J U B I L E U M – Give Away

 

Ikkje sant…?! Enda en Give Away! Hvorfor ikkje? Vel, grunnen er fordi det gikk opp for meg at i dag er det akkurat 2 år siden eg “åpnet” Hobbyrommet! 2 ÅR!!!? Hekkan for et par herlige år 😀 Mulig du har savnet Aaalt strikkinga, beklager i så fall, Multi Hobby er kommet for å bli og strikke kommer eg nok aldri til å slutte med, selv om det går tregt med de aktivepassive strikkeprosjektene min *ler*

Det er altså 2 år siden eg første satt her inne å kokkelurte på hva eg skulle begi meg i kast med…Var noe mer nakent da enn nå…Kremt…noen som sa rot? Har lett for å bli kaotisk når eg er midt inne i ei boble, som nå…
Det er da eg koser meg som mest! Husker du mitt første prosjekt her inne?? Kan jo røpe at det fortsatt ikkje er ferdig, blir ikkje enig med meg selv om finishen…sukk…Sånn er det i dag + den er malt i feil farge…klarer ikkje bestemme meg…Vurderer å kjøpe en hvit sprayboks med acryl maling og bare få den hvit igjen…
Ja, det var faktisk en meget god idé!

 

 

 

 

Ok, tilbake til i dag….2 års dagen! Woop Woop! Det må feires, så da blir det en Give Away og denne gangen får du ikkje se premien! Kan umulig vise den for eg har den ikkje…ennå!

Premien blir muligens maskemakører, av nyeste design! Eg lager ca 10 av hver eg finner på, max 20…Det gjør dem muligens litt sjeldne? hehe Til nå har eg nylig laget neste 3 serier, den 3.er overhodet ikkje ferdig så eg trenger noen dager på meg, til over helga i allefall 🙂 Uansett, det blir noe “orginalt” laget av moi!

 

 

 

 

Velkommen i kaoset! Akkurat alt dette rotet sitter eg midt opp i når! Ja, eg trenger alt som står fremme…
Eg drive å knar Cernit, lage nye figurer, maler noen – dvs det er litt tørketid og da gjøre eg andre ting mens eg venter…Kan også kalles effektivt, er i allefall det eg overbeviser meg selv om 🙂

Anyway, her skal eg kose meg til eg stuper i seng litt senere.

Hvis dette er en Give Away du har lyst å bli med på kan du legge igjen en kommentar under dette innlegget. Kommentarer på Facebook blir ikkje tatt med. Siden eg trooor eg trenger et par dager kan me si det blir trekning…

 

TIRSDAG 25.JULI

 

Da skal eg få ferdig 2 koselig premier, å ja….2 stykk kan “Vinne” her 🙂

Fortell meg gjerne om du syns det har vært ALT for lite strikking de siste 2 årene
eller om du syns det er greit med sånn litt av alt 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

57 kommentarer
    1. Savner litt alle strikkeprosjektene dine ja. Men du er utrolig allsidig, og koser deg med alt du prøver deg på.
      Her blir det mest strikking og så elsker jeg og sy. 🥰👍🏼

    2. Så søte figurer💕liker veldig godt at du viser forskjellige mønster ( strikk, hekling ) har da funnet mye jeg har laget, men det er også gøy å se alt det andre du gjør 👌

    3. Liker det er litt av hvert😃 strikkemakører får man ikke nok av😉

    4. Selv om du ikke viser et strikkeprosjekt du holder på med, tipser du oss med utrolig mange “farlige” oppskrifter.
      Synes arbeidsplassen din oser av kreativitet. Kan ikke skape noe hvis det er ryddig. Må jo ha fremme alt det som trengs når kreativiteten blomstrer.
      Kos deg på hobbyrommet.
      Klem fra Liv

    5. Du er så kreativ at jeg er målløs og elsker å få litt av hvert som tips om strikking, matlaging, turer og alle hobbyromsaktivitetene dine. 👏👏👏🥰

    6. Jeg savner i grunnen ikke strikking, får så mange forslag til prosjekter med alt det du legger ut av oppskrifter 😊 Jeg elsker å se alt du lager av ting, får inspirasjon til å sette i gang med mye selv og.

    7. Synes variasjonen du har nå er super! Har ikke “falt uti” ennå, men er stygt redd for at det vil dukke opp perler og brett i postkassa mi i løpet av høsten

    8. Jeg setter pris på dine tips om strikkeoppskrifter og fant nok mange flere prosjekter/oppskrifter i den tiden du nesten bare strikket. Men jeg unner deg alle dine kreative prosjekter, bare kos deg. Selv har jeg begynt å sy i tillegg til strikkingen, kjekt med flere hobbyer.

    9. Kjekt å se hvordan kreativiteten bobler på hobbyrommet ditt. Mye fint du tryller frem, og alle de teknikkene … imponert ! Må likevel si at jeg savner strikkinga di. Har blitt noen prosjekt, og noen garnkjøp etter inspirasjon fra deg.

      Uansett kos deg på rommet ditt. Ha en fin helg 🤩

    10. Savner jo strikkingen din, men er imponert over alt du driver med nå og lager 😀. Må alltid følge med 😊.

    11. I likhet med flere andre her – ja, jeg savner strikkinga, og alt det kreative du fant på der. Men, plutselig dukker det nok opp igjen et slikt strikkeprosjekt fom for eksempel jakka/kåpa med pelikan! I mellomtida gleder jeg meg over fantasien og fargegleden i alle andre prosjekter. Og så storkoser jeg meg med alle bildene fra Stavanger og resten av Rogaland! Skulle så gjerne ha vært på turer i det landskapet…….. hadde det bare ikke vært så langt unna…..

    12. Du inspirere med alle de fine oppskriftene du finner. Men synes det er veldig gøy med alt du klare å trylle frem. Det var du som fikk meg til å starte med perle smykker etc.. Så får me se ka den neste kreative hobbyen eg starte me etter inspirasjon fra deg.

    13. Savnar jo litt strikking – men du legg jo heile tida ut fine strikketing 🤭 som me kan kjøpe mønster til! 🔷 Alltid spennande å sjå kva du driv med på Hobbyrommet ditt! 🔝

      1. Synes det er veldig kjekt å følge med på alle dine kreative påfunn 🙂👍

    14. Morsomt å følge med på alt du “holder på med” på hobbyrommet En blir i godt humør av alle dine fargerike figurer.

    15. Det er bare gøy at du prøver ut litt av hvert. Det viktigste er at du lager noe du selv har lyst til 🥰 Resultatet blir alltid bra 🙌

    16. Jeg eeeeeeelsker litt av hvert “rotet” ditt. Det er sjarmerende, synes nå jeg. Savner ikke strikking, du er jo så suveren til å legge ut oppskrifter. God natt fra Birgitte

    17. Gratulerer med jubileum – tenk 2 år med hobbyrom 🎉
      Jeg koser meg med å titte jevnlig innpå her for du kommer fram med så mye bra.

    18. Gratulera med 2årsjubileet 🎉 Strikking? Du inspirerer med oppskrift-forslag i fleng, meir enn èin gong har fristelsen vore stor for å laga nett den tingen 😊 Og alt det andre du lager er ei glede å sjå og lesa om. No har du byrja å dela så fine turbilder også…., då vil eg også vera med på tur 😅 Du er èin skikkeleg god influenser/ påvirker altså.

    19. Det er utrolig gøy å følge med på alt du gjør, men må si jeg savner litt strikking og🙊
      Men jeg får mange gode barndomsminner og minner fra da barna mine var små når jeg følger med, så det blir jo litt nostalgisk😍
      Håper du får en nydelig helg og koser deg masse☀️🌸🌺

    20. 2år allerede?! Synes nettopp jeg leste at hobbyrommet var ferdig… Gratulerer med dagen! 🤩
      Du har så mye spennende å dele, så bare stå på! 🥰

    21. Jeg liker at du er allsidig, elsker spesielt den krakken du lagde perlemønster i marimekko på. Jeg bestilte meg perler og alt, men har ennå ikke fått begynt med perlinga.
      Strikking er det jeg liker best, og der jeg plukker opp tips.
      Gratulerer med dagen til hobbyrommet☺
      Fortsett gjerne i samme stil ☺

      Ha en fin dag fra Elisabeth ☺

    22. Strikkemarkører er jo strikking det også. Tips på mønstre kommer, og det liker jeg. Kos deg med dine prosjekter, det er jo det som er målet med alle hobbyer.

    23. Jeg er kanskje litt delt. Da jeg selv lider av strikketørke og manglende motivasjon så hadde det vært kjekt med mer av det.
      Samtidig, jeg elsker at det er mye mer enn bare strikking, jeg finner bl.a turgåing din fantastisk motiverende til å fortsette min egen “reise”, jeg er omtrent halvveis nå. Alt småputlet med leire etc er hyggelig å se, selv om det ikke ligger for mine fingre.

      1. Jeg synes det er kjekt når du deler fra Hobbyrommet og dine prosjekter der. Du er veldig kreativ og din blogg er en av få blogger jeg har lest fast i mange år 🐧🐞😊

        Jeg har alltid likt å se hvilke flotte prosjekter du har funnet fra Ravelry. Det er til stor inspirasjon 😊 Tidligere var jeg en stor tilhenger av strikkepodcaster, men synes mange av de strikker på akkurat det samme og det blir kjedelig i lengden. Da er det bedre å følge dere håndarbeidsblogger på nettet. Du skiller du ut fra mengden for du har dine egne prosjekter og du motiverer oss ikke bare til å bruke hendene våre. Men også til å komme oss ut og bruke nærområdet vårt 😊

        PS Jeg savner å høre mere om hva du har på pinnene og bilder av dine strikkeprosjekter har vært kjekt å få sett litt mere av igjen 🧶🥢

    24. Jeg syns du er så kreativ og har så mye gode ideer. Har fått mye inspirasjon fra deg. Jeg er glad i å strikke men syns det er moro å se alt det fine du lager.
      Fortsett med det du syns er gøy. Følger deg uansett jeg. 🙂

    25. Du er en stor inspirasjonskilde med alt du lager, mønstre du tipser om, ideer mm.
      En fryd å lese bloggen din!

    26. Synes det er veldig kjekt å følge med på alle dine kreative påfunn🙂👍

    27. Det er så hyggelig å følge deg🙂 Tenk to år siden du fikk det flotte hobbyrommet hvor du har laget så mye flotte ting🥰

    28. Lite strikking? Ja kanskje, men syns det er veldig koselig å se alt det andre du holder på med👍 Viktig å kose seg med det man har lyst til!

    29. Eg syns det er berre flott at du stimulerer kreativiteten din og kan få arbeide skapande, ikkje berre følgje mønster heile tida!! Gratulerer med jubileum!

    30. klart man vill vinna dessa söta markörer .
      vilka fina ställen du vandrar på, det är väldigt vackert hos dig.
      Önskar dig en fin dag
      MVH
      Myrica

    31. Syns det er kjekt å fylgja med på alle prosjekta dine, veldig detaljerte saker🙂 saknar ikkje strikkeprosjekta så veldig, sjølv om det var meir i mi gate👍 ha ein fin sommar fortsatt🐝

    32. Hei. Blir gjerne med på trekning!
      Savner egentlig litt mere strikking, men det gjør ikke noe.
      Du lager så mye spennende. Blir imponert over hvor kreativ du er!
      God helg til deg og dine!

    33. Gratulerer med jubileum 🎉Du er til stor inspirasjon med alt du lager, så bare fortsette med det 🙂

    34. Grattis med 2 år, det gikk fort. Har kost meg med alle prosjektene du har hatt i det siste. Det må ikke bare være strikking. Gleder meg til resten:-)

    35. Spennende! Savner strikking, men det er fortsatt mye interessant å lese i bloggen 🙂

    36. Ja til mer strikk 🤩🎉 Men artig å følge med på de andre prosjektene dine og! 🧶

    37. synes det er OK å følge med på hva som rører seg på hobbyrommet ditt. 🤗 Må bare få gjenta hvor mye jeg beundrer din tålmodighet med all denne småpirk ingen du holder på med. Så mye tålmodighet eier ihvertfall ikke jeg 🫣🫣

    38. Gratulerer med jubileum. Blir fasinert av det du lager i leire og har blitt inspirert til å strikke sokker/lester i mer en grått😆

    39. Det er så gøy å følge med på alt det morsomme du lager.. Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg veldig en pingvin.

    40. Gratulerer med jubileum 🎉. Spennende å se på alt det kreative er du lager, men er nok mest interessert i strikking. Jeg har strikket noen ting du har lagt ut link på. “Problemet” er at det blir altfor mange ting som frister 😜 og for lite tid til å strikke alt som ser spennende/morsomt/teknisk ut ❣️.
      Takk for at du lager nok en spennende giveaway fra eget lager💗

    41. Så utrolig fine de nye smiley’sene du lager.
      Jeg savner litt strikking, men arti å se de andre tingene du lager også. You do you, det er det viktigste.
      Ha en strålandes dag videre.
      🤩

    42. Artig med strikkemarkører! Det får man aldri nok av 🤭

      Må innrømme at jeg er blant de som. savner strikking her på bloggen din…ikke det samme å bare få forslag til strikkeoppskrifter, det var mer inspirerende å se alt det fine du strikket selv, fargevalget dine osv…

    43. Savner litt strikking og dine egne strikkeprosjekter/-planer, men det er samtidig utrolig gøy å se alt annet du finner på 😀. Veldig mye fint som produseres 😍.

    44. her falt jeg plutselig innom. vært på jakt etter maskemarkører litt utenom det vanlige i det siste og dine var skikkelig fine😍 fått strikkedilla etter 1 år pause så her skal det leses litt!

    45. En god blanding av alt syns jeg er inspirerende. Får meg til å faktisk prøve å komme meg inn på hobby rommet en tur 😊
      Morro å kunne følge med på det du lager 😊

Siste innlegg