“KAN MAN HA FOR MYE TILBEHØR??” -2 SKJØNNE STRIKKEOPPSKRIFTER

Trin-Annelie

 

Til en VISS grad kan eg muligens være enig i at man kan få for mange strikkeplagg (under TVIL!),
men når det kommer til tilbehør som luer , votter, skjerf og sjal, ja da kan man UMULIG få for mye! Enig?? Vinteren her til lands blir jo gradvis lengre og lengre og HVIS man skulle følge temperaturen
og IKKJE kalenderen kan man like godt slenge på seg ei lue i sommerferien som ellers på vinteren! *fortvilet latter*

Når eg tenker meg om så har eg jammen meg ikkje noe særlig med fingerløse votter, Hmmm aner eg et snev av behov her eller?? *Noterer nok en oppskrift på LISTA* Eg har f.eks ennå ikkje strikket meg en nytt par med “Terje Vigen” <— (Norsk strikkeoppskrift) Det er faktisk noen av de aller fineste eg har på den evig lange To-Do Lista mi….Kunne jo hatt et InniMellomProsjekt?? Eller?

 

 

HEDDA MITTENS
Bildet over
Str S, M og L

 

 

 

 

 

 

 

 

Trin-Annelie

 

 

HEDDA HAT
Str XS, S,M og L

 

T.o.m Onsdag 31.januar får du 15% på BEGGE disse oppskriftene ved bruke av Koden HEDDA

* * * *

Siden vind og regnværet bare fortsetter er det bare èn ting å gjør, eller 2; Kose seg og strikke!
Eg?? JOooo da eg startet på et NYTT prosjekt i går kwell! JuHuuu Har ikkje kommet så langt, men er ferdig med alle Short Row i nakken på HUMULUS og det går som en drøm 🙂 Alltid spennende med noe nytt og som vanlig er planen å strikke den fra A—>Å uten lange pauser! Jepp, er akkurat like optimistisk hver eneste gang eg starter på noe og eg har trua! Den må me ha uansett 🙂

Ali sto opp gryyytidlig i dag siden han kwella tidlig i går så kaffien var klar da eg sto opp + at kjøkkenet var helt shaina! DET er en herlig søndag morgen det 🙂 Sitter her å nyte Morgen Freden, Ali koser seg på kontoret sitt (Garantert at han GAMER!) haha

Eg tenkte faktisk eg skulle gå å SMINKE meg litt!! Nei eg skal ikkje på noe PARTY, men Amira stylet
og farget bryna mine i går og da er det extra kjekt å pynte seg litt. Fy søren hun har teken på det der altså så det er jammen godt eg har henne i hus til å dekke sånne behov 🙂

Utover å bare fortsette å brette klær(hvis de er tørre) skal eg da bare nyte dagen og strikke. Tror eg har fått en kink høyt oppe i ryggen(?) Er noe rart der, får det i allefall ikkje “på plass”, mulig eg må kjøre på med en varm dusj eller noe hvis det skaper seg til, går greit så lenge eg sitter i ro og siden eg egentlig ikkje har planer om noe annet går det sikkert helt greit hehe
 

 


Men du, eg har en sånn lite “Hverdags Glede” Give Away her på bloggen, det har kommet en del forslag der til antall erter, et lite TIPS: Draaa på med antall erter da folkens!! *ler* Som sagt, den flaska rommer nok mer enn du tror *fniser* Har lyst å vinne et par deilige “Bårevotter” som er strikket av MOI, klikk deg inn
HER og bli med! Trekning på onsdag 🙂

KOS DEG MASSE OG EN
LAT OG STRÅLENDE SØNDAG

Go`klem fra ei HAPPY Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg