Da er eg i gang – Så gøy!

Reklame | Rito Hobby

 

YES YES! Da fant eg endelig roen i ettermiddag og fikk gang på heklenåla! Dette var jo rene plankekjøringa det, og Infinity Hearts LILY var faktisk veldig godt å hekle med! Siden dette er sånn “kabelgarn” (aner ikkje hva det kalles) blir maskene veldig rene for det går liksom ikkje an å “kjøre” nåla gjennom tråden 🙂 Deilig og mykt, bomull og merino er en delikat kombo, og nei: Dette garnet klør over hodet ikkje, det er ikkje mulig!
Kjenner du noen som sier alt klør? Vel, da hadde eg valgt
LILY hver dag hele uka.

Fargekodene på fargene eg har valgt meg finner
du HER om du vil ha de samme 😀

 

 

 

 

I følge Oppskriften skal det hekles med nål nr 6, eg har heklet denne med nr 4 – Ergo ble den noe mindre enn 15 cm. Eg føler det blir løst på nål nr 6, men det er meg. Kåpa eg skal hekle er i flere størrelser så eg fant ut at eg trenger bare gå opp en størrelse, ingen problem. Uansett så fikk eg jo endelig prøvd ut denne Blocking Board`n, da blir i allefall alle lappene til slutt like. Det er jo et godt julegavetips til deg selv!

 

 

 

 

Eg var jo ute over alt omtrent i dag å handlet for mor mi, på veien plukket eg med meg noen flere perler +
små acrylglass til perlene, nå er det trygt!

 

 

 

 

Planen nå er å lage meg en kopp kaffi og benke meg inn her, har noen bestillinger igjen og tenker eg skal ferdigstille de 😀 Fikk heldigvis pling i PostNord app`n i kwell og at det komemr en liten pakke på posten i morgen, litt flere bokstavperler, og det trengs.

Vel vel, da tar eg kwell på Hobbyrommet 😀

 

 

KOS DEG OG NYT
KWELLSTIMENE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg