VINTAGE SJAL – Strikkeoppskrift

Designet av Raina K

 

Elsker sjal av denne typen! Helt enkle rillesjal med en lekker blonde, har startet på mange, men har ingen!
Tok du`an? Sjalet i seg selv strikker du fort, men for meg så stopper det i den blonde…Veldig kjekt i starten,
men så dabber det av…veldig synd for de er sååå fine!!

 

 

 

 

Designet av Raina K

 

Ååå men dette er jo så fint! Stort og deilig! Strikket i Alpaca fra Drops (Min favoritt!!), leser meg også opp og ser at det også anbefales TukuWool (Deilig deilig) og ikkje minst står også Baby Merino fra Drops på lista. Egentlig er jo dette er sjal som du strikker i akkurat det garnet du ønsker, det går nok helt fint 😀

 

VINTAGE SALL
Bildene over
En størrelse: 66 cm X 200 cm (Blonden er 19 cm)

 

 

* * * *

 

 

Siden mor mi er her startet morningen med skikkelige frokostritualer! Eg spiser jo aldri før et stykke ut på dagen, men mor mi elsker frokost med alt det måtte innebære og fikk den servert på brett her i sofaen. Har aldri skravlet så mye så tidlig før haha Neida, koselig! Blir nok ikkje så mye perletid på Hobbyrommet i dag, men nå har eg jo en god mulig til å få fortgang på lappene eg hekler, skal jo ha meg kåpe vettu 😀

I dag skal me har ei stor gryte med fårikål på kok, årets første 🙂 Det er jo sånn type middag som mor mi ikkje lager lenger så eg tenker det skal smake 🙂 Skal ikkje kjøre henne hjem før i morgen kwell så det blir ei koselige og ikkje minst avslappende helg.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg