4 DELIKATE STRIKKE DESIGN

Ysolda Teague


Mmmm eg har noen hesper med utrolig tynt tynt BabyAlpakka, tro om det ikkje er fra BC Garn? Anyway, det hadde vært PERFEKT til dette sjalet! Et litt smalt sjal som er knall til å bare knyte uta på skjorta f.eks, eg blir nok helt nødt for å skaffe meg denne eBook for eg trenger det sjalet!
Kan tenke meg at du fint kan bruke Holst Supersoft også, vet at MANGEN som leser bloggen min endelig har tatt steget ut og bestilt dette garnet og du er nok på jakt etter passende prosjekt!?
Du vil uansett får en tynt, lett og meget lekkert sjal 🙂 I`m in Love
<3 

 

 

TRESNA
Bildet over
Str 26 cm X 142 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

Ysolda Teague

 

LIAB
Fra str Barn —> XL

 

 

 

 

 

 


 

Ysolda Teague
 

Eg elsker design som strikkes i tynt garn! Denne lua f.eks skal strikkes i et tynt garn som er 220 m pr 50 gr så dette blir tynt og lekker! Du kan nok fint bruke Holst Supersoft også her 🙂 Husk at Holst sveller litt i vask, så hvis du syns det muligens blir litt glissent så endres det etter en lett vask 🙂

 

 

ELSKA
Fra 42 til 51 cm i omkrets

 

 

 

 

 

 

 

 

Ysolda Teague

 

CARU

Disse designene kan ikkje kjøpes enkeltvis før etter 11.desember`17, men pr nå kan du der i mot kjøpe dem samlet i en eBook! Det er jo helt genialt spør du meg! Da har du 4 flotte designet samlet!
Det er bare å klikke seg inn
HER så er du klar til å sette i gang å strikke 🙂

 

 

 

 

* * * *

Jadda, det ble som fryktet….eg har virkelig angret i natt at eg spiste Fårikål i går haha Angrer enda, men fy søren det ER godt! I dag blir det FasteDag kan du si! Med temmelig heavy sammenvoksninger
i magen anbefales det ikkje å spise Fårikål, meeeen det er ikkje farlig bare fryktelig vondt! Når duften av Fårikål siver inn nesa blir all sunn fornuft som blåst bort og man går i samme felle IGJEN….
Jaja, det går over til kwellen….

Er så glad for at eg gjorde alt eg gjorde i går så i dag kan eg virkleig sitte på ræva uten et snev av dårlig samvittighet og det er herlig! Ja for helt ærlig?? Eg sliter en del (ennå) med dårlig samvittighet over alt eg ikkje får gjort….fordi eg ikkje orker…For så vidt kan eg jo enda leve på alt det som me gjorde i sommerferien hehe Det er fortsatt like ryddig, ja t.o.m vaskerommet er strøkent! Akkurat i øyeblikket er gangen fylt opp med stativ og rene klær, men det er ikkje rot på samme måte 🙂 Deilig!

Nå har eg kun noen få omganger igjen på halsen eg strikker og så blir det lue vil eg tro 🙂 Gikk virkelig kjipp kjapp å strikke og eg tror virkelig eg ha flere, i allefall èn til 🙂 Har egentlig begynt å innse at det ER gøy å ha litt smågaver liggende i en kurv inne på rommet mitt, nå henger det en kjole der inn
og den skal henge til en passe mottaker kommer på besøk  hehe Så Koselig 🙂

Ute er det skikkelig surt og kaldt i dag! Det er meldt stiv kuling og MASSE regn fra kl 12 av så her er det bare å pakke seg inn i ullsokker og pledd! Håper Ali orker en kjapp tur på butikken i dag!!
Eg er virkelig glad om eg kan slippe hehe

KOS DEG OG NYT NOK
EN FIN DAG I HØSTFERIEN

Go`klem fra ei mørbanka Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #sjal #lue #hansker #strikkeoppskrift #ebook #strikkeblogg #strikkblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg