WOW! FANTASTISK FLOTT! -Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Hilde Morseth

 

SE!! Bare SEEEE på denne! Har du sett?? WOW!! Eg blir helt matt for denne var virkelig helt eksemplarisk og eg vil ha en hel haug i diverse farger, ja og det aller helst i går! Orginalt strikkes den i tynn deilig alpakka, men her kan du jo for all del bruke det garnet du liket best! Det BØR du gjøre, fordi denne vil eg tro det er litt arbeid med og da må den jo blir akkurat slik du ønsker. Vær så snill å sjekk strikkefastheten din skikkelig slik at du ikkje strikke den helt forgjeves. Strikkefastheten på genseren er 27 m, noe den bør være for at den skal bli så stor som det står i oppskriften 🙂 Et godt råd her er å strikke prøvelappene i et del av mønsteret som er på genseren for da får du en mye riktigere lapp. Strikker du en ensfarget prøvelapp er sannsynligheten for feil strikkefasthet meget stor.

Dette må være noe av det fineste eg har sett ♥

 

 

Designet av Hilde Morseth

Noe så sirlig perfekt skal man jaggu leite lenge etter! Alt er bare så utrolig flott tilpasset at eg blir helt matt av misunnelse! Men akk så TAKKNEMLIG er eg! Her kan eg bare “Klikk-Klikk” så få eg denne oppskriften
fix ferdig rett inn på Pc!!

 

LADY IN PINK
Bildene Over
Str S –> XXL

 

* * * *

Da eg vraltet meg ut av senga i dag føltes det ut som om at eg hadde sprunget maraton og endelig kommet i mål! Selv om dagen i går på ingen måte var anstrengende så tar det litt på og være “der oppe” og være “PÅ” hele dagen om du skjønner. Ikkje minst så kjenner man det når man kun har sittet rett opp og ned på en stol i nesten 4 t hehe Eg var så stiv i rygg og nakke i går kwell, men nå er heldigvis det borte. Var litt redd for at eg skulle våkne med migrene i dag, men NOP, hodet mit forundrer meg bare mer og mer og det er lenge siden sist migrene! Godt det kommer noe positivt ut av denne overgangen som eg tror eg har startet på 🙂 Men noe som er litt “sykt” er jo at Dib våknet med vannkopper i dag!! Nei han har ikkje hatt det som liten. Han hadde feber i går og følte seg litt pjusk og me, eller eg konkluderte med at kroppen sikkert var sliten etter alt “kjøret” i det siste, men “heldigvis” var det ikkje det da. Off, nei, det er jo ikkje kjekt med vannkopper, men eg tenker jo på ALLE UNGENE han har omgått med i det siste!! Han er tross alt instruktør før et stor barneparti + at han var sammen med mange i går kwell!! Jaja, me kunne jo ikkje vite! SÅ i dag utgår treningen med alle ungene! Og med dette så må eg jo si at Prestasjonen Hans i går ble med ett enda mer imponerende! Den gutten den gutten, den GODE gutten min!♥

Jaja da får det bli en sånn syk kosedag hjemme i dag haha Godt han har fri fra skolen et par dager for det hadde vært vanskelig å holdt han hjemme! Anyway, i dag er det ekstraordinær (ler) Dugnad i Sameiet og Ali har vært ute å gravd siden halv 8! Nå skal siste rest at strømkabler til garasjene graves ned og etterpå kan mannfolka klappe hverandre på skuldrene for kjempeinnsats og for at de har spart oss alle sammen for MASSE penger!

Vil tro det blir litt kjøkkentjeneste på meg i dag så det er bare å sette fart på legemet mitt og få det gjort! Mulig eg må svippe ned på butikken å hente hjem litt kos til Dib, han er jo tross alt syk hehe Å nei, det er ikkje ensbetydende med snop, men hos oss er det mer at du får det du har lyst på samme hva. Nå skjønner eg jo også at han ikkje har hatt matlyst de siste dagene! SÅ ja, da må ha få litt av det han har lyst på i nuet 🙂 Når det eg skal/må gjøre er gjort så er planen å forbedre den tunika`en til Amira for det ble ikkje gjort i går.

 

 

 

LAG DEG
EN MAGISK DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei SUPERSTOLT Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg faldt også pladask for opskriften, da jeg så den og købte den med det samme. Har lækkert garn fra Dalegarn, hvidt og grønt og skal strikke den til bit barnebarn på 15 år. Måske strikker jeg den også til et andet barnebarn på 11 år, da i hvidt og pink 😀

Siste innlegg