#DETALJER #DETALJER #DETALJER

Reklame | House Of Yarn/"Gullungen" Barne Kreftfroeningen

Designet av Maison Rililie

Hvis du faller for det litt spesielle og det med veldig fancy (Spennende) detaljer, ja da er dette genseren du skal “bryne” deg på! Eg er helt overbevist om at det slettes ikkje er vanskelig, ja, for vil man noe nok så går det som oftes veldig greit! SÅ ja, eg falt for denne Go`biten over her altså, om det var detaljene eller de deilige fargene det vites ikkje, men i mappa med den sier nå eg! TØFF! Ja litt sånn RØFF på en fin måte og eg er sikker på at eg hadde elsket å brukt den 🙂

 

Designet av Maison Rililie

 

LA GEKKA
Bildene over
Str XS til 4XL

Passer et brystmål fra 78 cm til 132 cm
Dvs genseren er større enn disse målene for å gi
en oversized størrelse, derfor må du velge størrelse
basert på eget brystmål

 

 

* * * *

Søndag…og eg har tenkt pr nå å holde hviledagen hellig! I går sovnet eg pang før kl 00.30
og eg våknet ikkje før kl 10 når alarmen ringte! Dvs eg har sovet ca 9 timer noe
som absolutt bør være nok!

Har ingen andre planer enn å strikke for eg MÅ få gang på den lille barnegenseren som skal strikkes, DENNE vettu. Litt greit at eg ikkje hadde startet op den for i går fikk eg en oppdatering(retting?) av oppskriften og eg tror det kan bli en kjekk genser å strikke 🙂 Ikkje minst får eg jo prøvd med nytt garn! Det eneste er at HVIS eg bare starter nå, noe som eg kan gjør siden eg er min egen sjef, så er eg sååå redd for at Flamingoen blir akterut seilt!! (Snakker av erfaring!!) Se bare på Lotus Genseren!! Ja, nettopp pga Flamingoen så ligger nå den bare DER…
Får dårlig samvittighet hver gang eg ser den…

Kanskje me burde lagt ut på en lang biltur?? Ja for Lotus genseren er perfekt til bilkjøring siden det kun er å strikke rett ned uten noe mikkmakk og 2 ermer er bare 2 ermer – Type Swoop Swoop! Ikkje bare det, men det er heller ikkje lenge før Kirkens Bysmisjon setter i gang sin aksjon
og DET er noe eg brenner for! Hvert år strikker eg sjerf/sjal som forhåpentligvis
ennå varmer noe som trenger det!

Ser du? Strikking er ikkje bare strikking lenger! Tenk at hobbyen vår kan nå ut til viktigere saker enn å bare varme oss selv og gi oss et herlig tidsfordriv! Eg ELSKER det! Men altså, FØR den aksjonen må eg få gang på GullsløyfeAksjonen med den barnegenseren! Plutselig har eg bare rett og slett fått det litt travelt!?! hehe Travelt på en god måte da uten noe særlig stress egentlig, ja for stress SKYR eg! Prøver uansett å vri kosen ut av det eg skal i gang med
og tenker ikkje på det som noe tidspress 🙂

Eg får rett og slett bare starte med å få gang på denne søndagen med en svippas innom badet 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE SØNDAG

Go`klem fra ei Positiv Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #detaljer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg