VIL DU HA EN STOR JULEKALENDER? – Trekning i kveld!

Reklame | Rito Hobby

 

Nå skjønner du hvorfor det var sååå viktig å få den store pakken fra Rito Hobby i forrige uke? I det minste føøør helga! Vel vel, pakken kom i dag med MASSE Go`saker som skal bli med i JULEKOSEN her på bloggen,
men en Julekalender må jo komme seg på vingene for den starter jo på onsdag!

 

 

 

 

Dette er en kalender for Sy og Broderering (eg har fått en selv) og siden eg skal gi bort en har eg jo lurt litt i noen pakker, min tanke da var: “Hmm så kult dette kan jo eg også bruke!” (Eg syr jo ikkje) Mye smarte verktøy,
dill og ellers masse kjekt! Du kan se nærmere på kalendere
HER INNE!

Siden denne Give Away`n ble ganske forsinket tar eg en trekning allerede i kwell kl 22:00! Dvs, du som melder deg på denne Julekalenderen bør holde deg våken frem til kl 22 slik at når eg annonserer en vinner trenger eg adressen rimelig kjapt for da går julekalenderen i posten i morgen!! *Trekker pusten*

 

Ok, hva må du gjør? Hmm
Ganske enkelt, fortell meg hvorfor DU trenger, eller har lyst på denne Julekalenderen 🙂
(Det er kun kommentarer her på bloggen som blir medi trekningen)

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

230 kommentarer
      1. Dette ha vorri gøy og vinne en handarbeidskalender..Er så gla i sånne sysler👍

      1. Det må vel være den ultimate julekalenderen å ha 🤶🏻🧑🏻‍🎄🤞

    1. Vanskelig å påstå at man TRENGER en julekalender da😁 men det hadde jo vært himla moro å vinne! Og så håndarbeidskalender da gitt, så gøy! Ønsker meg👍🤩

    2. Etter å ha laget 6 kalendere til søsken, mann og barn😅 Da hadde det vært gøy å kunne åpne noe selv også i desember 😄

    3. Det hadde vært kjempegøy med kalender da jeg liker godt å både sy, strikke og hekle. 😍

      1. Ønsker meg kalender selv fordi det er alltid jeg som fikser kalender til alle de andre. På det værste pakket jeg inn 120 små gaver (som regel kvelden før 1.des🙈) Nå er unga store så nå får de en sjokoladekalender og flaxkalender hver 🙂

    4. Jeg elsker julekalendere, det er alltid plass til en kalender i stua. Noe å glede seg til hver dag.🍀🦄👍🤗❤️

    5. Å kor spennandes. Jeg vil gi den til min datter som i en alder av 27 år plutselig har oppdaget håndarbeide. Ja for hun har jo ikke sett meg hele sitt liv, alltid med noe i hendene 🤣

    6. Jeg er veldig glad i å brodere. Regner med å bli inspirert til å prøve noe nytt, om jeg er så heldig å vinne😀

    7. Jeg bør vinne denne kalenderen for jeg er så fryktelig snill. 😁
      Og forde jeg syr masse, hele året.

    8. Jeg vil gjerne vinne denne kalenderen slik at jeg kan lære jenta min på snart ti å sy. Og så trenger jeg nok å lære litt selv også 😀

    9. Har aldri hatt adventskalender og som pensjonist er det på tide . Gir det mersmak kjøper jeg en til meg selv til neste jul. I år skal julen feires. Du lager forresten veldig mye flott.

    10. åh,den høres spennende ut. Kunne vært stas med noe annet i kalenderen enn sjokolade,lakris og te. (selv om det er godt også da) Blir litt som da eg var liten og mamma laget kalender,visste aldri hva som kom. Kansje bortsett fra marsipanpølsene,de var litt avslørende i fasong og konsistens 😉

    11. 🌲Fra strikking til sying.. Noen utfordringer må man bare kaste seg ut i! – Og da tenker jeg at jeg godt kunne “kaste” meg ut i denne🤞🏻❤️

    12. Hadde vært kjekt med en adventskalender med pakker det har eg ikke hatt siden eg va liten. Så er eg jo hjemme alene nesten hele førjulstiden så det hadde gjort seg med en ekstra oppmuntring. Ha en fin kveld så håper eg det blir en eller annen glad vinner ikveld🤩

    13. Alle tide kjekt med julekalender, lenge sidan eg har hatt ein sjølv…. Berre laga til barna😅litt spenning i kvardagen er ikkje feil og kanskje eg kan lære meg å brodere😍

    14. Trenger den fordi jeg ønsker å lære meg å sy, og har null utstyr 🙈😅

    15. Oppriktig talt trenger jeg ikke en julekalender, men du verden hvor stas det hadde vært å åpne en luke hver morgen. Barnet i meg kom frem nå.

    16. Trenger den fordi jeg alltid er på jakt etter nye prosjekter, og fordi denne husmora ikke kan huske sist hun selv hadde julekalender 😀

    17. Gleden av å åpne en pakkekalender hver dag er det mange år siden jeg har gjort… det hadde vært så koselig 🎄☃️🎅

    18. Gjekk på syforening hjå ei gammal dame, då eg var liten. Broderte puter til basarer og små brikker som vart sendt avgårde til norske sjømenn som feira jul på båt i utlandet. Har knapt tatt i ei nål sidan då, så hadde vore gøy å vunne denne, så kanskje eg kunne tatt oppatt gamle kunster❤️

    19. Jeg har masse fine stoff, men ender opp med pinner og garn isteden. Kanskje kunne denne kalenderen gitt meg det sparket i baken jeg trenger! Men mest av alt hadde det vært supert med en kalorifri kalender som hadde gjort meg engasjert med søm istedenfor kaker siden jeg er i en prosess med å legge om livsstil og få ned vekta. Har klart meg veldig bra siden august, men desember blir en utfordring🤞

    20. Så spennende🤩 denne hadde vært skikkelig gøy å vinne😍 elsker adventskalendere og det er så hyggelig å stå opp til en ny luke hver morgen🥰

    21. Så artig.
      Jeg trenger den nok ikke, men det ville vært veldig morsomt likevel.
      🤩😍🤩

    22. Eg kan sy og brodere, så den kan godt lande her:-). Den ser spennade ut! Ha ein fin kveld!

    23. Så flott den er! Man må kunne tetris for å legge denne 🤩
      Jeg har laget kalendre til barn og eksmann og venninner i mange år, men kan ikke huske sist jeg selv hadde en, så det hadde vært veldig gøy ❤️ Døtrene mine har nettopp også begynt å brodere små bilder, så her kunne vi gjort noe sammen i førjulstiden 🤞😊❤️

    24. Hadde vært så kjekt å vinne en slik, elsker å brodere men har ikke råd selv😍

    25. Vært gøy å vunnet en kalender da j selv ikke har hatt kalender på mange år(da barna har vært prioritert siden j er alenemor) så er j så glad i å sy og brodere 🤞🤞

    26. Huset er fullt av strikking, men lite sy og brodering, selv om det også har vært, og er, en ganske stor hobby. Og julekalender har jeg ikke hatt på maaaaaange år, så kanskje på tide å unne seg selv en sånn?

    27. Hei 🤗
      sitter og broderer på en adventskalender når strikkepinnene hviler, så litt utstyr til sying og brodering hadde sikkert vært nyttig👏😅
      Er sykmeldt ut året, så en liten oppmuntring hver morgen hadde vært koselig ❤

    28. Jeg ønsker å vinne den for å gi som gave til min svigerine. Hun sy hvrr gang alt for alle andre av oss som har ingen peilling på det. Vi bare gå innom hennes hus og hun hjelpe oss med det.

    29. Man blir aldri for gammel for adventskalender 🥰 Elsker diy prosjektet, sy, male, hekle, perle, nålefilting, snekring osv osv. Så krysser fingrene😊

    30. Jeg ønsker meg denne ❤ går hjemme gravid for første gang, er veldig rastløs og avhengig av noe å drive med, har akkurat begynt igjen med brodering og hadde satt stor pris på litt ekstra utstyr 😍 også har jo symaskinen endelig kommet ut av esken og ned på hobby rommet, så det hadde virkelig gjort advents tiden mye bedre ❤

    31. Jeg liker både og sy og brodere så det hadde vert gøy å vinne denne.

    32. Jeg holder på å lage masse forskjellig (strikker, broderer og syr klær) til barnebarna mine, så denne hadde vært kjekk å vinne 😊.

    33. Eg elsker å brodere, men har vore så skeptisk til å kjøpe noko eg ikkje veit kva er i kalenderen, hadde vore stas å kunne vunnet noko så kjekt 🥰

    34. Jeg vil gjerne ha kalenderen, da jeg trenger litt julestemning. Eksen holder julepynten min (blant annet arvegods) som gissel etter bruddet fordi han er….. Ja. Ikke helt frisk. Det har ihvertfall amputert hele desember for meg. Hadde blutt overlykkelig av p vinne 😁🤞🏻🎅🏻

    35. Har bursdag 1.desember, så en julekalender hadde vært kjekt å få til bursdagen ☺️🙏 og denne kalenderen hørtes nå veldig spennende ut 🤩🤩🤩

    36. Jeg elsker det meste innen hobby og liker å stadig prøve noe nytt. Scrappong, strikking, hekling, hakking, pjoning… Men sying, det er lenge siden jeg har gjort. Det hadde vært gøy å gjøre igjen 😃 Kanskje en slik kalender er det som skal til for å begynne med sying eller brodering?

      Mange pr siden jeg hadde kalender, så hadde vært ordentlig stas med en i år!

    37. Har et barnebarn på 5 år som holder på å skal lære seg å sy, så hadde vært kos med en kalender i lag med mormora😊

    38. Å, denne kunne jeg tenkt meg 👍😍 er i gang med å lære meg å sy litt mer enn å sette i knapper og montere kofter 👍😉😀 og i år blir det ikke penger til en julekalender til meg eller min kjære ( men denne er bare til meg !! 😂😂😂) Krysser fingre for at jeg er heldig 🤞🧑‍🎄🌲❤️

    39. Denne vil jeg vinne fordi jeg i alle år har laget kalender til mann og barn, og ikke fått selv siden jeg var barn 👀 Hadde vært hyggelig at det var en kalender til mammaen i hus i år 😂🤶🏻

    40. Elsker håndarbeid og gir alltid bort til andre 🥰Hadde vært hyggelig å kunne være mottaker også 🥳
      Riktig fin adventstid ⭐️🎄

    41. Har 4 barn i alderen 6 mnd -13 år så blir lite med julekalender på mamsen sjøl da 😅 Så denne hadde det vært koselig å hadd selv 😍😍

    42. Jeg vil gjerne vinne, fordi jeg ikke husker sist jeg hadde en adventskalender. Og kanskje kan jeg glede noen andre med det som er i pakken? 💕

    43. Trenger en hobby som kan fungere som meditasjon, når alt annet stormer rundt meg.

    44. Denne kunne jeg gjerne ønske å vinne ❤️ Har ikke fått ordnet noen kalender i år og dagene flyr så fort avgårde… En liten hvil og nytestund 24 dager i desember er ikke å forakte ❤️ Uansett ønsker jeg deg og dere en flott førjulstid 🌲🥰

    45. Hadde vært veldig kjekt å vinne en kalender til meg selv🤩 siden jeg har kjøpt til de tre andre i huset🥰

    46. Ønsker at Anne Berg skal få denne. Hun fortjener en oppmuntring med mye helseutfordringer i det siste men likevel har hun omtanke for andre og er en super venn❤️

    47. I år har jeg laget kalender både til samboer og sendt en overraskelse med kalender til min venninne som bor 4 t unna. Hadde vært veldig koselig med min egen kalender også og så gøy med noe som er sy og broderi relatert. Så snill du er 😊 med ønske om en fin førjulstid til deg 🎄

    48. Det hadde vore kjekt. Etter 6 veker med parainfluensa med påfølgande lungebetennelse hadde det passa fint med noko oppløftande:-) Gler meg til jul og ein adventskalender gjer ventetida litt kortare, og kanskje litt kjekkare❤️

    49. å kor artig å vinne ein slik kalender da – eg har mista så mye av mine sy ting i ein brann, og ikkje blitt prioritert å kjøpe inn — så ja takk gjerne meg

      Julehilsen fra monika

    50. Hadde vært kjekt å kunne oppleve denne kalenderen sammen med min bonusjente, og samboer 🥰
      God jul 🌲☃️🥰

    51. Jatakk🤩denne kalenderen hadde vært moro å dele med datteren min, hun elsker å lage ting om det er strikke, hekle eller sy🎄❤️

    52. Jeg trenger, og har fryktelig lyst på, den fordi jeg er tom for det meste når julegavene er ferdige 😊

    53. Denne hadde vært flott å vinne! 🤩 Har bursdag på onsdag, så det hadde vært en veldig fin gevinst 😊
      Er nybegynner i sying, så her trengs det både smått og stort av sy stæsj 😍
      Bestemor (som lærte meg å sy) skulle fått broderi tingene, for det liker hun å pjuske med innimellom 🥰

    54. Det hadde vært så gøy! Er veldig glad i håndarbeid og er sykemeldt og høygravid så derfor masse dødtid frem til nyttår (termin 1. Januar)

    55. ååå eg elska julekalendarar, å iallefall om det er litt syrealitert og 🤩
      blir ingen i år, viss eg ikkje er so heldig å vinne da 😉

    56. Oi, jeg trenger litt inspirasjon til å bevege meg ut av komfortsonen min som stort sett inneholder strikketøy. Jeg har symaskin da, det treng jo for oppklipping av kofter 😁😊😄men det er vel snart på tide å prøve meg på litt andre ting også:)

    57. Kan ikke huske sist jeg har fått en kalender 🤔 å kjøpe til seg sjøl hvert år, er ikke den store overraskelsen for å si det sånn 🙃
      Både syr og broderer, så den passer jo midt i blinken 😉🎁

    58. Jeg liker ikke sjokolade, så da passer denne kalenderen mye bedre for meg enn en sjokoladekalender 🤩🎄

    59. Der er det sikkert mye kjekt 🤩 Hadde vært artig å vinne denne 😊

    60. Det hadde vært en kjempe fin overraskelse ril meg selv. Elsker brodering,men siden vi nå er midt i oppussingsfase blir det ikke mye tid til dette. Hadde vært fint å ha litt å se frem til.🎅🤶

    61. Jeg har ikke hatt adventskalender siden jeg var lita jente, så hadde vært moro med en til meg også i år, og ikke bare barna.

    62. Etter å ha kommet ut av en tre år lang depresjon er det så innmari fint å ha kreativitet igjen, den hjelper meg masse i en hverdag preget av div sykdom. Har veeldig lyst til å vinne, da kunne jeg og Tantegullet mitt storkost oss i førjulstiden.

    63. Har lyst på kladender til meg selv for en gangs skyld! Har alltid laget kalendere til mine 6 barn, men aldri fått selv. Hadde derfor vært koselig å ha noe som faktisk kun er til meg selv. 😊

    64. Ja takk! Har nettopp begynt å lære meg å sy, så denne kalenderen hadde vert midt i blinken🤗

    65. Eg har veldig lyst til å lære seg å sy og den kuleste julekalender kan gi god mulighet til det ❤️

    66. Eg ønsker denne kalender fordi eg liker å får gave og kva er bedre da 24 pakke!

    67. Hei hei.
      Å vinne en kalender fra deg må jo bare være topp. Pluss at jeg er en som samler på alt mulig som jeg kanskje en gang i verden vil få bruk for😃 Helt håpløs der altså… Men jeg ville blitt veldig glad om jeg vant.
      Ha en flott førjulstid 🎄🎁⭐

    68. Har ingen kalender selv i år og vil gjerne ha en desembermåneden med små gleder med en spennende luke hver dag

    69. Her i huset kommer kalendernissen kun til barna, så mor i huset ønsker seg veldig gjerne en spennende førjulstid hun også. 🤶🏻🎅🏻😉🤞🏻

    70. Ja takk hadde vært en fantastisk julegave til meg selv💝🥰 julegave som varer hele desember😁😍

    71. Det hadde vært kjekt med litt forskjellig nytt i verktøykassa på hobbyrommet, kanskje dukker det opp ny inspirasjon til nye prosjekter, syr og broderer litt å kunne tenkt meg å brodere mye mer. Vært så utrolig koslig med en hobby kalender å telle ned til jul med

    72. Så spennende!😄 Jeg er glad i å brodere, og det hadde vært moro med en kalender til meg selv for en gangs skyld😅 ❤️

    73. Wow så spennande! 👌🏻Er nok akkuratt ein slik eg kunne ønska meg! 😜

    74. Ikke så lett med disse «derfor trenger, ønsker jeg å vinne»… men i allefall hadde vært kjekt å vunnet og for å skape mer juleglede ville jeg gitt denne til min mamma som alltid stiller opp om det er barnepass,kjøring, strikking, sying, reparasjon av klær eller bare fordi hun har lyst å hjelpe.
      Den største glede er å glede andre. God advent

    75. Fordi jeg har ordnet kalender til andre i mange år, men har ikke fått kalender selv. 😊

    76. Det hadde vært så morro å vunnet en kalender til meg selv, jeg lager alltid til min datter men ikke fått eller hatt kalender selv siden jeg var liten 🤞🏼

    77. Hadde vore kjekt med ein kreativ adventskalender for meg også.. lagar alltid til ungar og mann, men har aldri sjølv.❤️

    78. Ååå å snilt! Tenk om man kunne fått seg adventskalender – blir gjerne med på trekning jeg 😇

    79. Håper å kunne fylle dager med aktivitet. Liker å lage ting for så å kunne gi bort og glede noen. Det å kunne gi gleder både giver og mottaker. Så da har jeg håp i hengende snøre. Det hadde gledet mye å kunne vinne.

    80. Ønsker deg en fin adventstid 🎅🏼
      Hadde vært veldig kjekt å vinne kalender 👏🏼

    81. Alltid spennende med kalender .
      Ønsker meg denne da man alltid trenger verktøy til håndarbeide.
      Veldig artig å følge denne bloggen.

      God jul 🤶🧑‍🎄

    82. Ja takk😍❤Dette er ikke ment for å få medlidenhet eller noe sånt, men er fakta.
      Har hatt ett vondt og vanskelig år. Det skjedde noe som er veldig personlig men kan si så pass mye at den 4 desember i år så er det nøyaktig 1 år siden jeg så eller prata med min mann😭😭💔Han er ikke lenger i Norge men i ett annet land, vi som jeg og hans barn vet hvor han er men verken han eller vi kan ringes 💔💔Så dette året sliter jeg veldig og det er ikke mange som vet dette. Jeg smiler 24/7 og viser alle at jeg har det bra og at jeg tror han kommer hjem igjen snart. Men jeg vet i mitt hjerte at det er 10 % sjanse for at ting går vår vei. Dette som skjedde var ikke frivillige da han har barn her. Jeg setter alle andre før meg og unner meg aldri noe.

    83. Lenge siden jeg hadde en kalender 😄 og denne hadde vært midt i blinken da store deler av hverdagen går i håndarbeid 🤩 Krysser fingrene! Og ønsker deg en nydelig adventstid ⭐️

    84. Det hadde vært helt perfekt🥰 med 4 barn i hus er det ikke alltid lett å finne økonomien til å få kjøpt hobbyting til seg selv😅

    85. Jatakk😍 Er student for fyrste gong i år og fryktar at det også blir fyrste desember utan kalender.. studentbudsjettet er ikkje akkurat «desembervennleg» 😅

    86. Det hadde vært så hyggelig med en adventskalender i år😊 At den i tillegg inneholder sy og broderingsutstyr er helt klart en bonus👍😉

    87. Oh, det hadde vært supert! Har lagd 6 adventskalendere til andre i år, hadde vært så kjekt med noe selv! Jeg broderer en del og driver å lærer meg å sy 🤩

    88. Wow, det hadde vært kjekt å vinne. Akkurat kjøpt min første symaskin og prøver meg på små ting foreløpig. Planen er å sy til barnebarnet mitt❤

    89. Hadde vært kjekt med en oppmuntring etter å ha gått sykemeldt i ett år, med mye smerter og utmattelse. Har kjøpt ny symaskin og gleder meg til å kunne ta den i bruk.

    90. Både datteren min og jeg liker håndarbeid, og det er veldig hyggelig å ha noe å samles om, selv om 17 åringer helst synes at foreldre er litt teite😊

    91. Så koselig det hadde vært å vunnet.
      Jeg har aldri hatt adventskalender i hele mitt liv, bortsett fra Flax-kalender som jeg kjøpte selv.

    92. Hadde vært veldig kjekt å vunnet pakkekalender. Jeg har alltid hatt sjokoladekalender så hadde vært veldig spennende med en pakkekalender ❄️❤️🎁

    93. Hadde vært moro med kalender, er nylig begynt med håndarbeid, og syntes det e så koselig å holde på med om kveldene❄️

    94. Hadde vært utrolig kjekt å ha en julekalender, hsr ikke hatt siden jeg var liten. Og med temaet sy/broderi så kanskje jeg hadde kommet igang med det igjen😊

    95. Liker best å strikke og hekle, men med betennelse i armen har jeg måttet ta en pause fra det og heller sy og brodere, så den kalenderen hadde vært perfekt 🤩

    96. Har ordna kalender til alle de andre i huset,men nok en gang glemt meg selv. Søm har for meg fungert som den beste terapien i snart to år nå,og det hadde vært skikkelig gøy å vinne denne håndarbeidskalenderen🌹🤞😃

    97. Jeg har som mange andre en del vanskeligheter om dagene, og når dagene blir for mørke så finner jeg frem brodering eller hekling for å slappe av og drømme meg litt vekk. Julekalenderen hadde kommet godt med 🥰

    98. Mamma ønsker så veldig gjerne å vinne denne. Så jeg håper jeg kan vinne for henne❤🤞

    99. Det hadde vært veldig gøy å vinne – hvorfor vet jeg ikke, men kanskje for å få i gang kreativiteten igjen 🙂

    100. Vanskelig å forsvare at man «trenger», men hadde vært superkjekt å gitt denne til min mor:)

    101. Jeg har bestandig ønska med en sånn type kalender. I år ble det ikke noe kalender på meg, men fikk skaffa til ungene. Hadde vært koselig å ha en selv også.

    102. Vil gjerne vinne denne kalenderen da jeg elsker håndarbeid🤩 God Jul😁🎅

    103. Vil veldig gjerne dele denne med min datter. Vi elsker å holde på med diverse hobbyprosjekter begge to 🙂

    104. Hadde vært en drøm og vunnet. Ikke hatt noen julekalender på mange år. Og elsker og sy og brodere. Så hadde vært en drøm

    105. Jeg “trenger” en julekalender for å lysne opp litt i en ellers tøff tid. Jeg ELSKER jul, men pga kronisk sykdom så blir den ikke som før/som jeg ønsker. Jeg forsøker å kose meg med det jeg klarer, men det er ikke alle dager man klarer å være like positiv. Jeg ønsker meg en hobbykalender som kan gi meg noe å pusle/putle med mens resten av huset er på skole/jobb ❤️
      God jul! 🌺✨

    106. Ååh, hadde vært so gøy å vinna! Elske å driva på me «dill dall» og brodering driv eg eindel me fra før av! Hadde vært veldig kosle å vinna ☺️🎄

    107. Så gøy! Vil gjerne vinne denne spennende adventskalenderen. Krysser fingrene 🤞, venter i spenning 😬 og ønsker deg en trivelig adventstid 🌲🎅.

    108. Jeg ligger her nyoperert og syns synd på meg selv😆 Ønsker meg derfor en adventskalender 🎅🎅

    109. denne hadde jeg gitt til Silje Elin Ekornbakke Goverud. Jobb,familie og masse sying,skulle tro ho hadde fullt opp.Men aldri nei når en spør om noe hjelp

    110. Så koselig😍 Ønsker meg gjerne denne kalenderen til den yngste datteren min som ligger syk med korona

    111. Åhh ja den vil jeg gjerne vinne 😍 hadde vært kjekt med en hobby kalender da jeg elsker alt som har med kreativitet å gjøre 😁

    112. Om eg er heldig og vinn kalender så skal eg gje den vidare til ei god venninne. Ei med kunnskap om både brodering, spøt og anna🙂

    113. Jeg har alltid fikset kalendere til foreldrene mine, og mine nærmeste venner. I år har jeg ikke hatt kapasitet til dette da hverdagen brått ble snudd opp ned i høst, med uhelbredelig alvorlig sykdom i nærmeste familie. Nå gjelder det å leve i nuet, og jeg ville derfor satt pris på en kalender som denne, som jeg og min mor kunne kost oss med sammen..🥰

    114. Du er da så snill 🥰 digger bloggen din. Leser den veldig ofte. Å bruker den ofte sin referanse PP ting da jeg Diskuterer ting med folk 😅🤩
      Som en over middels håndarbeid “kjærring” på 30 år hadde denne vært koselig å hatt i adventstiden i år da jeg går gravid å kunne tenkt meg å hatt noe henge fingrene i 😊

    115. Wow, for en premie! Ønsker meg denne da jeg har hatt et tøft år, og har ikke råd til å kjøpe kalender til meg selv.
      Hadde vært gøy med noe til meg for en gangs skyld 😍

    116. Det er alltid kjekt å vinne, og en hobbykalender kan jeg i tillegg dele med jentungen.

    117. Ønsker å vinne,fordi jeg er ufør pga fibromyalgi og div annet,og dagene er lange og triste da jeg ikke klarer å være så aktiv som før. Har nettopp begynt å sy,og det er en hobby jeg klarer å utføre litt av nesten hver dag. Det gir meg glede i hverdagen ❤️

    118. Elsker håndarbeidsdill 🙂 Og dette hadde vært en morsom oppmuntring i førjulstda 🙂

    119. Denne hadde vært kjekt å vinne. Vil dele med min kjære strikkeglade mamma😍

    120. Ååh, denne krysser jeg fingrene for at jeg vinner 🤞😄.
      Har ønsket meg kalender i årevis, men gubben som ikke er helt der, er ikke helt lydhør. Har visst gjort en dårlig jobb med oppdragelsen 😂.

    121. Ettersom jeg ikke fikk undervise i K&H i år heller, hadde det vært gøy å fått ut noe kreativitet hjemme 🤩

    122. Jeg trenger virkelig noe og henge fingrene i på kvelden, istedenfor og se på tv 😅😊

    123. Jeg ønsker meg julekalenderen, da det vil inspirere meg til å lære mer, og lage mer innen søm og tekstil 😄
      Og selvfølgelig en koselig nedtelling til årets koseligste tid 😁

    124. Ønsker den for å få frem de kreative evnene igjen. Å kanskje få tilbake sygleden😀

    125. Kunne trengt litt å pusle med, siden jeg mistet førerkortet for en stund etter hjerneslag😔🥰

    126. Det hadde vært superfin å motta, da lommeboken ikke strekker til med kalendergaver i år, slik at jeg kan dele den med min mor. Vi liker begge å strikke og sy 🥰

      Håper hvertfall den som får den koser seg masse med den!♥️

    127. Eg elske å brodere, så d hadde jo vært perfekt å hadd en sånn kalender😊 en litt sånn utenom d vanlige😊

    128. Hadde vært så koselig med en julekalender🤩🌟 og hobbyting får en jo aldri nok av🙈 ❤️

    129. Elsker og sy til både store og små i familien med min gamle Husqvarna fra 67 etter min mormor 😁😁 hatt hobbyen i et år og hadde vært helt supert og vinne denne 🥰

    130. Åh, hadde vært kjempe gøy å vinne denne! Min mormor lærte meg å sy og brodere, men har ikke hatt mye mulighet til å gjøre det i det siste, så dette hadde vært en super mulighet til å komme tilbake i sving med det igjen 🥰

    131. Huff. Hjemme var det aldri tradisjon med julekalender. Så denne tradisjonen ble først etablert da jeg ble voksen. Da kjøpte jeg kalendre hvert år, gjerne fler for å gjøre opp for de årene jeg mistet. Desverre er jeg nå student, slitt med helse og økonomi og det har ikke blitt noe julekalender de siste to årene. Derfor hadde det vært helt nydelig om denne ble sendt til meg !

    132. Jeg vil vinne da jeg fortsatt er «nybegynner» på symaskin og for hånd. Vil veldig gjerne ha mer inspirasjon. Nå er neste prosjekt, julestrømpe til lillebror. Da eldste fikk for noen år siden.☺️

    133. Så kjekt at du gir bort en adventskalender. Elsker håndarbeid og syr litt av og til. 😊😊😊

    134. Jeg har mange hobbyer, sy, strikke, hekle, veve. Brodere er jeg ikke så god på. Det er alltid spennende med adventskalender uten sjokolade(men det gjør ikke noe om det dukker opp en eller annen sjokoladebiter heller🙄).
      Gleder meg til adventstiden med mange spennende konkurranser. 💕

    135. Ønsker den for da kan jeg å jenta mi kooose oss med mange små prosjekter i romjula ❤ det hadde vært så fint 🤶

    136. Alltid vanskelig å svare på om ei treng/ønsker noko. Eg treng nok ikkje men det hadde vore kjekt å vinne likevel, som min venninne sa i går når eg leverte pakkekalender til ho og datteren: det er så kjekt å åpne ein pakke kvar dag 😀 Ha ei flott førjulstid med masse kos til deg og dine.

    137. Åhhh, nesten like stas som strikkestæsj altså 🤩 Jeg liker å brodere, og med tre døtre og en svigerdatter å dele med ville det blitt mye kos av en slik kalender 🤩
      Hilsen meg i Moss 🤗

    138. Hadde vært kjempefint å ha en adventskalender, ikke hatt det siden jeg var liten…. og det er lenge siden.

    139. Jeg syns det er litt vanskelig å si jeg trenger/fortjener det. Det er det jo mange som gjør☺️
      Men det hadde vært veldig stas med en kalender, kan ikke huske sist.
      En nydelig adventstid til deg og familien💜🎄

    140. Julekalender ja. Det er spennende. Selv kan jeg ikke huske sist jeg hadde julekalender, men styrte voldsomt med det når barna var små. Det var en hyggelig tradisjon. Det å våkne hver morgen i desember av et barnegledeshyl når kalenderen ble åpnet. Store øyne som møtte meg hver eneste dag. Nå er dette bare et hyggelig minne for barna er voksne og styrer med kalendere til egne barn. Farmor derimot har et stort ønske om egen kalender. Og det at den er syrelatert gjør det jo bare enda mer spennende. Jeg kjøpte med en kombinert sy- og broderimaskin for 2 år siden og sitter ved den hver dag og prøver å lære meg å sette meg inn i ting. Så i år blir det hjemmesydde tacolefsevarmere under flere juletrær. Det er jo alltid noe nytt man trenger når man har en slik hobby, så litt flaks idag hadde ikke vært å forakte. God jul. 🧵🪡

    141. Har aldri hatt egen kalender jeg.
      Denne ville vært midt i blinken for en sy og håndarbeids glad dame som meg.
      Krysser alle fingre.

    142. Har aldri hatt pakkekalender til meg selv…. Hadde vært spennende å få🎄🎅🏻⛄️

    143. En julekalender med aktiviteter, som datteren min og jeg kunne gjort sammen i adventstiden, hadde vært veldig kjekt.🪡🧵✂️🧶🕯🕯🕯🕯

    144. Hvis jeg vinner vil jeg dele den med 🎄🌲datteren min,hun klipper og syr og jeg broderer,så da kan vi dele på den.🎅

    145. Dette hadde vært veldig stas. Glad i å både sy og brodere, og det meste annet av håndarbeid, og har ingen kalender til meg, har bare laget til de tre andre i huset. Er ikke det ganske typisk oss damer?

    146. Synes jeg fortjener å vinne denne da den sto høyt på ønskelista i år, men dessverre så tillot ikke min økonomi å bestille den. Har hatt store utgifter til medisin og dyre tannlegebesøk.

    147. Det hadde vært fantastisk gøy å ha en sånn kalender! Har aldri hatt pakkekalender siden jeg var liten. Husker hvor gøy det var å stå opp da, selv om det var kaldt og mørkt ❄️🤶🏻

    148. Har ikke hatt julekalender på mangen år, så dette hadde vært en drøm å vinne:)

    149. Om jeg vinner skal datteren i huset få den, strikker alle julegavene, og sitter med eksamen. En liten oppmuntring hver morgen hadde nok gledet henne❤️

    150. Tenk å vinne en håndarbeidsjulekalender. Det hadde vært toppen😊🌲

    151. Håndarbeidsrelatert kalender? DET må jo være drømmen 🧑‍🎄🤶🏻🎅🏼 Jeg 🤞og følger med i kveld 😊☕️🧶🕯

    152. Det hadde virkelig vært gøy med noe en kunne lage nå før jul.🌲😀

    153. Hadde vært kjekt for ho mor i hus å få seg en julekalender også😅 spesielt med noe som kjem godt med😊

    154. Hadde vore så kjekt med adventskalender til ho mor! Eg har til no kun laga pakkekalenderar til andre, ikkje skaffa noko til meg sjølv. Og for ein drømmekalender da!!!!!

    155. Så koselig!! 😁
      Hvorfor akkurat meg? Tja, syr litt innimellom, og.har planer om å sy litt på vårparten, i regi husflidslaget😀

    156. Jeg vil aldri gi slipp på den barnlige gleden over førjulshemmeligheter, så dette er den perfekte premien for meg🤩

    157. Broderte en del for mange år siden men så tok strikkingen overhånd😄Hadde vært kjekt med en kalender for å få ny inspirasjon 😊

    158. En slik adventskalender hadde vært veldig fint å vinne. Det hadde vært veldig koselig å åpne en kalender selv i desember og telle ned til julefeiringen, og innholdet i kalenderen er midt i blinken! Jeg krysser fingrene!

    159. Det hadde jo vart saa morro og vinne denne kalenderen, og jeg broderer, saa det hadde jo vart alle tiders. Hilsen MaryAnn.

    160. Æ e en hobby entusiast, både strikker, brodere, perler, maler osv 🧶

    161. Fordi jeg syntes det er moro med nye dubbeditter og det hadde vært veldig moro med jule kalender som voksen 😊 Himmel å vanskelig det vanskelig det var å si hvorfor jeg skulle fått denne. Vært så mye enklere å ønske meg den på andres vegne…
      Ønsker deg en fantastisk advents tid ❤

    162. Hadde vært perfekt med en “gyldig grunn” til å sette meg med litt håndarbeid hver dag 😍

    163. Jeg vil gjerne vinne siden jeg står for all julekosen her hjemme, så får jeg også julekos som noen andre har gitt meg ❤️

    164. Åh så koselig det hadde vært å vinne 😊! Jeg ligger nyoperert og får ikke lov å løfte noe eller være i særlig aktivitet på flere uker . Så en veldig annerledes førjulstid på meg . Håndarbeid er heldigvis lov 😊

    165. Det hadde vært gøy å vinne noe, kanskje jeg hadde begynt å sy igjen da. Hehe.

    166. Spennende kalender, har strikket i mange år, men har i de siste årene prøvd meg litt på søm, og trives utrolig nok bra med det, både Brodering, håndsøm av lapper og lapper på maskin, så dette høres jo midt i blinken ut🙂

    167. Klokka er snart ti og kanskje blir jeg for sen. Jeg har vært syk siden i går og derfor ikke fått med desembers beste give away. Jeg krysser alt jeg kan krysse for at jeg får være med 🙂 Hilsen Strikkehege 🙂

Siste innlegg