SKIKKELIG FLOTTE KOFTER


Jenny Penny

I dag, ja VETTU ka eg skal gjør i dag??? INGENTING!!!! Ja bortsett fra å hente Jr på skolen
(siden det regner) skal eg gjør INGENTING annet enn BARE å sitte her i Go`Stolen å DILLE!
Ja eg skal eg DILLA og DULLE og bare NYTE dagen! EG ER SLITEN! Jepp, det er eg!
Ble en EXTREMT lang dag i går og eg var allerede utslitt da me kom hjem hit på ettermiddag og så var det på an igjen på kvelden med kjøring + at mor ble her til i dag….Sliten.no/Takk

Selv om eg har mor mi her på frokost  har eg nå fått surfet og du vet, kofter er noe me legger merke til så eg var bare fint nødt til å plukke med meg samtlige! Sjekk så lekre de er! Nei, det er dessverre ikkje norske oppskrifter, bare nesten, det er SVENSKE oppskrifter så det skulle vel gå bra??

Du får ta en titt å se om det er noe som faller i smak 🙂 

 

KRISTINA CARDIGAN
Bildet over
Str XS-XXL

 

 

 



Jenny Penny

 

MADELEINE CARDIGAN
Str XS-XXXL

 

 

 



Jenny Penny

 

KUTBITS CARDIGAN
Str XS-XXL

 

 

 



Jenny Penny

 

DESIRÉE CARDIGAN
Str XS-XXL

 

 

 

* * * *

GLEDE meg til helgen for Jr stiller i sin første konkurranse i TaeKwon-Do JuHuuuu Det er Rogaland Mesterskapet og de beste går videre til NM og Jr trener som en gal for han vil vinne sier han!
Godt å ha høye mål og så er det bare å krysse fingrene. Må faktisk ta å støpe tannbeskytteren i dag! GOSH det må me ikkje glemme! Er søren ikkje bare bare siden han har regulering, men tannlegen har gitt klarsignal dag så da håper eg ikkje den henger fast når den er varm HAHA Ja det kunne jo blitt morsomt…..NOT! Er silikon så det skulle vel gå bra?? Noe med erfaring på det området??

Jaja tenker eg går å tar meg en dusj eg, det er også èn måte å få Me Timehihi
Nei, hun skal gå snart så resten av dagen skal forbi gå i stillhet og ro vil eg tro 🙂
Ali skal kokkelere en deilig middag: Kafta Potata! Jupp, er ikkje dumt det ser du!

Men ja, det var den der dusjen 🙂 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN DAG ENN SÅ LENGE 🙂

Go`klem fra ei ganske så sliten VIbbedille 🙂

#strikk #strikking #Kofter #cardigan #svenskeoppskrifter #strikkeoppskrifter #mønster 

2 kommentarer

Siste innlegg