BLIR DU MED PÅ EN REVESTREK ELLER 5?

Natalia Moreva

Nå? Hvor mange revestreker har DU gjort denne uka?? INGEN?? Er du GAL! Alle må jo gjøre en revestrek eller 2 i løpet av en dag på lik linje som man skal kose seg, revestreker ER viktig i hverdagen enten den er travel eller rolig! De sies at litt krydder i hverdagen øker spenningen? Ja det er det samme med revestreker! Nå mener eg IKKJE at du skal gå forbi naboens hus å blæmre et par egg
i ruta, men finn på noen pek som får deg til å le med dine kjære! Ali finner på noen tull nesten HVER dag han, ja i går kwell f.eks, da tok han på seg et HESTEHODE! Jepp, et Hestehode, helt normalt, deretter måtte eg filme han mens han via kamera skulle skremme vettet at søsteren sin, noe eg tror han klarte med glans hehe Eg hadde det seriøst vanskelig for å holde meg alvorlig haha
Han kan f.eks også finne på å ta SALT i kaffien min i steden for sukker…..
ARG det smaker Hor og Hekkan!

Men, uansett, eg har funnet frem hele 5 Revestreker til deg, 2 store og 3 noe mindre, likeheten er at alle er like flotte og ikkje minst like gøyale å strikke! Masse kos i maskene og ikkje minst i fargene her!

 

FOXY SWEATER
Bildet over

 

 

Natalia Moreva

FOX WOOD
Bildet over

 

 

 


Natalia Moreva

FOXES MITTENS
Strikket på pinne 2,25 mm

 

 

 



Natalia Moreva

FOX SEASON MITTENS
Strikkes på pinne 2 mm

 

 

 



Natalia Moreva 

TINY FOXES MITTENS
Strikkes på pinne 2,25 mm

Har flere ganger tidligere vist deg votter fra Natalia Moreva, det er et eventyr alt sammen!
Ja hele siden hennes på Ravelry! Du er bare nødt til å sjekke den ut,
skal garantere at du blir forelsket i mer enn bare ett par!

 

* * * *

Var jammen litt tidlig oppe i dag også eg, spesielt for en lørdag å være! Den torsdag har virkelig forplantet seg ut noen dager, men eg liker når eg får så og si hele formiddagen for meg selv 🙂 *Nyter*
Dagen i går ble litt rar på en måte, ja det at bloggen var nede hele dagen var merkelig hehe
Eg er jo vant med å sitte å potle med den mellom strikkinga så det var jo nesten som eg tvinnte
tommlene i strikkepausen hehe Merkelig følelse, det er den der vanen vettu 🙂

Skal tydeligvis blåse kuling(?) her i dag selv om sola skal titte innom,
men eg kan kose meg uten regn og eg! Snøgrensa har sunket til 600 meter så eg vil jo påstå at det nærmer seg, men så lenge metrologene har lovet oss HVIT Jul er eg fornøyd! Ho Ho Ho
Ja vettu?? I går var det en reklame på Tv og JULENISSEN var med!?!?!? Me e ikkje i november ennå jo og så kommer NISSEN frem!?? JOooo ok, eg kjøpte Julebrus i går, eg gjorde det, men det var fordi…eheee…..ja du vett…..når den første er her…ehee….så må man neste HA den! Ikkje det??
Dårlig unnskyldning, eg vet, men BEGGE gutta elsker den! EG? Eg drikker ikkje sukker!! hihi

Nå gjenstår det bare å få seg dagens koseklær og rigge seg til med en ny kaffikopp før eg satser på
å få ferdig kanten på det oransje sjalet, du må ta deg turen innom HER og legge igjen en kommentar slik at du blir med på trekningen av flotte premier om noen timer 🙂 

Eg annonserer vinnerene litt utpå dagen 🙂

 

IMENS; NYT LØRDAGEN
OG KOS DEG MASSE 🙂

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #foxsweater #foxmittens #fox #strikkeoppskrifter

5 kommentarer

Siste innlegg