SERIØST?? DETTE ER SKIKKELIG DÅNELEKKERT!


Strikkelisa

Akkurat som eg ikkje har NOK på gang nå om dagen!!! Måtte jo ramle over dette PERFEKTE Høstantrekket!!! Vel og greit at eg allerede har kjøpt oppskriften på jakken og har seriøse planer om
å strikke den, men det er jo helt klar at eg ha det sjalet også!! De er jo helt perfekte sammen! Fargene er jo lekre og det kunne nesten ikkje vært i andre farger, fullstendig DÅNE lekkert!! FREDAGSKOS
<3 

LØVLISJAL
Bildet over

LØVFALLKARDIGAN
Bildet over
Opp til 112 cm rundt brystet

 

HUSK Copyright og Opphavsrett! Ikkje del en oppskrift!
En strikkedesigner i dag jobber søren meg kun for knapper og glansbilder!
Sett pris på at me har slike flinke designere og heller kjøp oppskriften selv!



Jadda, da er det ikkje bare HELG, neida, det er også HØSTFERIE! JuHuuu Sola skal skinne omtrent hele døgnet HELE ferien så eg håper at me kan få til noen turer ut og ned til havet! På tirsdag skal eg til Stavanger og ENDELIG få stelt håret mitt hos
Floke Frisør! Gleder meg sprøtt mye for nå er de små grå ganske synlige! Står ikkje i stil til min indre alder 🙂


Nå derimot skal eg bare NYTE denne flotte fredagen og strikke på Still Light Tunika`en
og Det Oransje Sjerfet! Masse kos med andre ord 🙂 Det er liksom bare dusjen og ren pysj som mangler og det skal eg fixe nå etter på, fredag ER fredag!

KOS DEG OG HA EN
MAGISK FREDAG – NYT DEN!

Go`klem fra ei Fornøyd og Glad Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #løvfallkardigan #løvlisjal #fredagskos #stilllighttunic #høstferie

10 kommentarer
    1. Jeg er et tastetrykk unna jakken Løvfallkardigan – men holder litt igjen fordi jeg er usikker på hvilket garn jeg kan bruke (utenom det anbefalte) og om mønsteret er på norsk
      Kjapp deg og svar….. :-))))

    2. Lisbeth: ja både jakken og sjalet er på norsk og det er ganske mange muligheter når det kommer til garn. Eg tror i jakken til meg selv blir det Alaska fra Drops ??

    3. Kjapt svar. 🙂
      Da kjøper jeg mønsteret, for jeg må faktisk ha denne jakken. Men jeg har tre kofter i grått, og aner ikke hvilken farge jeg skal gå for.

    4. Lisbeth: Hvis du velger f.eks Nepal garnet fra Drops så syns iallefall eg har den mørke oransj de har i det er FLOTT! 🙂

    5. Jeg tror jeg kler orange siden jeg er mørk og har brune øyne. På den andre siden er jeg veldig, veldig glad i lillatoner, og litt glad i grønt.

    6. Hei! Løvfallkardiganen må jeg bare ha, nå er mønstret kjøpt og jeg er på vei ut for å kjøpe garn. Blir Nepal tror jeg. Takk for flott og inspirerende blogg. Strikkelista mi blir bare lengre og lengre…. Ha en super flott dag! Nyt høstferien!

    7. Marit: ÅÅåå så heldigen du er! EG OG VIL! 🙂 Vurderer enten Nepal eller Alaska i jakken til meg selv, men skal eg ha jakken bør eg jo ha sjalet også så begge oppskriftene er nå i boks 🙂

      KOS deg megamassemye med NYTT strikketøy 🙂

    8. vil kjøpe oppskrift på sjal og ha den orangefargen kva garn og farge er brukt

Siste innlegg