Vil du høre noe gøy og se noe stilig?

 

I dag hadde eg Årets først besøk innom Edens Hage, skulle egentlig ha en hel skog med blomsterpinner, men kom ut med 2 små rustikke keramikkrukker….Det er sånn som skjer, men eg har en plan da, as always! Blomsterpinner hadde de ikkje fått inn ennå, men de hadde sendt ut etterlysning heldigvis – Det er jo tross alt vår! Eg får svinge innom å kikke før helga igjen – Ingen hast for meg ennå, eg har god tid, men du vet jo når eg setter meg noe i hodet? Da MÅ ting i hus ASAP!

Nå skal du høre, eg fikk en melding i går kwell fra Lions. Det er de som hvert år arrangerer Tananger Dagene her ned i havna, Sommerens høydepunkt for oss innbyggere + mange andre i omegn. Han lurte på om ikkje eg kunne bli med Kunst&Håndverksmessa! Det er jo sånn at man stiller opp/frem ting man lager og så selger man det (forhåpentligvis). De trenger slike som meg sa han. Veeel, man sier jo egentlig ikkje nei til dette? – Det er jo faktisk ganske så gøy! Så det vil da altså si: Når eg har sendt avgårde Russedressen neste måned er det bare å komme
i gang med litt “produksjon” – DERFOR trenger eg blomsterpinner, ikkje sant!? Har skrevet ei lita liste da vettu over ting eg troooor en Tanangerbu kunne trenge, så me sjå da 😀

Siden eg har sendt bilde allerede til Vivian, tenker eg du også skal få se. Vivian har forøvrig godkjent det 😀
Godt er det siden dette er permanent hehe

 

 

 

 

Eg fikk tilsendt en bilde + en tekst hun ville ha på ryggen, hvordan eg utformet det var opp til meg 🙂 Så nå er alle ønsker oppfylt (Og alle bokstaver/merker er strøket på) og eg kan virkelig begynne å leke! MoHaaa
Ikkje godt å si hva som skjer når eg har frie tøyler!

 

 

 

 

Ganske så kult om eg skal si det selv, teksten er jo midt i blinken for en russ. Å male et bilde som dette tar tid, ja eg har malt på det en stund nå. Det er vel 3-4 lag med maling for å få frem fargene skikkelig så ja, det tar tid +
at alle lag og hver farge for seg selv må tørke før eg fortsetter. Da unngår man kliss og uhell.
Som vanlig er det bra å ha tålmodighet og god tid 😀

Eg har selvfølgelig en plan for det ene beinet, så får eg se da! *ler* dette er gøy! 😀
Tenker eg skal “puzle” litt med noen steiner bare for å ha en liten Russedress pause.

Fortsettelse følger…

 

 

LAG DEG EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg