Verdt å plukke med seg! -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Emilie Luis

 

Pannebånd som dette er virkelig i vinden for tiden og når det kommer en ny vri og i tillegg er gratis, vel da plukker man det med seg 🙂 Kjapt og greit å strikke og ikkje minst er det jo en lekker gave 🙂

 

 

 

Designet av Emilie Luis

 

Passer til alle, ja både små og store. Er strikket i 1 tråd merino og 1 tråd Kidsilk, det blir ganske godt hold + det er mykt og pusete 🙂 Husk at oppskriften kun er gratis frem til 6.des, altså ut søndag kveld 🙂

 

 

SIMONE
Bildene over
Gratis frem til 6.desember

 

 

* * * *

 

 

 

Da var det jaggu meg fredag, det betyr helgehandel i allefall! Hva annet eg får gjort i dag vites ikkje! Pga en lang kwil i går ble klokka mye før eg rota meg inn i seng i natt, dvs eg er litt skutt her eg sitter. Sto opp til vanlig tid likevel for å prøve å unngå å herpe hele fredagen. OM det blir baking i dag gjenstår å se hvordan formen er når handlinga er parkert i skapene.

I kwell skal eg i allefall trekke 2 stykker som eg skal sende JULEGLEDE Nr 1 til. Ble så mye som nesten 300 kommentarer – Det er jo helt utrolig! Ja det er kun de som kommenterte på blogginnlegget inne på bloggen som har en sjanse, eg har ikkje bry med de som kommenterte “Ja Takk” på facebook. Har fått en del meldinger etter Dette Innlegget fordi noen da mener at eg “behandler” folk dårlig…hmm…Nå trooor eg at selv de som har beklaget seg til meg ikkje leste akkurat det innlegget skikkelig heller…For greia er, eg har 0 problem med de “Ja Takk”-damene, men som eg skriver i innlegget – Skal kopiere inn slik at eg ikkje siterer meg selv feil:

At du skriver “Ja Takk” på FB er ikkje et problem i seg selv, men når du blir spurt om du har lest innlegget og du sier “JA”, ja det er DA eg lurer…? Du kan jo umulig ha lest?? Eller, er det noe eg ikkje skjønner? Hvorfor skrive “Ja Takk” når du i følge deg selv har lest at du IKKJE er med i trekningen om du velger å gjøre det?
Skjønner du hvorfor eg lurer? 

Jaja mye man ikkje skal forstå, uansett, det blir trekning i kwell og på søndag er det allerede klart på Juleglede Nr 2 🙂 Nå skal eg ta å strekke meg litt og surre litt rundt før det blir tut og kjør til mor mi og butikken.

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. festlige panneband ,denne varianten har jeg ikke sett,men likte den da :=) ellers håper eg du fikk en god dag i dag ,og så blir det jo spennede å se hvem dei heldige vinnerne er i dag :=)

    2. Har lest hele blogge 🤗 men jeg for ikke opp. Oppskrift på det flotte pannebånde🙈 så da måtte jeg lese en gang til, men ble ikke klokere🙄

      1. Ok 🙂 Under bilde nr 2 står det SIMONE med store bokstaver, klikk på de, du kommer så inn på designeren sin Ravelrysiden. Der klikker du der det strå FREE 🙂 Poff så får du oppskriften 🙂

Siste innlegg