NORSK STRIKKEDESIGN & NORSK JULEROT!


Wenche Roald

Elsker når eg dumper over skikkelig flotte NORSKE Design og eg vet at mangen av dere setter stor pris på det! Har promotert Wenche Roald før her på bloggen og jammen har hun mye flott!
Votter og luer er jo nesten en forbruksvare, iallefall om man har barn så her er det bare å kjøre på!
Du rekker fint å strikke enda noen Julegaver også!
 

Fikk mail fra skolen til Jr i dag og de skal ha Pakkekalender i klassen og da tenkte eg at i steden for
å bare kjøpe ei plate sjokolade skal eg jammen meg strikke nettopp ei lue! Nå skal eg gjøre det ganske enkelt å strikke en grå (Eller ganske restestriper i Peruvian??)  ribbelue slik at både en jente eller en gutt kan bruke den. Det har vært POP før med slik i den kalenderen 🙂 Satser på full klaff i år også 🙂 

 

 

KORSBLOMST LUE
Bildet over
Norsk Oppskrift

 

 

 

 

Wenche Roald

 

KORSBLOMST
Bildet over
Norsk oppskrift

 

 

 


Eg er fullstendig klar over at egentlig burde eg muligens ha ryddet, men eg tok en Sjefavgjørelse
og har parkert meg selv i Go`stolen og gudene skal vite hvor lenge eg skal sitte! hehe
Vel vitende over at: Det er enda en del Julepynt stående på vent i gang, hvis du ser på hylla til høyre ligger Jr sitt Julesengetøy ny vasket, men pga av….

DENNE situasjonen blir det IKKJE lagt på rent….ikkje ennå!! Regner med at en begrunnelse er UNØDVENDIG?? hehe Det er ganske utrolig at da han var mindre fikk han “krypp” om det bare lå en sokk på gulvet! Han var nazi på å rydde rommet….Eg sier alltid at eg kan VASKE hvis han rydder
og hvis eg bare er litt tålmodig så skjer det mirakler også her inne, men så lenge eg bare kan lukke døra har eg lært å IKKJE tenke for mye på det hehe

Ser ikkje så vakkert ut på kjøkken heller, men på dette området er me heldigvis 2 som styrer så dette slipper eg å ta alene 🙂 Litt om gangen tenker eg 🙂


Blir neppe et Julete soverom heller i dag, eg må rett å slett bare senke krava og la Ali få sove noen timer hehe Her skal det legges på Marius Sengetøy og det skal tørkes støv og vaske gulvet.
Når me tar hys begge 2 så er det gjort på en halv time, i morgen kanskje??

Det eg SKAL gjøre er å bare sitte her å NYTE ei skikkelig KOSELIG og JULETE stue!
Det er søren meg ikkje Desember ennå hehe Dvs man har GOD tid hehe Men eg kjenner eg ER litt sånn nazi eg og, men må gi tapt når det kommer til at helsa ikkje orker alt for mye om gangen lenger! Etter å ha vært på beina absolutt hele dagen i går var det skikkelig VONDT å stå opp i dag!
Ja det verket som besatt både i bein og rygg! Snakk om å vagge som ei ku!

Når utgangspunktet er så skranglete, ja DA tar det virkelig på å ta 2 Helgehandler for seg og springe mellom butikkene! Jepp, nå er både vår og mor mi sin helgekos i hus, men resultatet av det er en fullstendig kaputski Vibbedille så da tar eg bare kwell! Enkelt og greit 🙂

Vettu ka DU kan gjøre??? Jo det skal eg fortelle: Ta deg en tur innom DETTE INNLEGG og gjett antall NonStop og bli med i kampen om nydelig garn fra RasmusDesign! Ho Ho Ho

Utover det må du LOVE meg at du ikkje stresser! Det er det KUN du som taper på! Som du ser er eg LANGT fra ferdig selv om stua skinner, litt om gangen så er me der 🙂 Nå syns eg du også skal plukke frem strikketøyet og rett og slett TA KWELLEN! Sleng beina oppi sofaen og ta på et teppe og bare nyt!

Tenker eg går inn på Garnrommet og henter noe Peruvian Highland Wool og legger opp til ei lue!
Deretter er det bare å fyre opp ALLE lysene i stua! Ho Ho Ho

 


KOS DEG OG HA EN
NYDELIG KWELL!

 

Go`klem fra ei DØNN sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #wencheroald #lue #votter #rot #julekaos #juletradisjoner #giveaway

2 kommentarer

Siste innlegg