FANTASTISKE STRIKKEDESIGN


Jared Flood

Det er knallgøy når de virkelig store designerene kommer ut med masse flott på en gang! Ja du
kjenner jo følelsen?! Sitter formelig bare her å spinner i ren pur GLEDE og tiden er virkelig snart inne for at eg skal teste dette deilige garnet til Brooklyn Tweed! Falt fullstendig pladask for genseren over her, åååå DE fargene det er jo bare helt KNALL! Snakk om flott kombo! Dette er genseren du kan bruke over alt! Garantert at den er god og varm for kalde dagen, men du er også ordentlig kledd og fin for mangen andre aktiviteter 🙂 Med denne kunne eg ha tatt på meg finbuksa 🙂

Noe annet eg syns er helt STRÅLENDE er at alle disse Go`sakene er designet opp til ganske store størrelser så nå er det slettes ikkje bare “Lyktestolper” som kan bruke disse designene 🙂
Stort + i boka fra meg 🙂

Det eg vil si er, hvis du skal spandere noe ekstra på en genser til deg selv i år,
ja så har du 3 FLOTTE alternativer her rett foran deg 🙂

 

 

 

ATLAS
Bildet over
Opp til 144 cm rundt brystet

Strikkes i Brooklyn Tweed Shelter

 

 

 

 

 



Veronik Avery

 

FROSTLEAK
Opp til 141 cm rundt brystet

Strikkes i Brooklyn Tweed Loft

 

 

 

 

 



Julie Hoover

 

TOWNES
Opp til 138,5 cm rundt brystet

Strikkes i Brooklyn Tweed Loft

 

 

 

* * * *

Kan tro eg har vært effektiv frem til nå; Kjørte Jr og var hjemme igjen kl 08.10 da snappet eg til meg støvsugeren og fikk det gjort på alle gulv før eg svingte moppen og fikk bort alt + eg tørket/vasket bort det verste av støvet 🙂 Avsluttet med en skikkelig hårvask og skal eg KUN lade meg til resten av dagen for den kan virkelig bli travel! Pga en del av det eg skal skjer MIDT i rushtrafikken må eg beregne ganske god tid, tid eg egentlig IKKJE har til rådighet! Krysser derfor pinnene for at Amira har mulighet for å kjøre begge veier med Jr på trening 🙂 Hvis ikkje så får eg det nok i boks 🙂

Utenom Dette Garnet som kom i posten i går fikk eg begge kjolene eg bestilte fra Zalando!
Der ble det for første ikkje så mye + fra meg! Bestilte begge kjolene i Large slik som eg pleier, da blir de akkurat passe litt for store,
(Eg er ca 98 cm rundt brystet) men de 2 eg fikk var så SMAAAALE! Jises!!
+ at de var ganske faste i stoffet så det var ikkje snakk om å “Gå de ut” 🙁

Var ingenting å si på kjolene for ellers for de var kjempefine så derfor sender eg de i Retur og får tilbake str XL. Er jo ikkje sikkert de er så mye større, men eg må bare prøve for eg har virkelig lyst på de! Kjolene finner du HER og HER! Den siste kjolen her var også veldig smal i halsen noe som er et problem for meg så eg håper XL er videre 🙂

Sånn værmessig frister det slettes ikkje å TENKE på terrassen en gang selv om butikkene begynner
å friste med VårBlomster! Har en del som eg burde vært klippet ned, ja eg kjøpte visst noen
stauder i fjor! Har vel et HÅP om at Årets Påske blir strålende slik at både terrasse
og turterreng blir innviet for året 🙂

Tror bare eg skal kaste meg over denne Still Light`en min slik at den er klar for fine dager!

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #brooklyntweed #design #btshelter #btloft #jaredflood #lekkert #gensere #storestørrelser

5 kommentarer
    1. Å du verden! Den første var helt fantastisk! Elsker fargekombinasjonene.
      Så igår at på Zizzi, kom det inn en lys og en mørk grå collegekjole, den er nok perfekt til meg i alle fall. Snart bursdag så det blir fra meg til meg 😀
      Ha en strålandes dag videre.

    2. Ser de opererer med veldig små mål på størrelsene der. Brystvidde på overdel dame i størrelse xl er 94-97 cm. Vet om mange som har måtte sende tilbake der.

    3. Refererte til kjolene du har bestilt, og ikke til de flotte genseroppskriftene du har linket til 🙂

    4. Heidi: Ja eg skjønte det ?? Men det rare er at eg har bestilt mange gensere og jakken og de har vært mer enn store nok. Er nok sikkert akkurat dette merket som er lite i størrelsen for eg vil påstå at den kan umulig være større enn medium! Irriterende! Men men satser på å få nye kjoler kjapt i kassa ??

Siste innlegg