WOW! Lekreste Sokkene er av Norsk StrikkeDesign!

Reklame | Du Store Alpakka (1 Garnlink)

Designet av Nina Granlund Sæther

 

Dette må være noe av det lekreste innen sokker!! Minner meg om det fineste porselenserviset ♥ Sokkene er strikket i Mini Sterk (3 nøster) som faktisk er et utrolig deilig garn til nettopp sokker! For mange er nok det aller beste at oppskriften er norsk, så ja, da er det bare å klikke hjem oppskriften og få de strikket 🙂

 

 

Designet av Nina Granlund Sæther

 

Rett og slett ikkje sååå mye mer å si, nei, eg er litt målløs liksom….Sitter her å måper og er ganske gira fordi eg har ei hel eske med Mini Sterk inne på Garnrommet *Problemer i vente der gitt* Eg har siden jul snakket om at eg burde fått både et og 2 og flere par sokker på pinnene mine…Har ikkje skjedd, men nå kjenner eg for alvor at det raslet i strømpepinnene! Det at eg har mange deilige uåpna strømpepinner liggende burde vært nok til å vippe meg av…ehee…pinnen *humrer* Hva med deg? Ble du gira på et par nye sokker?

 

 

SNØFNUGG SOKKER
Bildene over
Str fra 36 til 44
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

Tja, hva skal man si? Første mandag i sommerferien! Nå er Dib ferdig på skolen, for alltid! Eller, kanskje ikkje for alltid, men for nå i allefall! I august starter læretiden som Elektrikker. Når det fagbrevet er i boks snakker han om han kanskje tar et fagbrev i Automasjon også + noen år på Universitetet. Det vil tiden vise, men han har noen planer om hva han vil så det blir spennende 🙂

Ellers? Vel, bloggen min er fortsatt blokkert på Facebook og eg vet ikkje hvor mange meldinger eg skal sende av gårde før de finner ut at bloggen slettes ikkje er uanstendig!?

Jaja eg har noe på perlebrettet eg skal ferdigstille så eg har mer enn nok å surre meg her hjemme, ETTER at eg renset kjøkkenet! Utrolig hvorda rotet formerer seg der ute bare i løpet av natta?? Merkelig….

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg