BEST av de BESTE!


NÅ skal eg skryte! 🙂 Eg er så stolt at eg bobler helt over her eg sitter og det har eg all grunn til. I kwell var me på Gradering og DibHassan skulle opp en grad på Rødt Belte i Taekwondo, dvs at han etter gradering hadde igjen en gradering til før det Svarte Belte.
MEN, han har igjen vist hva iherdig trening kan gjør og han gjorde vel noe som er tilnærmet umulig!?! Han gjentok søren meg suksessen fra fjorårets Gradering og smelte til med NOK en DOBBELGRADERING!! Det er fullstendig AMAZING!! Han fikk også samtidig klarert at 14.november blir det SortBelte Gradering! Da er det bare å satse på et skadefritt NM (8.-10-nov)

Da har han klart målet sitt som var Svart Belte mens han ennå er Jr, for han blir ikkje 18 før i april neste år. Dette er sååå stas, ja eg klarer nesten ikkje beskrive det! En annen ting; De under 18 har ikkje lov å knuse planker på graderingen, meeeen DIbHassan ble ropt frem på gulvet at Dommeren og fikk beskjed om å knuse! Ikkje bare 1 planke, men 2! Dette har han aldri gjort før så det var tydeligvis for å teste han! Det ligger film under her hvis du vil se! Det smalt på 3.forsøket, de 2 første forsøkene gikk ikkje fordi de 2 som holdt planken klarte ikkje holde igjen, men når de ble 3 som holdt ja da smalt det som det sang og DibHassan sitter her med is på foten! haha
Ser ikkje ut som noe er knekt bare kraftig forslått! 🙂

 


Etter en lang, heftig utrolig flott gradering var det tid for teori, så nei det er ikkje bare bare med gradering.
Det hele ble avsluttet med 30 armhevinger! Virkelig en utrolig flott og flink gjeng 🙂

 

 

 

 

Eg dropper å legge ut Sparringen fra i kwell da det var vanskelig å kun fokusere på Dib,
men om du likevel ønsker å se kan du gå inn videre via filmene over.

Nå skal eg bare sitte her å slappe av frem til eg rusler i seng! Heldigvis har Dib fri skolen frem til torsdag. Ja du? Bare for å toppe det hele fikk han melding om Eksamenskarateren på vei hjem i kwell: 6 i engelsk muntlig 🙂 Jajaja, nok skryting nå hehe Men noen ganger må man ha lov å skyte masse hehe

 

 

 

HA EN RIKTIG
GOD NATT!

 

 

Go`klem fra ei Kjempestolt Vibbedille 🙂

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Klart du er stolt! Og all grunn til å være stolt! Fantastisk innsats av han og sikker god oppbakking fra foreldrene ❤
      Håper han ikke blir for plaget av vannkoppene!

      1. Han virker pigg i formen egentlig, men har feber. Problemet nå er at han skal ha eksamen på torsdag, så eg håper at han ikkje blir syk syk – noe eg har lest at du kan bli jo eldre du blir når du får vannkopper. Godt det snart er sommerferie 🙂

Siste innlegg