120 småpakker krever litt tålmodighet…

 

Satt formelig å tvinte tomler i går kwell og fikk da ideén om at det muligens var smart å bare begynne å pakke kalenderene…! Skal jo sette sammen 5 stk i år! Slipper ikkje unna selv etter ungene er blitt voksne, nei da…da dobler det seg jo 🙂 Passer jo ganske greit at eg egentlig elsker å dille med sånn som dette, ja for hvis ikkje hadde eg jo ikkje giddet pakke en extra kalender for å gi bort her på bloggen!

 

 

 

 

Var innom et par butikker i går da me var ute å surret, trodde eg kom i havn da, men ennå trenger eg litt småplukk 🙂 Nå er en kalender ferdigpakket, Amira og Eirik sin så og si, men Dib sin og den som skal gis bort ikkje er startet på en gang…Må ta et godt overblikk på den eg gir bort for det mangler nok noe der også – Regner med å komme
i mål. Heldigvis er eg veldig tidlig ute i år, i allefall etter min plan 🙂 Ser også ut for at eg klarer å komme i mål med julegavene FØR 1.desember, det har ikkje skjedd før, men det betyr da at eg kun trenger å tenke på baking
i desember. Planen er jo å B A K E slik at Kirkens Bymisjon også i år kan få “litt” kaker og snop + at det skal sendes en stor Norges Pakke til østlandet som julegave til min nevø, dvs en gjentagelse av fjorårets gave 🙂
Blir en kjekk desember kjenner eg 🙂

 

 

 

 

Var innom Jula for å sjekke sementen de hadde der…trooor ikkje den typen var noe for meg og på vei til kassen går man gjennom maaange kjekker hyller og fristelser…Plukket med meg en del fuglemat for nå er maset startet på terrassen. Pleier jo å lage fuglematen selv, mulig eg gjør det inni mellom bakingen neste måned 🙂

 

 

 

 

Siden eg kastet den gamle senga som Milo ble født i for ca 3 år siden har eg ikkje funnet ei han liker…har endt opp med å selge de videre…Plukket med meg denne fra Jula og denne har ikkje luft i bunnmadrassen, det var tydeligvis problemet på den forrige. Han har ennå ikkje lagt seg i den, han var opp i,
men sovnet på utsiden…Gjenstår å ser..

Ok, eg må komme meg i seeeget, søs henter meg om ei lita stund og så er det ut på tur!

 

 

 

HA EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg