WOW! For en KJOLE!! – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av PetiteKnit

 

Du VET eg elsker striper! Du VET eg elsker strikkekjoler! Da vet du også at eg nå bare sitter her å spinner! Hjernen går på høygir og tankene er allerede på jakt etter tynn merino og Kidsilk inne på Garnrommet!! Ååå eg elsker når eg får slike kick!! Oh My! Så digg! Her snakker med kjole som kan brukes rett på huden, myk og deilig og såå kul! WOW!! Denne må eg ha, selv om de sier at striper på tvers gjør oss bredere, kunne ikkje brydd meg mindre, MÅ HA MÅ HA! Helst i går, men eg kan til nøøøds nøye meg med i morgen 🙂

 

 

Designet av PetiteKnit

 

Eg elsker å strikke på denne måten med slike skuldre, det blir sååå fint og de “sitter” så fint på kroppen!
Ikkje noe sammensying, men skuldrene blir til etter hvert 🙂

 

 

Designet av PetiteKnit

 

SER DU!? Seee så fint! Nei nei, det er ikkje vanskelig, bare gjør akkurat som det står
i oppskriften så skjer det helt av seg selv 🙂 Eg lover!

 

AROS SWEATER (Kjole)
Bildene over
Fra 90 cm til 135 cm i overvidde
NORSK Strikkeoppskrift,
den er også på dansk og svensk 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

NÅ er eg klar for å innta roen her i Go`stolen og strikke hele kwellen! Det har gått litt i ett i hele dagen og POFF så var det kwell liksom! Eg har kjørt Dib på trening og Amira skal hente han igjen kl 21 🙂 Veldig greit med store barn ♥ Både Ali og eg ente opp med å lage middag i dag haha Han sa han hadde lyst å lage Kibbe så eg kjøpte kjøttdeig med meg fra butikken. Det er rå kjøttdeig som er blandet med mye godt. Magen min tåler rått kjøtt meget dårlig så da eg var hjemme igjen svingte eg ei gryte med Chilisuppe i steden…Lite visste eg at han hadde gjort klar en grilla kylling og ris i ovnen…! Vel, da ble det 3 retter til middag i dag, ikkje rusk det på en mandag 🙂
Mye resten i morgen.

Jaja, nå vil eg strikke og BARE det 🙂 Mulig det blir litt perlerier i morgen!
Nå er det jo EXTRA kjekt når eg har fått så fint SYSTEM!

 

 

KOS DEG OG LAG
DEG EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg