Eg skal sende Julegleder til…

Reklame | Sømsenteret

 

Da var det på tide å trekke de som skal få Juleglede Nr 2 i postkassa! Ho Ho Ho Frykt intet om du ikkje er den heldige denne gangen, de er jo fortsatt 2 Julegleder igjen 🙂 Så gøy! 🙂 Eg føler eg har hatt 2 morninger i dag så eg er litt sånn i ørska! Sto jo opp sykt tidlig, la meg igjen i 10 tiden og våknet, NEI, eg ble vekket halv 4 🙂
Jaja tar det nok inn igjen i natt.

Men Ok, nå skal me se….Den som får 4 deilig Karisma i posten
(Litt vanskelig farge å beskrive! En blanding mellom Lime og Oker ca, men tøff er den!) er…..

 

JANNE SLETTA ØIEN

 

 

 

 

Den som får 4 deilige Flora i posten er…

 

RUTH-JORUNN

 

 

 

 

Til slutt, den som får 4 deilige Finull i posten er…

 

EVA KARIN TUNEM

 

GRATULERER ALLE 3!!

Send meg en mail ([email protected]) eller en melding på Facebook med adressen deres så skal eg få gavene pakket og sendt så fort det lar seg gjøre 🙂

Nå har eg faktisk tenkt å STRIKKE!! Men det kribler litt i lilletåa når det gjelder den der Rocky Road! Burde fått den brekket opp og pakket, men så står posen med alle glassene eg skal bruke i bilen…Tar en vurdering på akkurat det ja, har eg nevnt at det er drittvær i vest i dag? Vel, ja det er det! Tenner noen lys eg og inntar roen ♥

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille med soveøyne 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg