STJERNELUE I STRUKTUR – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

MaBe

 

Deilig skjønn lue som du glatt strikkeR på en kwell! Her kan du f.eks bruke Lima eller Merino Ex.Fine fra Drops – DET blir myk fin og myk lue det 🙂 Liker veldig godt denne måten å strikkemønster på,
ja i steden for 2 farger så bruker du heller struktur, det kan du fint gjøre med andre mønster også,
bare prøv!

 

 

STJERNELUE MED STRUKTUR
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 


Trodde liksom resten av dagen skulle brukes til STRIKKING eg, men tenkt du, SÅ feil kan man ta! Siden DibHassan kom hjem har me sittet med denne! PUFFEN som han lager i Kunst og Håndtverk på skolen! Jaggu kan denne gutten hekle, nei, det er ikkje tull! Han har hekla ca 95% av denne, eneste han måtte ha hjelp til var Magic Loop i starten og det med å komme i gang med øking/felling.

Siden me kom hjem har me altså jobbet på! Han har fylt puffen med puter mens eg har holdt og sydd igjen. Måtte også hjelpe til med monteringen av munn og øyner og gutten er sååå stolt og fornøyd!!! Denne er ganske STOOOR altså! Sånn ca 50 cm på tvers, nå sitter han på den på rommet for å få den flat igjen, må “temme” putene som er inni hehe

Må si at eg er ganske stolt av gutten vår i dag ja, så da spør det hva karakteren blir!!!
Fantastisk nok så har han 5`er i dette faget og han satser høyt med puffen sier han *ler*

Eg er i grunnen GANSKE sliten nå og skulle ha gitt MYE for en time på sofaen, meeeen om en stund skal eg kjøre han på trening så kwilen må utgå! Heldigvis skal Ali hente han kl 21! Da har eg tatt kwell og fortjener virkelig å sitte i Go`stolen å strikke! Trenger virkelig å lade opp litt for i morgen kl 11 skal eg være hos frisøren og det pleier jo å ta noen timer, ja er ganske gåen etterpå, men akk det er verdt det!

Tror bare eg skal gli litt tilbake med stolen nå, lukke øynene og bare slappe av til me går! Skal innom Joker også! JuHuuu Pakke fra Zalando! Har kjøpt meg en utrolig deilig og flott genser fra GAP!!!
Ååååå den er sååå fin! Ali fikk en slik til Jul og eg har sikla på den siden hehe

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL!


 


Klikk deg inn
HER og få sjansen til å vinne et par ferdig strikka BåreVotter!
Trekning førstkommende onsdag!

Go`klem fra ei ganske sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #lue #hat #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg