Valgets Kval – Det gjelder de små tingene…

Reklame | Rito Hobby

 

Livet består i det store og hele av valg…hver dag tar me små og store, ja både bevisste og ubevisste valg –
På godt og vondt, akkurat som det skal være, egentlig…

Eg burde jo for lenge siden startet på min helt egen veskepynt når eg ønsket meg denne sekken, men det var eg valgt eg tok…angrer nå *ler* – Eg orket ikkje der og da å klekke ut den perfekte idé *ler litt til* Det hjalp godt på nå når eg fikk en stor ladning med Cernit fra Rito Hobby – Plutselig hadde eg et hav av farger, også “mine” farger ♥

 

 

 

 

Eg skulle jo ut å farte litt i dag, bla annet på besøk til mor mi. Siden eg skulle ha med meg laptop`n brukte eg den nye MuudSekken og da kunne eg jo ikkje gå ut uten en selvlaget veskepynt!?!? Så ja….da måtte eg teste ut flere da vettu for å bli enig med meg selv…Er jo ikkje BARE å henge på en pynt!?! Den skal jo være “deg” (eller meg da) på en måte, mener nå eg da…Eg har mange eg kan velge i, å ja eg bare låner fra egen samling *smiler*

 

 

 

 

Eg er glad i ugler….

 

 

 

 

…syns også at Donuts er kult, men ikkje helt meg…Har ikkje noe spesielt forhold til Donuts..Så ja, da ble det den svarte sauen som fikk bli med på tur i dag! Det var det første mor mi så da eg svingte sekken av meg hos henne! Ååå den var fin sa hun, har du laget den selv spurte hun overrasket hehe Hun er alltid flink til å skryte, da hun nå nylig var her hjemme hos oss i 14 dager var hun flere ganger på Hobbyrommet
å myset på alt som hang og lå rundt her inne 🙂

Hun er vel egentlig den som mest av alt syntes det var
på høy tid at eg fikk meg et Hobbyrom 😀

 

 

 

 

Her henger nemlig den som etter planen skal bli min egen veskepynt. Eg liker veldig godt de der “Dragonfly”, de store fargerike og klitrende. Fikk ikkje lakket denne før eg kom hjem igjen i dag og den trenger litt tørketid. Trooor muligens eg tok litt hardt i på denne for det er mulig den ble noe store…sukk Alle ferdige figurer får 1 til 2 strøk med Blank Cernit Lakk 🙂 Du får den også i MATT utgave om du skulle foretrekke det.

Det begynner å blir en del figurer av både det ene og det andre nå og eg er sååå glad for at eg faktisk har noe gøy å glede meg til: Strikkefestivalen i Stavanger!

Veskepyntene i dette innlegget er en del av det som blir med på Strikkefestivalen i oktober, skal du dit forresten? Det er fortsatt noen veskepynter igjen HER I DETTE INNLEGGET, kanskje nettopp din henger der? Der dukket det plutselig opp en ny idé til noen markører….de blir til å spise opp! MoHaaa

 

 

HA EN AVSLAPPENDE
KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg