DETTE VAR FORVENTET OG EG DIGGER DET! -NORSK STRIKKEOPPSKRIFT


PetiteKnit

 

Eg har ventet på at det skulle gå denne veien og eg er så GLAD at mine ønsker ble oppfylt!
Gjett om eg skal strikke denne kjolen! Lekker hverdagskjole, ja tulla kan fint bruke den i en bursdag eller i barnehagen. Tenk på hvor fritt et barn kan leke når de har på kjole, HELT Topp!

Orginalt strikkes den i DETTE HERLIGE GARNET– men det er mye annet du kan bruke også, bare HUSK at skal størrelsen treffe blink MÅ du passe på strikkefastheten, ergo, STRIKK prøvelapp 🙂

PetiteKnit

 

 

ANKER`S DRESS
Bildene over
Str 9 mnd–> 7 år

Sånn, da skal eg bare rulle meg en røyk og så er det RETT INN på PayPal å kjøpe oppskriften
og denne MÅ eg strikke før Alma Sofie skal i banehagen i januar 🙂 JuHuuu

* * * *

Nå har eg akkurat svelget 3 kyllingvinger med litt sursør chilisaus på og knaska i meg en halv maiskolbe! Gikk lettvint OG fort for seg på kjøkkenet i dag kan du! Jepp, greit å ikkje vær kresen
i kosten når ryddeskjauen herje på verste! Ja du kan jo ta en titt HER! *Ler meg ihjel*

NÅÅÅ har eg funnet frem den nye serien min “Snikskytter” og eg er klar for litt HusmorAction med deilige helter! En mandagskwell kan da neppe bli særlig bedre?? Eller hva??

KOS DEG MAX!

Go`klem fra ei Vibbedille i godt humør 🙂

#strikk #knit #petiteknit #ankersdress #nydeligullkjole #barnestrikk #barnekjole #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift Strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Herlige kjole😊. Må nok og kjøpe denne oppskriften. Og må skrøyde av deg, kor flinke du har vært å fått ryddet 😂

    2. Å, den var fin. Har ingen småjenter å strikke til, eller så skulle jeg ha strikka denne.

Siste innlegg