VAKRE, og akkurat passe rustikke!

Designet av Cassandra Harada

 

Det tok meg ca toppen 3 sek å falle pladask! Dette er virkelig noe av det lekreste eg har sett på en stund, er noe med hele uttrykket tror eg som gjorde meg helt betatt! Etter å ha studert litt på garnet er eg overbevist om at det er grunnen, bare se på Dette Nydelige Garnet ♥ Helt ærlig så aner eg ikkje verken hvilken valuta det er priset i eller hvilket språk som er skrevet, men fant ut at det var ingen problem å få til en bestilling. Uansett så tok eg ikkje sjansen på å klikke det gjennom Paypal siden eg ikkje har peilig å verdien hehe Er jo aldri godt å vite!*ler*

 

Designet av Cassandra Harada

 

Ååå men se så sirlig lekkert det er! Tyyynt garn, ja det er det i allefall!
Strikkefastheten er hele 34 m/45 row, så ja, delikat er det det blir ♥

 

 

LIMERENCE
Bildene over
Justerbar Størrelse
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

JISES!!! Det regner i bøtter og spann ute og da er det digg å vite at eg har ingenting eg må ut for å ordne! Eller, eg skulle jo egentlig tatt en blodprøve i dag, men har bestemt at eg drøyer det til over helga. Legen skrev ut skjema i går og sa: “Bare stikk innom lab`n før du går”. Da svarte eg som sant var at hun som var på jobb da ikkje klarer å ta prøver på meg og at det tok over 1,5 t forrige gang, dvs det er slettes ikkje bare å “Stikke innom”. Derfor gjorde eg det ikkje i går for eg er blitt litt (mye?) drittlei av at de ikkje hører på meg!?! Selv om eg ikkje er kompetent til å ta blodprøver så både vet eg og ikkje minst så SER eg hva som funker hver eneste gang: Lys blå BabyButterfly! “Smokk Smokk” og blodet strømmer, men neida! Her skal det stikkes X-antall ganger i hver arm, i hendene, opp på armene, ja for Butterfly bruker de jo ikkje…MEN, det er jo den de uansett til 7. og sist må ty til. Det er da eg undrer meg…? Hvorfor ikkje bare starte med det? Så ja, eg drøyer det til mandag!

Siden det straks er helg og me allerede har fått det meste av helgekosen i hus tenkte eg å svinge vaskefilla igjen i dag! Det var jo et god rutine før; Rundvask hver torsdag = Klar til helga! Den rutinen må eg få inn igjen for ingenting er jo bedre! Tenkte eg tar stua i dag i allefall og etter det MÅ eg bare prøve den nye shampooserien eg dro med meg hjem i går 🙂 Vettu ka også eg skal gjøre?? Wohoooo!!! I fjor falt eg så til de grader hard for en deilig genser i KoseKategorien og har ikkje klart å få den ut av systemet (Har en tendens til å klikke hjem ting litt for fort av og til hehe) Nå poppet den helt frem i pannelappen igjen og NÅ skal eg sende inn en bestilling!! Har bestemt at eg trenger en ny genser til vinteren av denne typen så i løpet av helga skal “Unicorn” sokkene ferdigstilles + eg skal få gang på GullungenProsjektet for NESTE uka skal eg starte på Årets Deiligste Høstprosjekt til meg selv!! Passer jo så flott vettu, ja for eg har jo bursdag på Tirsdag 🙂

Skal bare hive i meg resten av kaffi`n før eg får fortgang på dagen NU!

 

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra ei Overivrig Vibbedille 🙂

8 kommentarer
    1. Skikkelig fine sokker, og garnet så hærlig mykt ut! Valutaen er Yen, som pr i dag ligger på ca 0,084 😉 Så kan du jo prøve å regne om 🙂

      Stor klem fra meg

    2. Det tok meg sekunder og google hvilken valuta det garnet selges i, og garnet er solgt i Japan, derfor er det Japanske yen som er valutaen. Gikk inn på valuta kalkulatoren til DNB og fant ut at det koster ca 342 kr pr. hespe 😉

      1. Var det eg også gjorde, men eg fikk det ikkje opp! Men WOW SHIT for en pris da hehe Var godt eg ikkje bar klikket den gjennom for å se hva den norske prisen var da 🙂

    3. For noen nydelige læsta!
      Tror jeg må sikre meg den.

      Bøtter ned her også idag, men vi er ute å busser.
      Må til, men kjedelig med alt regnet.

      Ny tur ut i ettermiddag, trening på frk. Tenåring.

      Nyt dagen

        1. Sorry the yarn is so expensive, I raise the sheep myself so farm costs are really high!

          1. Understand that it becomes expensive when you do everything yourself. The yarn looks very nice anyway and one day I may just have to try it. You are very clever <3

Siste innlegg