WOW! ~Lakris Flesk! ~ Oppskrift

Altså! Snakk om å få en åpenbaring sent en mandags kwell! Oj Oj!! At eg ikkje har gjort dette før!? Hæ?! Sta?? Neinei…kunne bare ikkje se at komboen sukker og lakris skulle bli så godt…TENK, så feil kan man ta! Takk til Linda som pushet meg…Ja eg var jo nødt for å teste! Midt opp i alt testinga fant eg på at eg skulle teste om eg kunne ha flesket i silikonformene mine…Jaggu funka også det – Bare velstand i heimen nå kan du si 😀

 

 

 

 

Disse er kun rullet i det extra fine sukkeret, smakstestet med å rulle i Hockey Pulver alene, og blandet med sukker – Smakte HEAVEN! Skal teste litt mer i morgen om Hockey pulveret holder seg fint,
eller om det blir bløtt f.eks når det ligger. Spennende altså!

 

Eg har brukt Min Vanlige Fruktflesk Oppskrift bare eg har brukte….

 

 

….Denne Lakris Essensen i steden for frukter, laget kun en halv porsjon flesk og hadde hele denne flaska opp i – O`la la sååå deilig godt! Dette skal så absolutt gjentas 🙂 Men nå?
Nå skal eg sove så får eg fortsette på kjøkkenet i morgen 🙂

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg