VÅRENS LEKRESTE JAKKE TIL STORE OG SMÅ


Christelle Nihoul

Selv om det fortsatt meldes snø her og der er det faktisk på tide å tenke på en ny Vårjakke 🙂
En lett og luftig jakke som i tillegg er lekker, ja det er kjekt å sprade rundt i når Bjørka sprettes
og brisen begynner å bli varm 🙂 Her har du muligheten til å strikke både til store og små frøkner!
Du kan f.eks kjøpe oppskriftene hver for seg, da går du inn på den linken du ønsker som ligger under bildene, ELLER, du kan spare litt og kjøpe begge oppskriftene som en eBook HER! Valget er ditt 🙂

 

 

LAURINA
Bildet over
Str XS – 3XL (Opp til 133 cm rundt brystet)

 

 



Christelle Nihoul

 

LAURINA (Petite)
Barn
Str 6-12 år

 

* * * *

Ok, ble en aldri så liten PANGstart på morningen og eg sto på gulvet før eg hadde tatt bort dyna!
Hadde Alarmen på 06.00, men våknet liksom stille og rolig 07.10 og trodde alarmen ikkje hadde ringt ennå hehe Satte fart på meg selv og fikk vekket Jr. Skolen begynner ikkje før 08.25,
men her like me GOOOD tid og den ble litt begrenset i dag kan du si 🙂

Ble litt diskusjon i dag kan du si, for Jr hadde “God” feber og eg syns han burde være hjemme, men en 4 timers Engelsk prøve er og bli viktig! Han svelget 2 Paracet og eg krysser fingrene! Dette er IKKJE vanlig praksis hos oss, for ungene SKAL være feberfrie og tilnærmet frisk når de går på skolen av hensyn til andre elever og lærere, men What to do liksom?? Håper bare ikkje han er helt kaputt
når eg henter han for det kan jo bli resultatet…

I dag er planen å lage PastaPesto med Pinjekjerner og Hvitløk med strimla kyllingfilè 🙂
Dette er absolutt en favoritt hos Jr, ja begge ungene er veldig glad i PastaPesto! Det er enkelt, greit
og veldig GODT! Du finne oppskriften på denne middagen HER, men i dag skal eg ha Pesto, Pinje
og hvitløk oppi pasta`en og “tørre” kyllingstrimler 🙂 Samme smak, bare omvendt liksom 🙂

Ellers kan eg jo nevne at Snikkerbuda Andersen kan melde om STOR respons på SPØTEHETTA!
Det gjør meg SÅÅÅ glad! Ja, for på lik linje som eg syns det er viktig å fremme Norske Strikkedesignere så syns eg også det er VIKTIG å fremme de små “nisje” bedriftene!!

Dette er virkelig ting man bør ta vare på, ja sånn som treskjærere, det er IKKJE de samme om ALT skal lages industrielt! Ikkje det? Det er stas å eie noe håndlaget! Har fått litt tilbakemeldinger på at disse Spøtehettene er alt for dyre, men HØR HER: Dette er skikkelig håndverk og det er da slettes IKKJE laget i ei håndvendig! Det er det samme når me strikker, man må VIRKELIG ta
betalt for arbeidene våre! ÆRLIG TALT!

Det er fortsatt nok av tid til å vinne ei SPØTEHETTA og det kan du gjøre HER!

Her blåser det stikker og strå og det er skikkelig kaldt altså! Litt minusgrader og stiv kuling Hmm ISKALDT!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG!

Ps: Ta vare på øyeblikkene <3 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #jakke #jacket #strikkeoppskrift #ebook #spøtehetta #giveavay #snikkerbudaandersen

4 kommentarer

Siste innlegg