STORT OG FLOTT


Veronika Jobe

Nesten hver dag mottar eg mail fra noen av dere, det kan være om alt mulig, men veldig ofte Takker dere for flotte innlegg og et av mange ønsker som veldig ofte går igjen er at dere ønsker gensere
og jakker i store størrelser. Prøver så godt eg kan å finne design som går høyt opp i størrelsene,
noen designere har virkelig skjønt behovet, ja som Veronica Jobe, ja hun legger i snitt på
ca 10 størrelser større på noen av designene-Flott, ikkje sant?
Da er det bare å krysse fingrene og håpe at disse faller i smak:

 

 

 

001
Bildet over
Opp til str 63″

Denne genseren kan brukes begge veier, altså også på vrangen! Kult!
Blir 2 helt forskjellige uttrykk 🙂

 



Veronika Jobe

 

 

WHISTLER
Opp til str 59″

 



Veronika Jobe

 

 

MIMIC
Opp til str 48″
Gratis Oppskrift

 



Veronika Jobe

 

 

BLANCHE
Opp til str 48″/ 122 cm rundt bystet

Selv om de 2 siste stopper på str 48″/ 122 cm er det veldig romslige modeller 🙂
Skikkelig herlige “sleng på seg” – deilig deilig spør du meg 🙂

 

 

* * * *

Hver morgen når eg har hatt meg en kopp kaffi og noen runder med CandyCrush slår eg på Pc, sjekker litt Nyheter og så sjekker eg Yr.no, ja du skulle nesten tro eg var en Fanatisk Turgåer som må vite hvordan været blir hehe Her er det derimot STIKK MOTSATT! haha Når eg er veldig sliten og
i dårlig form blir eg lykkelig når Yr.no melder overskyet og regn utover dagen hihi Da slapper eg av og fylles med en herlig ro – DET er søren meg noe eg TRENGER eg i dag! Satser på å få i bøtter og spann, kan godt få noen spann med regn altså! Det er virkelig beroligende for sjela når det BØTTER ned! Ja du vet når du legger deg med vinduet åpent og det regner? Merker du den deilige roen du får inni deg? Hmmm det er så NYDELIG! Det er DEN roen eg jakter på i dag 🙂

Er bare å krysse fingrene for NADA uforutsette hendelser!
Eneste eg evn skal gjøre er å hente Jr på skolen, Ali har planer om å innta kjøkkenet å bake litt så dette lover i grunnen veldig bra vil eg si. Eg sjøl har KUN 2 planer: Få ferdig det lille som er igjen på den siste Bootien og deretter bare fortsette på Reven, Jepp, det er DET eg skal gjøre 🙂

Eller kanskje, HVIS eg gidder må eg….

…muligens vaske håret….FOR et kråkereir HAHA

Du ser det, når me kom hjem her i går så PØSREGNET det og eg springer IKKJE, ergo ble bla håret DASSVÅTT før eg kom meg inn! Før eg hoppet i dusjet surret eg bare alt håret i hottentottet og tok på noen strikker……slik ser det altså ut nå hehe Fint med krøller da, men da MÅ det være fine krøller!
Når eg bare får hvilt meg noen dager (Les; minst en uke) skal eg ta meg sammen å komme meg til frisøren igjen! Savner virkelig det, Mmmmm……Vidunderlige å bli dullet med 🙂

I dag derimot får eg bare surre det i en NY hottentott så får eg se da om eg gidder en hårvask

Anyway, det er på tide å komme seg på badet, på med litt deo og en klask med Dagkrem i ansiktet – Da er eg klar vettu, for en skjønn dag i Go`stolen 🙂

KOS DEG DU OGSÅ
OG NYT DET FLOTTE KOSEVÆRET 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #genser #sweater #veronikajobe #bigsize

3 kommentarer
    1. Flotte oppskrifter! Kos deg med inneværet!
      Føler med deg! Jeg er også kronisk smertepasient, men får mindre smerter av å gå en tur og røre på meg…da produserer kroppen endorfiner som er naturlig smertestillende 😉
      Ha en fin dag!

Siste innlegg