en markør som blir “fast”.

JAAA og vettu hva?? Woop Woop! Den nye klokka mi plinget opp i Postapp`n i dag og kommer i morgen!
Har avtalt med Amira at eg henter den og kjører rett til henne, da får hun satt den opp og eg har ny klokke på turen ons/tors 🙂 NICE! Du vet…de små gledene er superviktige! Men du…?

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Ahhww, store Stokkavann!!! Bodde i Uglaveien som student for maaaange år siden, og da var runden rundt Stokkavann et kjærkomment avbrekk fra bøker og pensum. God kveld fra Birgitte

Siste innlegg