TAR DU BØLGEN?

Leila Raabe


Det går virkelig en bølge over det ganske land det er ikkje til å unngå å se, men eg må vel si at eg falt mer for disse variantene som er litt mer “på stell” om eg kan si det sånn?
Et mer bestemt og lekkert uttrykk 🙂 Den første her er mer en vintervariant og strikkes i Nepal garn tykkelse så her har du en del å velge i 🙂 

Variant nr 2 er sommer utgaven, luftig og veldig lekkert! Den ser eg for meg i KNALL rødt nå til Jul! Ahaa hadde ikkje det vært lekkert!?? Ja over en smal kjole med stropper f.eks? Hmmm lekkert til Juleselskapet det må eg si 🙂 Den er faktisk strikket i Lin garn, så her kan du få en spennende genser

 

 

GABRIELLE
Bildet over
Opp til 198 cm i brustvidde
Er beregnet på å være stor

 

 

 

 

 

 

 

 

Leila Raabe

 

DESCHAIN
Opp til 181 cm
Beregnet på å være stor

 

 

 

 

 

* * * *

Eg må si at eg er glad for at me slapp å kjøre ut i kwell! Ja Dib er så gåen (Fortsatt) i låra at han kan ikkje løfte beina skikkelig! Han må nok virkelig ha slitt de muskelfibrene for låra er steinharde og da kan det trengen noen dager (opp til en uke) før de er tilbake til normalt! Satser på at det hjelper med en langhelg uten masse aktivitet 🙂

Eg er i gang med det 3.paret av Bårevottene og denne gangen i Alaska, et veldig godt garn å strikke i! Har vasket de i Lima så de ligger nå til tørk 🙂 Ble så skjønne atte 🙂

Satt her å vurderte en kwil, men gikk isteden for i dusjen og sto der leeenge!
Nå er Onepiecen på og skal kwellen nytes!

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG HERLIG KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #bølgegenser #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg