1 Påminnelse + 3 Delikate Strikkeoppskrifter

 

Det har gått treeegt i dag! 2 par øyer, 1 nebb og 1 kam, det er det hele, kanskje det blir et nebb og siste kan i løpet av kwellen? Hmm tja får se 🙂 Er bare ikkje helt i form, urolig i kroppen? Finner rett og slett ikkje helt roen til å sitte å potle slik eg pleier, litt sånn klump i magen følelse. Vel vel, tok me nettopp en skikkelig lang og skikkelig varm dusj og følte det hjalp litt. Uansett, hønene ble ganske så tøffe! Har en Give Away gående her på bloggen hvor du kan vinne både garn og oppskrift til disse, da kan du strikket deg en hel gjeng til påske.

Stikk innom HER å bli med i så fall 🙂

 

 

 

Designet av Inese Sang

 

Dette er noen av de mest delikate vottene eg har sett på ei stund!
Lekkert rett og slett ♥

 

SARMA
Bildet over
4 størrelser

 

 

 

 

 

Designet av Inese Sang

 

SALNA
4 størrelser

 

 

 

 

 

Designet av Inese Sang

 

SARMA HAT
2 størrelser

 

 

 

 

 

 

Etter en litt for lang oppvåking med SVART kaffi i morges måtte eg bare komme meg på butikken! Syns det er ganske pyton når eg ikkje får skikkelig kaffi om morningen så melk måtte me ha! “Premierte” meg selv med å stikke innom MesterGrønn for der hadde de Hortensia på tilbud (95 kr) så eg nappet med meg 2 stk og fikk i samme slengen kastet Azaliane fra jul 🙂 De har drysset ei uke nå så det var på tide! Nå gjelder det bare å huske å vanne de nye også 🙂 Eg har kommet meg med blomster og har opplevd færre “dødsfall” enn på lenge *ler*

 

 

 

Har de siste uke fått ei ny dille; Havregrøt ♥ Driver å prøver ut litt forskjellige varianter, akkurat her er det litt kokos på. Ååå slike kokosflak er skikkelig godt og knasende! Eg fant de på Kiwi. Ellers er det Tranebær og litt JordbærRosiner 🙂 Ser mange bruker friske bær, men eg? Mulig eg er rar, men eg er ikkje så glad i frukt og bær!!! Liker de best som tørket 🙂

Vel, da er eg i grunnen ganske klar for kwellen. Vurderte å faktisk slenge meg på sofaen tidligere, men havnet som sagt i dusjen. Greit nok det så slipper eg å vaske håret i morgen, herlig med hva som er gjort 🙂 Har prøvd i hele dag å få bestilt en time hos legen, men det er tilnærmet døfødt! De har en sånn nettbasert tjeneste, fyll inn, klikk, motta en kode på sms, fyll inn koden og VOLÁ! Problemet er jo at den koden kommer jo ALDRIIII!! Eg har bestilt time slik før og vet f.eks at mobinummeret mitt er riktig, men får likevel beskjed som: Sjekk mob.nummeret ditt! Arg!! Jaja, da MÅÅ eg vel ringe ut i morgen! Men det er rart! Sist eg skulle ha en time, det var 2 uker frem i tid, men eg fikk beskjed at DET var umulig fordi det var helt fult! Gikk inn på nett, fylte inn at eg måtte ha en time om ca 2 uker, vips så fikk eg en perfekt time på SMS! Krysser fingrene for en kjapp time for eg vil og må sjekke det der blodtrykket som var noen forhøyet da eg var på Sus på fredag. Liker ikkje det,  + at noen av galleprøvene min var steget en del….DET liker eg absolutt ikkje!! Eg har jo fjernet gallegangene og erstatte de med tynntarm så det må ikkje bli noge tull….I 2005 da eg tok den store “omleggings”operasjonen fikk eg jo beskjed om det var ikkje sikkert at løsningen ville vare evig….vel…det er jo 15 år siden nå…Anyway! Nå varta det kwell!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg