FORDI EG ER GLAD OG FORDI EG KAN! -GIVE AWAY!

 

//sponset gaver
Sola skinner og dagen er slettes ikkje verst skal eg si deg 🙂 Det strømmer inn med masse flotte mail/meldinger i boxene mine og JA eg skal svare alle etter hvert! Dagens første innlegg tok virkelig av og det viser at VELDIG mange berøres av dette, det er tragisk, men akk så til de grader realiteten! MANGE føler seg rett og slett MOBBET!?? Og me sier me bor i et oppegående land?
Det hører virkelig ikkje hjemme noe sted!

Men nå skal me fokusere på GLEDE, ja for som eg skrev i innlegget så er det Lov å være Blid
og det så mye som me orker, ja t.o.m om man er syk, går på APP eller har trygd,
man har LOV å glede seg over livet! Ikkje minst har man LOV å vise det 🙂 

Som du ser på bildet over har eg enda noen gaver som eg har fått fra LOVELY PLANET og eg kan dele de ut akkurat som eg ønsker og I DAG trengs det GAVER! For dere er alle noe flotte DAMER
og det må FEIRES midt på en mandag! Kult ikkje sant??

Det ENESTE du trenger å gjøre er å skrive en kommentar på dette innlegget, ja via “Kommentar” linken rett under her *Peker* Skriv HVA du vil og hva enn du måtte føle for, du kan også legge til om du ønsker StrikkeMappe eller Heklemappe. Nå har eg kun en av hver, men hvis det
går skal eg prøve å oppfylle ønsker 🙂

Har også et søtt Brosje Hjerte som en aldri så liten “Trøstepremie” til den 3.vinneren 🙂

Hekleetui <3 

 


Strikketui
<3


En Trøstepremien til Vinner Nr 3 🙂

Tror eg lar denne Give Away`en gå hele uka eg, ja så har me noe å GLEDE oss til, dvs eg tar eg trekning Fredag 28.oktober i Kwellingen, Ok? Det eneste DU trenger å gjøre altså er å skrive en kommentar så fixer Random og eg resten, Ok?

Nå skal eg bare fortsette med den herlige Lua mi mens eg nyter resten av ettermiddagen og kose meg.
Jr fant ut at han trengte en Fridag fra treninga hehe (Er han litt Mørbanket etter helga tro??) hehe
Han tok seg en tur til Kvadrat (kjøpesenter) for å snaddre seg med et Nytt spill 🙂
Ja han har spinket og spart så lenge så dette fortjener han nå!

Siden det da altså ikkje blir kjøring/henting på trening har eg ALLEREDE tatt på Kosebuksa og en ALT for stor hettegenser og skal utføre minst mulig bevegelse, hvorfor?? Fordi det føles herlig å bestemme at det er nettopp DET eg har behov for 🙂 Ali har støvsuget og kjøkkenet tok me sammen mens me fikk en god SkravlePrat- Altså; en fin-fin mandag og langt i fra BLÅ!

Nå håper eg at også DIN dag ikkje er så verst og er den HELT pyton, ja så kan du trøste deg med at akkurat da kan det kun bli bedre <3 Satser i tilfellet på at du da får en skikkelig fin dag i morgen 🙂

KOS DEG OG HA EN FLOTT
ETTERMIDDAG OG KWELL!

Tusen Takk for at nettopp DU tok turen innom hit <3

Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikketilbehør #strikkeutstyr #giveaway #lovelyplanet #sponsetgiveaway

72 kommentarer
    1. Jeg er helt sikkert ikke syk på riktig måte, og jeg er i alle fall helt sikkert altfor lykkelig i manges øyne, men er meg selv uansett.
      Og vil bli glad for både hekle og strikkeetui
      Ha en flott kveld! 😀

    2. Æ ser alltid på det du lægg ut på blogger din, spennende me nye idea te strikkinging sju. Har tid til sånt når æ disponere dagan sjøl p.g.a. uførhet. Har masse strikkepinner som ikke har noen fast heim. Så æ ønske mæ et strikkepinneetui ja😊

    3. Heier på deg 👍 stå på
      Hilsen Trine @mittstrikkekammer
      Å ja er jeg heldig 😄 strikkemappe er det jeg ønsker meg

    4. Herlige mapper 🙂 jeg får nok brukt begge, men den strikkelykkemappa står i stil til veska jeg har. Blir gla åkke som je 🙂

    5. Alle har vel rett på å være lykkelige og glade uansett hvilken situasjon man står i og det jeg syns er fint er at lykke er helt gratis! Uansett om man er rik eller fattig så koster ikke lykke en krone og alle kan oppnå det på den ene eller andre måten. Det vanskelige er å se at de små tingene kan gjøre en lykkelig, særlig når medier og mange folk gjør alt de kan for å bevise at lykke kun kan kjøpes for penger. Det eneste beviset på at man kan kjøpe lykke er å gå å kjøpe deilige garnnøster!
      Klem til deg

    6. Synes alltid at du har så fine innlegg som berører altfor mange, synd at sykdom er så tabubelagt. Stå på videre😊 Likte strikkemappa best da æ ikke kan hekle.

    7. Det gjeld å ta vare på kvardagsgledene, og det er du veldig flink til! Reknar ikkje med å vinne sidan eg har akkurat vunnet flotte knapper med deg 🙂 Men har veldig lyst på det hekleetuiet så da må eg prøve lykken 🙂

    8. Hva folk tenker kan ingen kontrollere. Men å vise folkeskikk, ta hensyn og respektere hverandre, må vi kunne forvente av voksne folk. Ta vare på de små, og store gledene, da blir det mer å glede seg over :-). Ha en fin mandagskveld! Jeg skal på strikkekafe ikveld, og kose meg. Hilsen Tonje 🙂

    9. Heier på deg!😄💪🏼
      Eg hadde blitt like glad for begge to, så er det bare å krysse fingrene!😄💜
      Ha en fin dag!😄🌸

    10. Takk for ett tankevekkende innlegg du hadde tidlegare idag. Viktig bodskap der. Og nok ein gong sprer du glede og spenning på bloggen din, sjølvsagt er eg med.. Om eg er med i trekninga på heklenåletui el strikkepinneetui, el det fine hjarta….gler meg til fredag 🙂 Og om eg ikkje vert trekt ut så er eg sikker på at den som vinne vert hoppende glad :))

    11. Har endel strikkepinner som har gått av med pensjon, men jeg orker ikke kaste dem. De kunne få det godt på sine gamle dager i denne strikkemappen–😘

    12. Du har en flott blog! flott at du “pirker” litt i vanskelige tema. Du skriver vedlig bra! Stå på videre!

    13. Åååå dette håper æ på at æ vinner…. elsker å strikke men mangler strikjemappe😊
      Ha en god dag videre

    14. Har ikkje prøvd på å være med på en giveaway før, så no må eg se om eg får det til. Premian dine er flotte alle sammen, og du har en koselig blogg😊

    15. Slike etuier såg jeg på rett før helga, og tenkte at slik ønsker jeg meg til jul 🎅 Etter jeg ble ufør for snart 3 år siden, har jeg nesten alltid et håndarbeid i hendene. Litt bedre samvittighet for å ikke orke noe anna enn å sitte i sofaen da. Nå ligger jeg i senga på sykehuset, og vet ikke hva dette resulterer i. Om det blir operasjon, eller nok en gang vent og se, det går sikkert over… Så hadde vært så koselig å vinne et av disse etuiene 💜

    16. Du er så herlig og skriver så rett fra hjertet. Jeg bare MÅ lese hver gang du legger ut noe. Takk Vibbe for at du er den du er.
      Ønsker meg strikkeetui <3

    17. Hei. Har bare lyst å vinne jeg. Har altfor mange strikkepinner og heklekroker liggende rundt så noe så fint hadde gjort seg i kroken min. Ha en flott uke Vibeke.

    18. Det er lov til å leve livet slik vi selv ønsker. Har i dag selv gitt bort noe, til en person som satte stor pris på det han fikk. Det kostet ikje mange penger, men betydde mye for han. Så vær GLS i livet og det det gir. Si ja til livet, og lev det slik du ønsker og evner .Ha en super dag der ute alle samnen. Jeg elsker å hekle .

    19. Hei Vibbedille 😃 Er inne på bloggen din hver dag. Kjempebra innlegg du hadde i dag👍🏻Jr var kjempeflink som fikk tre medaljer. Varmer nok et mammahjerte !! Ha en fin-fin kveld!! Klem fra Piltus👼

    20. Alltid spennende å være med på dine give aways. En strikkemappe hadde vært midt i blinken. Det er mange tankeløse mennesker der ute, og en må bare prøve å heve seg over dumme kommentarer fra disse. Men at det sårer skjønner jeg godt. Ha en koselig og avslappende kveld.

    21. Hej. Ser frem til at læse din herlige side hver dag. Tak for god inspiration. Annette Rossen

    22. Sier det igjen. Wow, så bra skrevet. Jeg kommer til å følge deg her. Det jeg ønsker meg er strikkelykke ❤️❤️

    23. Stå på. Du er god☺ønsker meg strikkemappe. Håper du får en fin kveld.

    24. Du er en stor gledesspreder 🙂 Leser bloggen din hver dag 🙂 Ønsker meg strikkepinneetuiet om jeg er så heldig at jeg vinner 🙂 Klem

    25. Kjære. Du er ikke sann. Du gir og gir. Sprer glede og gaver rundt i de tusen hjem. Vi trenger virkelig slike solstråler som deg, med og uten gaver, som til tross for omstendighetene har tankene på andre.
      Klem fra Liv. ¨
      Og ja, om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut sier jeg; ja takk begge deler. Du kan velge hva du sender begge er like flotte og nyttige.

    26. Stå på, du har mange med deg. Synd at andre får oss til å føle skam fordi vi er syk.
      Du formidler både glede og optimisme for min del. Og det er viktig for psyken. Heia du😀

    27. Koser meg hver dag med bloggen din, og synes det er trist at du skal være nødt å få ekle kommentarer fordi du ikke er i stand til å være i arbeidslivet. Har vanskelig for å tro at at det finnes noen som VELGER det. Men om det er noen som har valgt å bruke tid og eneregi på å jukse seg til uføretrygd – så får det stå på deres regning. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å møtt noen i din situasjon på den måten du ble. Snakk om å være frekk og ufølsom! Blir helt oppgitt av å høre slikt. Men du virker som ei tøff dame, og jeg beundrer deg for din måte å takle hverdagen på😊 Stå på videre👍
      Give away er alltid spennende, om du og random skulle velge meg blir jeg fornøyd uansett – det viktigste er jo å delta😊 Ha, ha😊
      Hilsen Grete Lill

    28. Super blogg!! Jeg har en venninne som er nybakt mamma som jeg jeg vet trenger et strikkeetui. Hun er i mammapermisjon nå og koser seg med strikking hver dag. Men det er litt kaos hjemme hos henne, som det ofte er når man har små barn. Jeg tror hun ville ha god nytte av strikkeetuiet. Og jeg vil veldig gjerne gi det til henne fordi jeg er glad i henne.
      Ha en fin kveld 🙂

    29. Takk igjen for flott blogg, med gode innlegg til både ettertanke, glede og inspirasjon. Den god hverdag med de små gleder er det beste jeg vet. – og jeg ønsker meg strikkeetuiet!

    30. Hei 😊 Ser at det har skjedd ting her i dag så har gått meg hus forbi … Må gå inn og lese hva du har berørt andre med i dag. I forhold til denne giveawayen er det strikkepinne etuiet jeg ønsker meg. Er dessverre ingen hekler se lv om jeg har arvet en del heklenålen etter min farmor. Tvi tvi … Ha en fin strikkeuke

    31. Du har en blogg jeg leser daglig, henter mye inspirasjon selv om jeg for tiden ikke har tid til å strikke pga annen jobb. Men jeg har skrevet ut mønster på Løvfallsjakken, og den blir det neste prosjektet.
      Ja, takk til begge deler om jeg skal vinne.

    32. Uff , blir så lei når jeg leser det du skriver….. selv har jeg leddgikt og sliter fælt med at folk skal skjønne det… men jeg har tatt en ny vri i alt sammen og startet å trene med personlig trener ( som er ekspert på sånne som meg) … det koster skjorta , men det er bare å stumpe røyken , kutt vinen og rett og slett prioritere… dette har jeg ikke råd til , men jeg orker rett og slett ikke ha det som jeg har det heller… men det å trene på Sats , er mindre stigmatiserende og jeg føler meg mye bedre etter bare en mnd… men så blir igjen problemet at folk ikke forstår at jeg har råd til dette—– vel det de ikke vet er at jeg vant et medlemskap, etter å ha begrunnet svaret godt… så det er kun PT jeg betaler ( men dyrt nok det) .. ikke lett å tilfredstille alle ser jeg , men de får bare være … du må ha en forsatt flott uke , alltid kjekt å titte innom deg 🙂

    33. Morsomt å følge bloggen din, stå på. Om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut er det strikkemappe som står høyest på lista, men det spiller ingen rolle egentlig 🙂

    34. Vi må stå på alle og enhver. Æg e mægog du e dæg. Så møje du får strikka av ymse ting Sauer kjoler. Du er Kjempeheldig som lærte å strikke da du var barn, takk for all inspirasjon du gir gjennom bloggen din. Du er verdifull slik du er!

    35. Strikkeetuiet hadde vært flott for å få det litt ryddigere i strikkesakene 🙂

    36. Jeg prøver meg på denne give away’en også selv om jeg vant på den forrige du hadde 😊 Er jo så flotte premier for en strikkeelsker 😍 Jeg har satt stor pris på strikkeetuiet 😍 Klem fra en fast bloggleser som også er ufør 🌸

    37. Er man syk og er altfor glad eller smilende, så er man ikke syke nok. Er til og med ikke syk nok hvis man klarer å ta oss av hjem og barn, da klarer man også jobbe (visstnok)
      Jaja dem om det
      Du får ha en absolutt fantastisk dag. Hadde blitt hoppende glad hvis jeg hadde vunnet hekle etuiet. Hadde blitt så utrolig flott gave til en fantastisk svigermor.

    38. Hei så finer gaver 😊 jeg ønsker meg aller helst til strikkepinner 😊 vi har alle våre utfordringer i livet og de siste årene har jeg virkelig fått testet meg og er glad jeg sitter her i sofaen i dag. Lykke til til meg 😉

    39. Et strikkeetui hadde vært kult!
      Ellers er det altfor vanlig at man får spørsmål som oser av underliggende skepsis, når man som kronisk syk er ute og “ser frisk ut”…. ett mulig svar er: siden du ser meg, så er dette en av de bedre dagene. I går kunne jeg ikke være ute…., så da så du meg heller ikke!

    40. Prøver lykken på strikketuiet.
      Karbonz pinnene trenger en plass å bo 😀

    41. Kunne tenkt meg et strikke etui. 🙂 Jeg prøver å få lese en del av bloggen din

    42. Jeg begynte å strikke for ett år siden i disse dager, det går veldig bra, nå er det prosjekt babyteppe 😀Det er veldig god terapi for meg, kan skru av tanker og stress i hverdagen,men med alle mine strikke prosjekter så har det blitt mye utstyr og pinner så ha en fin veske å ha det i hadde vært kjekt 😀 tar gjerne imot heklevesken også da det har kommet en heklenål eller to i hus også for å prøve ut noe nytt 👍 kjekt med slike gledes dager, vi trenger dem, det å bli løftet opp litt med slike koselige ting som dette setter en stor pris på 👍 måtte flere være like positiv og oppmuntrende som du, ønsker alle en nydelig flott solskinnsdag 🌞

    43. Hej Vibedille! Jag vill vinna naturligtvis men först säger jag att den största vinsten är att ha hittat dig på nätet igen. Mitt nam,n på hobbyboden är Ennasus

    44. Hipp hurra hvis jeg vinner 💜
      Strikking og hekling gir sjelero😊, jeg vil gjerne vinne begge, kjempefine👌

    45. Det ville virkelig lyst opp min hverdag😍
      Ønsker alle 3, men om jeg må velge må det bli strikkelykke💜 men et hjerte hadde også gjort godt💜

    46. Du er alltid så positive😃, og innlegget du skrev om at du blir “uglesett”for du er ufør var kjempebra👍. Ønsker meg mest strikkevesken, men alle 3 gavene er like flotte😃. Hilsen Jorunn

    47. Heisan, der var du i gang med give away igjen:). Du er ikke sann altså, og det er positivt ment:). Jeg må alltid inn og lese bloggen din, så gratulerer med kjekk herremann og 3 medaljer:). Jeg gikk mest mønster da jeg konkurrerte, kamp var ikke det helt store, hehehe.
      Lovely Planet har mye fint, tenker jeg ønsker meg den store vesken til jul:). Jeg strikker mest og har nok mest bruk for et sted å sortere pinnene mine som ligger hulter tiil bulter i en skuff eller kurvene:).
      Ha en fin kveld med besøk. Klem fra Merete nattugle som er begynt på dagtid og stortrives:)

    48. Lovely Planet har de vakreste ting! Jeg har to stykk av Strikkelykke kjolene deres og de er SÅÅÅ flotte! Kunne virkelig ha tenkt meg strikkeetuiet, men kjenner at jeg ikke hadde vært skuffet over hekleetuiet heller

    49. Endelig fikk jeg skikkelig tid til å oppdatere meg på bloggen din. Jammen oppdaget jeg dette innlegget også og fristen for deltakelse var ikke gått ut heller:)

    50. Takk for flotte innlegg i bloggen din Vibbedille 🙂 Det er altid så hyggelig å ta turen innom her for både inspirasjon til strikkeprosjekt og strikkedrømmer, men også for inspirasjon til huslige gjøremål som rydding. Om jeg skulle bli den heldige vinner av giwe awayen så ønsker jeg meg veldig ett strikkeetui.Ha en fin strikkekveld og uke 🙂

    51. Nok et flott innlegg!
      Skulle jeg være heldig, står “Strikkelykke” øverst på ønskelista. Men sier ikke nei takk til det andre heller.
      Ha ei fin helg!

    52. Flott blogg du har. Det er alltid en glede å stikke innom og lese innleggene dine. Skulle jeg være så heldig å vinne hadde strikkeglede passet perfekt for meg

    53. For noen lekre premier!! Jeg hadde blitt glad for alt jeg 🙂 håper du har en nydelig dag!

    54. Du har en blogg til glede og inspirasjon, aldri en dag uten å være inne på bloggen din.
      “Strikkelykke” hadde vært perfekt. Ha ei fin helg du og dine.

    55. Ønsker meg en av de fine tinga 😀 og håper du får en kjempefin helg 👍😆

    56. Lovely planet har mye flott., og utrolig kjekt de har ting i gladfarger til både strikkere og heklere.
      Ha en fin solskinnsdag videre.

Siste innlegg