Vintage Charm – Strikk deg en solnedgang


Designet av Alexandra Tavel

 

Hvis du ikkje skulle være så heldig å kunne nyte en solnedgang hver dag så kan du bare strikke deg en, slettes ikkje verre enn det 🙂 Er alltid en løsning serru. Strikkes top/down i et stykke og her er det brukt bomullsgarn. Du? Bruk hva du vil, ja enten det er lin, merino eller ull. Strikkefastheten er 20 m/ 27 row på pinne 4,5 mm eller den du trenger for å få det samme. Det økes med raglan noe eg syns ligger aller finest over skuldrene.

 

 


Designet av Alexandra Tavel

 

En fin og tøff T-Shirt til å ha i sommergarderoben.

 

 

SUNSET RINGER TEE
Bildene Over
Fra 94 cm til 135 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

Halle mitt påskeegg altså!! Har mer eller mindre sloss med mobilen hele morningen, dvs under dyna! Den er ringt og ringt uten at eg har fått den helt av! Irriterende!! Våknet brått og brutalt ti og 11 og da først gikk det opp for meg at det var jo alarmen!! Den har altså da durt og herjet siden kl 9!! Tydelig at det er ferie ja for da kobler hjernen helt ut selv når eg sover! Lå å dormet noen minutter og sutret litt på puta over at eg hadde sovet så lenge, men SÅ kom eg jo på GLAM SOKKENE som eg skal starte på i dag og da spratt eg ut av dynene!!

Sola skinner og det er beine veien hele dagen! Skal surre og ordne litt hist og pist, eg må dusje/vaske håret og lage det koselig her i kroken min. Skal hente DibHassan på jobb kl 18 slik at han kan kjøre hjem, me må bare et kjapp tur på Rema fordi me glemte Tomater i går! Vanligvis stønner Dib og vil ikkje bli med på butikken, men når han får sittet bak rattet ja da kan han bli med over alt! Når me så kommer hjem ja DA!!! JuHuuu Da skal eg legge opp til tidenes fineste sokker håper eg! Ja eg håper de blir tidenes fineste hehe Skal sitte å skisse litt i dag på hvordan eg skal angripe de! Heldigvis blir dette noen ganske store sokker så eg har mye å spille på, men hekkan det skal bli kjekt og eg har faktisk sommerfugler i magen fordi eg gleder meg MoHaaa

Sitter å lurer på å sende en melding til frisøren min!! Tro om eg skal ta meg en tur inn til Stavanger etter påske?? Er litt gira på å bli mørk igjen…Ja for i bunn og grunn er eg ganske mørk i håret og det frister bare mer og mer. Nå har eg i grunnen ønsket lengde slik eg alltid har hatt lyst på, hadde eg bare hatt litt krøller sier eg bare, men neida! Denne tutta er født med spikerkrøller!! Derfor ønsker eg meg ei krølltang som er enkel å håndtere!! Joda, har prøvd med glattetanga, men da får eg bare sikk-sakk “krøller”. Satser på at det i så fall er fint vær neste uke fordi eg må ta meg en runde da eg har innsett at sminkeveska trenger en aldri så liten oppgradering!! Tror faktisk at eg da også vil føle meg NOE bedre!! Så lenge eg har vært syk har eg “Praktisert” å stelle/pynte meg litt i hverdagen fordi det hjelper litt på helheten, men da må det shoppes for alt eg har er støv og inntørket 🙂

Vel vel, tror bare eg skal begynne å bevege meg litt rundt her før eg shainer meg selv litte granne så vil eg tro at dagen etter hvert blir ganske så fin selv om eg sov bort hele morningen og formiddagen!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIGE DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei ganske fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Fin topp, selv om det overhodet ikke er mine farger, og kunne sikkert funnet passende, men foretrekker tynnere garn og pinner. Så for påsken står det tynt lingarn med tynne pinner for tur, til et par sommertopper. Strikker alltid etter sesong, så sokkestrikk for meg begynner i oktober – ikke til meg selv da siden jeg aldri bruker sokker av noen slag, året rundt 😅
      God påske 😊

Siste innlegg