2 Feil = en riktig, ikke det?

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn

 

Hvis ikkje dette er SUKKERTØY så er ingenting sukkertøy ♥ Ååå eg må jo si at disse fargene tok seg virkelig elegant ut i vannkanten ♥ Eg har kalt prosjektet mitt “Unicorn” og hvorfor eg valgte det kan du lese mer om HER
og HER om du vil. Det er Disse Sokkene eg strikker bare eg har valgt min helt egne farger som eg er sikker på kommer til å passe midt i blinken for mottaker ♥

 

 

Overhodet ikkje vanskelige sokker å strikke og for en litt dreven strikker burde dette seriøst vært plankekjøring, meeeen sannheten er jo den at alle kan gjøre feil! Jepp, eg klarte å gjøre en feil som eg ikkje skjønner eg fikk til!?! Eg burde jo absolutt ha merket det på omgangen etterpå for da var det jo egentlig ingenting som stemte selv om resten ble riktig, fortsatt fikk eg ikkje med meg feilen eg hadde gjort!! Skjønn det den som vil, men eg fikk det til.
Eg vil trooo at hvis du ikkje vet hvor feilen er så klarer du heller ikkje se det på bildet over?

 

 

Men hvis du ser her så ser du det! På omgangen under den gule masken skulle eg ha strikket *1 hvit 3 lilla*, men eg bare hoppet galant over den omgangen gitt! Dette oppdaget eg jo ikkje før eg hadde kommet heeel ned til hælen og ikkje knø om eg hadde rekt opp! Det var flere som mente eg burde rekket opp selv om gjerne ikkje så mange kunne se det, men ikkje minst for min egen del burde eg ha gjort det. Å joda eg er selvfølgelig helt enig, men med tanke på alle fargene og mye mønster lot eg det være og det var da eg fikk et GENIALT tips! Husker ikkje av hvem akkurat nå, men takk skal du ha hehe Problemet ble løst ved å strikke nøyaktig samme feil på sokk nr 2 *ler meg halv ihjel* Har ALDRI gjort det før! hehe SÅ ja, eg vil vel si at noen ganger blir faktisk 2 feil en rett 🙂 For om mottaker nå ligger i en stilling hvor hun kanskje ser feilen på den ene sokken vil hun (om hun er som meg!) sjekke den andre sokken, og når hun da ser samme feil der også vil hun jo selvfølgelig konkludere med at det er sånn det skal være 🙂 Jepp, absolutt et av de BESTE Tipsene eg noen gang har fått ♥

Det må eg si, det var faktisk vanskeligere å strikke en bevisst feil enn å bare strikke feil! Eg måtte studere sokk nr 1 flere ganger for å få feilen riktig *ler* Nå er eg fornøyd for eg har jo 2 like sokker enn så lenge,
har ennå litt igjen på sokk 2 så mye kan fortsatt skje.

Tenk du, i dag var me ute på vår første strandtur! EN SKAM med alle de flotte dagene me har hatt, men det var herlig med masse deilig sjøluft! 18 gr og overskyet passer meg mye bedre enn 30 og sol 🙂 Satser på at det blir anderledes neste år og at eg da tåler varmen bedre for eg savner å være brun! Slenger med litt fine bilder som en “knipset” med mobilen. Jepp, kan jo slenge med at om du trenger ny mobil og vil ha en som tar fine/gode bilder? Da er det Huawei hver dag hele uka som gjelder ♥ Pr nå har eg Huawei p20 Pro og skal oppgadere
når P40 kommer 🙂 Kan neeesten ikkje vente 🙂

 

 

 

Alt i alt må eg si at denne søndagen har vært ganske så fin. Eg har fått gjort mye hjemme i forkant av helga og eg føler eg har kontroll på ting her hjemme. Ja bare det at eg har fått gjort rent og man kan SE det er helt himmelsk! Alle som har vært i oppussingskaos kjenner på den følelsen! Me har som du gjerne vet vært i kaoset helt ufrivillig
i nesten 1 år!! JISES!! SÅ ja, eg har nøøøde helgå! Nå har eg fylt opp kaffikanna og fått på koseklær og det gjenstår kun å plukke opp strikketøyet og legge beina høyt 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Meget Fornøyd Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg