DEN STORE DAGEN NÆRMER SEG OG EG ER KLAR!

 

Mulig det ser ut for at eg pakket og klar til å sitte å vente på meldingen om at ting har gått bra, men eg er ikkje der heeelt ennå! Selv om kofferten, ja BarselKofferten er pakket akkurat nå så skal alt vasket etter de beste kunstners regler og gjøres myke og gode til det lille nurket! Om 2 dager er det akkurat
1 mnd til termin og da kan eg heller ha alt klappet og klart! Har fortsatt ting som SKAL strikkes! Ja, det dukker hele tiden opp noe NYTT, kjennskap til det eller?? Men, her er det plassen i kofferten som bestemmer + at det kommer mange dager fremover hvor det passer med strikka gaver 🙂

Ja, eg vet at niesa vår til tider spretter innom her på bloggen, (Hei LK!) men det får så være 🙂
Eg skriver jo strikkeblogg og da er det litt vesentlig å vise hva eg har på pinnene + at eg klarer jo IKKJE holde meg fra å vise frem og ikkje minst Tipse deg om lekre oppskrifter 🙂 Hovedpersonen selv har jo da faktisk ikkje sett noe, ja om me skal sette det på spisser *smiler*

Sauene er på plass og eg kunne vel EGENTLIG tenkt meg en hel flokk, men eg tror disse 2 kommer til å gjøre nytte for seg 🙂 Vettu? Disse var ikkje noe særlig vanskelig å strikke og ikkje minst var det veldig kjekt! Ja du må nesten bare sjekke det ut 🙂

Sauene mine er strikket i Cascade220 og du kan egentlig bruke det garnet du måtte ha lyst til, det er bare størrelsen på sauen som endres. Oppskrift på disse herlige dyra, ja den finner HER!
Disse kan fint brukes til smågaver til liten og stor 🙂

 

Dette er prosjektet som er skikkelig AKTIVT om dagen og nå har eg KUN ett bein igjen! Deretter er det bare å sy i 6 knapper, vaske, blokke lett og legge i kofferten 🙂 Denne buksa strikkes for å høre sammen med VIGGO som eg fikk ferdig for litt siden 🙂 Tror det blir et fint sett + at begge deler kan brukes seperat 🙂 Oppskriften på en gøyal bukse finner HER! 

Nå derimot blir det skikkelig ME TIME på en stund, Jepp, for Ali krøp under dyna en stund og eg skal ikkje ut å kjøre ennå! YES! Angående litt endring i bilder og sånn så er eg altså fortsatt i startfasen og utforsker, så det er bare å HYLE ut om noe se fullstendig feil ut! Eg lærer hele tiden 🙂 Bilder er ikkje alltid like lett å “leke” med, men det kommer seg nok etter hvert 🙂

 

 

 

 

KOS deg og ha en Herlig
Ettermiddag- i Tåka! hehe

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

 

#baby #barseltiden #babystrikk #wool #knitting #håndarbeid #strikkeblogg #mamma 

9 kommentarer

Siste innlegg