FØRST SEG SELV OG SÅ SEG SELV! -LEKKER STRIKKEOPPSKRIFT

Francoise Danoy

 

Måtte bare innom med litt kabelstrikk igjen for denne kunne ikkje bare la seile forbi! Noe så lekkert bør man ha i mappa si! Først meg selv, så meg selv og såååå KANSKJE noen andre *ler* Det er i grunnen lenge siden eg har strikket denne type strikk, før kastet eg meg over alt som hadde kabel (eller fletter da) Eg elsker å strikke det og det var i lange perioder kun det eg strikket, tja, kanskje eg rett og slett bare fikk nok og ble lei?? På tide å finne frem flettepinnene igjen tror eg??

 

 

 

YOU ARE KNITWORTHY
Bildet over
Opp til 48″ rundt brystet/ Dvs opp til 121 cm

 

Må bare ta litt “Copy”-“Paste” her for Francoise Danoy sier det så fint
og eg er SIKKER på du også er helt enig:


 

“Why do we knit for other people, after all? Because we find them worthy;
because we value them and we want them to know they are loved.
Because we care enough about them to make something with
our own two hands, just for them.

 

Don?t we deserve to give ourselves that same level of love and care?

 

When you get on an airplane they will tell you that in case of an emergency,
you need to put on your own oxygen mask before you help someone else.
The idea is that you can?t help anyone if you?re suffocating –
and the same is true of the rest of your life!
You can?t help or serve others if you?re not taking good care of yourself, first.

 

If you want to better serve the world, you?ve got to take care of yourself!
It?s absolutely okay to put yourself first, at least every once in awhile.

 

So treat yourself to some indulgent knitting with the ?You are Knit-Worthy? cardigan.
This cardigan is worked top-down, allowing you to try it on as you go,
featuring luscious cables on the back and down the sleeves.
Big and cozy, it?s perfect to wrap yourself in on a chilly day
with a hot cup of your favourite beverage.”

* * * *

Tja, bare for å ta VÆRET først; FYTTI KATTA sier eg bare! Stiv kuling med storm i kasta er ganske heftig shit når gradene ligger like over 0! I tillegg skal det komme Uante mengder med regn i dag, muligheten for snø er også absolutt til stedet! Ekstremt vær trenger ekstreme tiltak, ja som f.eks
AKUTT GarnShopping! Det fortjener man når man bare ut i dette været, eller hva??

Garnkjøpet i dag er gjerne ikkje den store WOW-faktoren for mangen, men for meg er det absolutt like deilig som annet garnkjøp! Fikk nemligen mail fra Nille i går med en NY og FIN Verdikupong-JuHuuu
Da skal det selvfølgelig kjøpes garn! Det er annonsert at de har tatt inn MER av garnet som forsvinner neste måned og eg bare MÅ HA Østlandsgarn hehe Herlig når det er 50%!! JA eg er veldig glad i det garnet og eg tenkte at eg kjøper det eg trenger til en HUMULUS! Woop Woop!! Når eg har strikket en HEL kjole i det garnet som ble mer enn vellykket kan eg også strikke genser av det 🙂 Om eg overholder mine egne råd når det kommer til Kontrastfarger gjenstår å se! HVIS de har fargene som
Isabell Kraemer selv strikket genseren i, ja DA blir det nettopp de fargene 🙂 Eller??
Kanskje eg finner muligheten til å overraske (Sjokkere!??) meg selv *ler*

Ellers på strikkefronten vettu så er det den berømmelig sokk Nr 2 som Snaaart er i havn! JuHuuu
Er CA midt på foten så det er bare en ca 10 cm igjen inkl tåa 🙂 Satser på MYE strikketid i dag!
Garnet eg skal kjøpe skal RETT inn i hylla for så å glemmes en stund *Vanskelig* Joda, DU skal få se hvilke farger eg kjøpte først, men så må det gjemmes og glemmes slik at andre ting kan bli ferdig først, ja som en arm og noen lommer. Klarer eg å gjøre det har eg jo plutselig både en genser OG jakke som eg bare kan surre meg inn i denne vinteren 🙂 Det GLEDES!

Men nå?? Tja, tror eg tar meg litt kaffi til før eg beveger meg! Var så godt og varmt her under teppet!
Men eg må nok innom badet å shaine meg litt først så blir det sokkestrikk frem til eg skal ned på
Nille og så henter eg Dib på skolen og full fart hjemme igjen under teppet 🙂 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG MANDAG

Go`klem fra ei noe Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #kabelstrikk #flettestrikk #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Så urolig fin! Får du til noe slikt blir jeg skikkelig imponert! Det er jo ikke hare snakk om en flette men mange :O Håer du får en flott uke og lykke til med strikkingen

Siste innlegg