WOW! – 2 Farget Fletter! – Strikkeoppskrifter

Designet av Svetlana Volkova

 

HALLO!?!? Har du sett dette før?? Det har ikkje eg så eg ble ganske sånn…WHAT!? da eg så disse, men etter
å ha tenkte meg litt om….Tror faktisk dette er ganske så easy peasy, eller hva truuur du? Men filler`n ass,
dette var skikkelig stilig og så fiiint! LOVE IT! Her har du virkelig muligheten til å briljere med
den fineste gaven under treet, bare nevner det altså!

 

 

 

Designet av Svetlana Volkova

 

Ååå bare tenkt på alle variantene du kan strikke? Ja for her har du muligheten til å lage de lekreste, morsomste, råeste, tøffeste, søteste, støggeste vottene ever!! Muligheten er ubegrenset,
du trenger bare sette i gang kreativiteten!

 

MIX & SHAKE MITTS
Bildene over
Str S-M-L

 

 

 

 

Designet av Svetlana Volkova

 

Strikker du i tillegg ei lue så er gaven helt komplett og ingen kan måle seg med den! Strikkefastheten på både lua og vottene er 20 m og 30 row/10 cm så dette kan går rimelig kjapt!

Det gjelder bare å ta kontroll over fletta rett og slett 🙂

 

MIX & SHAKE
Str S-M-L

 

 

 

* * * *

 

 

Ok, i dag er det tirsdag, men eg skal utføre en del helgerelaterte saker: Vasking av støv! Ja det er jo det eg pleier
å gjøre til helga, men siden uka og helga blir TRAVEL må eg gjøre det i dag når eg har muligheten! Så er det bare å HÅPE at det er like rent når fredagen er her! Tirsdagen er jo den eneste dagen hvor eg ikkje kjører taxi fordi HVIS Dib velger å gå på Kickboxinga i kwell (noe eg spurte fint om han kunne droppe pga faren for skade!) kan han ta bussen her
i fra og heeelt ut til KampSport Senteret 🙂 Håper han finner ut at det kan være smart å la vær med den treninga i dag! Nei da, det har ingenting med Taekwondo klubben å gjøre, dette driver han med utenom for å bli ENDA bedre i sparring 🙂 Eg har godkjent at han trener med dette, men syns det er tull å ta noen sjanser 3 dager før NM!!!
Men men eg skal ikkje krisemaksimere for ingenting må skje nå hehe

Anyway, eg skal vaske i allefall, rett å slett få meg et godt overtak på heimen slik at eg ikkje trenger å irritere meg på rot i helga! Satt å gikk gjennom Tidsskjemaet for helga og du HILDRANDEDU, men de dagene blir laaaange….siste kampen til Dib er ikkje før kl 17.25 på lørdag!!! Går han til Finalen blir det etter det!! Ja og me skal være i hallen i 9 tiden på morningen…Tror eg må lage en STORE og DIGG matKOFFERT! Jepp, det er det eg må og eg må huske strikketøyet! Derfor er målet denne uka å bli ferdig med mønsterborden før helga for eg tar ikkje sjansen på å sitte med det i hallen!! Da er det bedre med ensfarget 🙂 Før eg la meg i natt fikk eg startet med 2 farger til og det blir såå herlig kan du tro! Skal se hvor langt eg kommer i løpet av dagen,
mulig eg får tatt et bilde! VERY NICE altså 🙂

Tror eg må lage meg en kopp med kaffi til! Er stygt redd for at når eg nå reiser meg opp fra Go`stolen blir det en del timer før eg setter meg igjen! Eg kommer garantert til å dure rundt her som ei hodeløs høne!

Får putte AirPods`a i ørene, fyre opp litt god musikk så får eg ingen forstyrrelser 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent og Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg