ABSTINENSER?? KOM INN HER EN LITEN TUR DA!

Monie Ebne

Det er jammen ikkje bare bare når serveren til Blogg.no tar kwellen! Alle forberedte innlegg og hele statistikken er borte vekk, jajaaaaa sånn kan det gå 🙂 Det er virkelig mange som har etterlyste meg
i dag, men heldigvis var det HELE Blogg.no som lå nede og ikkje bare noen blogger,
likt for alle med andre ord.

ANYWAY, natt til i dag la eg meg kl 4 og våknet allerede kl 6! Da Jr våknet var han ikkje helt i form så han ble i senga og siden både Ali og eg  allerede var våknet og hadde drukket anseelige mengder kaffi tok me like godt turen på butikken! Dvs at før kl 9 var HelgeKosen i hus! NY rekord gitt 🙂 Pga av mitt vanvittige sovemønster i går sovnet eg halvannen time på sofaen, men har holdt meg våken resten av dagen, har i grunnen slappet helt av og bare strikket så nå er straks det oransje sjalet i boks – JuHuuuuu

Har en god del flotte sjal i mappene mine og det over her er virkelig et VIL ha!

 

 

 

REFLECTION
Bildet over
Str 200 cm X 78 cm

 

 

 

 

 

Monie Ebner

HAPPY END
Str S. 180 cm X 55 cm
L: 210 cm X 62 cm

 

 

 

 



Monie Ebner

VORFREUDE
Str 215 cm X 55 cm

 

* * * *

Kan TRO me har hatt en HERLIG ettermiddag og kwell! Amira kom hit rett fra jobb og på veien ut var hun innom Sabi Sushi og hentet med seg masse nydelig mat! Eg spiste kun en bit bare for å smake
(er ikkje så smart å hive innpå med slik mat når eg ikkje hadde spist siden dagtid på onsdag….)
Men hun og Jr storkoset seg og me hadde det så deilig! NYDELIGE når BEGGE ungene er sammen her hjemme! Savner det å ha Amira hjemme, noen dager mer enn andre med hun er inni hodet mitt KONSTANT! Meeeen, en gang i fremtiden skal me igjen samles under samme tak <3

Vet at det er meningen at eg skulle ha trekning i kwell, meeeen pga alle disse tekniske problemet og det at klokka er så mye tar eg det på dagen i morgen, Ok? I innlegg nr 2 vil eg tro 🙂

Derfor har du fortsatt til til å kommentere på DETTE INNLEGGET til utpå dagen i morgen og du er med i treningen av 3 flotte premier fra Lovey Planet 🙂

Men nå skal eg bare slappe av resten av kwellen og ha ME TIME for eg er ganske trøtt i hodet!
Ja eg blir det etter en dag med migrene, det og mørbanket i kroppen 🙂

KOS DEG OG HA
EN SKJØNNE FREDAGS KWELL!

Go`klem fra ei lettet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #sjal #shawl #strikkeoppskrifter

3 kommentarer

Siste innlegg