WRÆL! -Denne bare MÅ eg ha!!

Reklame/GarnTips: Dale Garn, DSA, Gjestal og Knit At Home – House Of Yarn

Designet av Joji Locatelli

 

Når en av mine favorittdesignere kommer med en vest, ja da er eg LOST for det er ikkje
en hvilken som helst vest! Du er bare nødt å studere den!!

Elsk på den da! Ta på deg f.eks en skinny jeans, hvit T-Shirt
og denne vesten i f.eks Petrol farge!! Åååå eg bare MÅ ha den!

 

Designet av Joji Locatelli

 

Den er strikket i Merinogarn med en strikkefasthet på 22m/10 cm og med ett har du et HAV av garn du kan bruke, ja som f.eks DETTE DETTE (<–Dette er min favoritt til vesten!) DETTE DETTE og DETTE – Eg bare må si en ting når det kommer til å strikke med Merinogarn og det gjelder i grunnen det meste av merino, men spesielt de som ikkje har forsterkning innblandet: Strikk FAST og evn med noe mindre pinne. Merino siger jo større plagget er!

 

Eller, hva med å strikke den i Lin?? Hmm tror det og hadde vært supert eg!
Da er jo Dette Garnet en god idè 🙂

 

Designet av Joji Locatelli

 

Lekker, ikkje sant?
Så ja, denne havnet veldig snapt inn under STORE favoritter og den får fint bare stå der i køen for eg har andre ting som er viktigere akkurat nå…Arg…vel vel *tålmodighetsprøvelse*

 

RAVISHING VEST
Bildene over
Fra 75 cm til 150 cm i brystvidde

 

Ellers kan eg jo fortelle deg om at Joji Locatelli og Veera Välimäki er ute med Interpretations Vol. 6 og DER får du søren meg mye flott for gryna!! Ta en titt HER du! WOW!! Skulle du være nyskjerrig på tidligere samarbeid finner du alt om det HER 🙂 Eg har følgt Veera i ca 10 år, ja det er hun som har designet Still Light Tunic
og eg har strikket en del av hennes design 🙂 

 

 

* * * *

 

 

Ååå nå begynner det å dufte Lasagne og hvitløksbaguetter i heimen! Det er FREDAGS KWELL! I dag er middagen et samarbeid: Ali steikte kjøttdeigen og blandet sammen den røra siden eg blir dårlig av matlukt(!!!) mens eg laget til salat og hvitløksbaguetter. Nei, me kjøper de ikkje ferdig så her skrelles masse hvitløk mens tårene triller, blandes i olje med litt salt og pensler alle baguettene bønnhørlig—> DIGGE DI DIGG! *velkommen stålånde*

I grunnen har eg gjort en del i dag! Kjøkkenet så ut slik det gjør etter et bombeangrep! (Å ja, eg VET hvordan det ser ut da!! Har opplevd det selv på eget kjøkken faktisk, nei eg tuller ikkje hehe) SÅ ja, det å rydde/vaske kjøkkenet tar tid! Skjønner egentlig ikkje hvordan det skjer nesten hver eneste dag?? Noen naturlig forklaring bortsett fra det åpentlyse, egentlig? Vel, rydda der altså, bretta klær, vaska klær, hengt opp klær og rydda litt på badet, men bare litt + eg hadde meg en lengre dusj m/hårvask og det er slettes ikkje bare KOS! Nop! Eg er faktisk ganske så sliten når eg er ferdig! *Kaputski faktisk* SÅ ja, samme leksa som alltid og ikkje kommer det sikkert til
å slutte med det første heller *ler*

Inni mellom har eg faktisk fått strikket litt og nå er eg klar for en LANG og god strikkeøkt! Helt til eg kryper under dyna en gang i natt 🙂 Åsså er det samme leksa om igjen i morgen selv om det er lørdag…
Tror det heter noen som “Husmorsyssler”??

 

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL!

 

 

Vettu? Ali kom akkurat inn å viste meg at me faktisk har kjøpt et skikkelig “GullEgg” en gang i tiden….!!!
*Sjokket!* Jepp, eg skal fortelle…Følg med i morgen!

 

 

 

Go`klem fra ei litt Gira Vibbedille 🙂

Du kan følge bloggen min HER om du vil!

1 kommentar

Siste innlegg