VELDIG POPULÆRE! – Strikkeoppskrifter

Designet av Fibrely

 

Det er jo ikkje en overraskelse at noe er mer populært enn andre ting, av og til opplever me at en skikkelig strikkebølge skyller inn over kysten og me går helt av hengslene for en oppskrift. Det er såååå gøy! Det samme gjelder disse tøflene over her hehe De er skikkelig tøffe og flott. Eg la de ut første gang her på bloggen for et par år siden, da var oppskriften gratis, nå koster den noen kroner. Dette har skapt en del irritasjon for å si det sånn. Det er fordi eg får meldinger om at eg de eg har lagt ut er da slettes ikkje gratis 🙂 Vel, dette er jo ikkje min feil for designeren har mest sannsynlig lagt de ut gratis for en periode og har i ettertid lagt på betaling som er helt lovlig selvfølgelig. Uansett, hvor mange meldinger eg har fått om akkurat disse tøflene vet eg ikkje, men ennå tikker det inn: “Kan du hjelpe å peke meg i riktig retning hvor eg kan finne Uppsala oppskriften” det er så GØY å se at noe blir så populært og disse er virkelig gode også! Flotte gaver til alle som vil ha rett og slett 🙂 Selvfølgelig rekker du et par eller 2 før jul, du må rett og slett bare starte i dag 🙂 Ååå se for deg disse i rødt og hvitt da!!
Lekker, ikkje sant?

 

UPPSALA SLIPPERS
Bildet over
Fra str Dame Small til Mann Large

 

 

 

 

Designet av Gurimalla Design

 

Vil tro at designeren merket en oppgang da eg la ut disse for første gang også! Tingen er den ser du, GODE oppskrifter må det informeres om, og disse ER gode! Ja de er også veldig veldig fine og absolutt en fullverdig julegave ♥ Garantert at de er myke og deilige, ja det er de nesten nødt for å bli når de er strikket i Nepal 🙂

 

CABLE SLIPPERS
Fra str 36 til 41
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Gurimalla Design

 

Dette er garantert Topp5 av tøfler som eg bare elsker! Sjekk da! WOW! 8-Bladsrose er noe helt spesielt og eg faller som regel for alt hvor den kan strikkes 🙂 Dette er jo definitift de perfekte tøflene som du kan strikke f.eks til Hyttefolk 🙂 En sikker vinner! Strikkes i Viking Sportsragg så tøflene kan brukes i lange tider uten å ta skade.

 

SLIPPERS IN NORTH
Str fra 36 til 42
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

Det er litt deilig når du våkner og tror det er søndag! Haha for da er det så mye bedre når du etter hvert finner ut at det er lørdag! Det er nesten så det ikkje gjør meg noe at eg må ut en tur, det er jo noe eg prøver å unngå på en lørdag! Vel vel, eg glemte å svippe innom apoteket når me handlet på torsdag. Jaja, spiller ingen rolle for eg er ganske så glad og da går alt litt lettere! Dib fikk en melding i går kveld om at det sto om han i Solabladet nå i uken, eg som faktisk leser Solabladet daglig (på nett) hadde ikkje fått det med meg.
Måtte jo rett inn å sjekke og fikk litt sjokk:

Klippet ut i Solabladet.

 

Så ja, eg la meg med et smil i går kan du trygt si! Det å få en slik bekreftelse er ganske stort og dette vil bli godt
å ta med seg inn i 2020 som kan bli et travelt år! 1.januar skal han jo også Hedres av ordføreren her i Sola og da får han altså også dette stipendet. Allerede 10.januar skal han ut på en viktig reise så får me se hvor langt han kommer 🙂 Uten tvil: Det blir et spennende år!

 

Anyway, over til noe annet! Eg mangler fortsatt 2 av vinnerene til DETTE så hvis ingen melder seg innen kwellen da må eg nesten trekke 2 nye! Eg har en vinner til en av Gavene (Ruth Jorunn) og den gaven skal eg få i posten i dag! Det er også en ting, snart kan ikkje posten love at pakkene kommer frem før jul så den 3. og 4. Julegleden som skal deles ut sender eg nok mest sannsynlig ikkje ut før over nyttår, skal opplyse om dette etter hvert 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SUPER LØRDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei STOLT Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg