VÅRENS Strikkeprosjekt er ANKOMMET! – Gratis Oppskrift

Designet av Frankie Brown

 

Du kan trygt si at det nappet godt i det der Strikkelapp-Genet mitt nå! Ååå eg elsker jo å både strikke og hekle lapper-og disse lappene her!?? Awww skikkelig digg altså! Garnet akkurat disse er strikket i er eg veldig svak for….Schoppel-Wolle ♥ Men det er bare til å bruke akkurat det garnet du ønsker og liker best 🙂

Eg gnåler jo hvert år vettu om hvor herlig det er å ha med seg noe lett når man sitter ut. Lapper er en virkelig innertier da! Tja, du kan jo strikke lapper hele våren og sommeren og så kan du sitte inne på høsten/vinteren
å montere 🙂 Blir flotte tepper av sånt.

 

Designet av Frankie Brown

 

Alt dette er “bare” trekanter! Oppskriften inneholder “Step By Step” så eg kan jo aldri tro at det er særlig vanskelig! Det er bare til å få gang, samle sammen nøster og farger du vil bruke og gjør deg klar for å innta terrasser, hager, parker, skogen(?) stranda etc – Våren og UTEstrikkingSesongen står virkelig for dør! Hmm
Tror kanskje eg nettopp fikk litt solstikk! *Måtte trekke for gardinene*

 

 

Designet av Frankie Brown

 

Tøft! Virkelig tøft og flott!
Garantert ypperlig om du samler på restegarn, la trådstumpene få skinne, sier eg bare!

 

SEVEN SISTERS
Bildene over
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

Ja eg tror kanskje eg HAR fått litt solstikk! Eg fikk i allefall skikkelig vårfornemmelser i går! Det var SOL og eg kunne gå uten jakke og sokker i skoene!! Overser det faktum at det var minus 2 da eg la meg i natt for sola skinner i dag også! Det er neeesten så det frister i GJØR noe på terrassen, eg vet at det er for kaldt, men gjett om det frister da!! Anyway, har mer enn nok å gjøre inne…egentlig! Eg tøyde strikken ganske så langt i går, men selv om eg sitter her og er temmelig mørbanket er eg sååå FORNØYD!!

Siden BEGGE skrivebordene som var på Finn.no gikk fra meg i går sitter eg å vurderer å bare kjøpe det fra Ikea…Eg syns det er så greit å shoppe på Finn fordi da slipper man montering. Nå er eg ganske heldig da for Amira er Ikea-Møbel-Monterings-EKSPERT! Hun er så strukturert og det går kjapt, så sånn sette er det helt greit å kjøpe nytt. Eg trålet Finn igjen før eg la meg i går, men nop, det finnes ingen hvite skrivebord med de måla eg trenger…*Tenker*

Uansett, handle må eg gjør i dag både for mor mi og oss. SÅ hvem vet? Kanskje turen går innom Ikea også? 🙂 Vil du se en sniktitt på hobbykroken min? Ta turen innom Snapchat for Amira monterte hyller i natt! JuHuu
Blir så bra! Me får skravles litt senere, men det kan være eg popper opp på Snapchat ut over dagen 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra ei sliten og fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. dette var stilig,skal laste ned oppskriften og studere det :=) skal ut og gå en tur her nå,husvasken er unnagjort og ute er det 7+ ,så blir det mer strikking etterpå,strikker kosebukse til meg selv :=) gleder meg til den er ferdige ,ha en superfin dag og lykke til med jakten på det perfekte skrivebord,ps mange bruktbutikker har fine møbler,er baree å male dem i den fargen en vil ha

Siste innlegg