ER DU KLAR TIL PÅSKE? – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Marion Rindsem

Ja, nå er det da KUN 1 uke igjen! Kykkelig-KYYY da er det Påske og eg GLEDER meg! Her starter ferien på torsdagen siden ungene avspaserer på fredagen – Digge Di Digg! ME LIKE 🙂

Starter du nå i kwell f.eks så har du mer enn nok tid til å bli ferdig før du entrer PåskeFjellet 🙂
Lua strikkes orginalt i Arwetta, et DEILIG DEILIG garn, men du kan bruke annet tynt
garn som f.eks……Opal! Det er 210 m pr 50 gram 🙂



MarionRindsem

 

EN LITEN KYLLING MED VENNER
Bildene over
Str Voksen

 

 

 


Eg følger i allefall med på Høyttidene for her har du mitt Strikketøy om dagen! ELSKER DET!
Dessverre har det ikkje ennå blitt strikking i dag, eg bare diller vettu og etter at me fikk den nye sofaen
i hus så bor jo Ali også her i sofaen og da blir det mye skravling! Eg funker dårlig på strikkefronten da – SÅ ja, blir lite strikking på StrikkeKafè også hehe


Men før eg nå tar kwell må eg komme meg på badet å vaske håret! Det er RETT før eg klør meg ihjel! Hårfargen sitter litt i hodebunnen og da får eg litt sånn stiv følelese og det eneste som hjelper da er en skikkelig vask 🙂 Ahaaa det skal bli herlig 🙂 Resten av kwellen skal skje i Slow-Motion vil eg tro 🙂

Nå, har du fått startet på en Still Lught da? Har fått meldinger av flere som kastet seg rundt i dag så dette blir virkelig gøy! Trenger du hjelp til å komme i gang begynner du med å ta deg en Titt HER!

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK KWELL

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #lue #påske #påskelue #marionrindsem #arwetta #norskdesign #norskstrikkeoppskrift

0 kommentarer

Siste innlegg