Blir du med på JULEKOS her på bloggen!??

 

 

Ja det har jo blitt mer eller mindre fast det nå? Julekos på bloggen hører liksom med. Nei, innlegget er ikke merket som reklame av den enkle grunn fordi eg har shoppet alt selv 😀 I det lange løp har eg funnet ut at det krevde mer og mer av meg som blogger å ha sponsorer så noen av de er nå avsluttet. Mener selv eg la mye ned i det, men at ikke alltid tilbakemeldingene/”betalingen” sto i forhold. Da er det bedre å bare kjøre sitt eget løp og heller sende noen frittstående mail til butikker/leverandører når eg føler eg har behov for litt extra – Sjeldent nei å få, men fast? Naj...styrer unna det en stund nå 🙂

Dette vil da si at eg har shoppet det eg har lyst å gi bort, ting eg faktisk VIL HA selv 🙂 Er noe med det også 🙂 Eg har kjøpt 8 “Bag of Happiness” som eg skal fylle opp med det som gir meg kos og glede! Det er en selvfølge med garn og dubbeditter, både kjøpte og håndlaget 🙂 KCAL hører med når me skal kose oss litt
i jula, tja, blir nok litt av alt kan du si 🙂 8 poser altså, dvs 2 stk hver søndag i desember som eg gir bort 🙂

Da gjør eg det sånn: Den første legges ut 1.søndag i advent, trekning påfølgende onsdag slik at eg får sendt pakkene avgårde før helga igjen – Så dette går fortløpende helt frem til julaften 🙂 Kanskje eg putter opp i litt julestash? Vel, den som blir med får se! Ho Ho Ho Eg gleder meg, blir du med??

 

 

 

 

 

Du husker gjerne eg var på Strikkefestival i oktober? Shoppet en god del der også med tanke på Julekosen, hva eg shoppet kan du jo sniktitte på HER INNE Ho Ho! Det er bare å glede seg!

Kom hjem for litt siden, har selvfølgelig vært ute på tur i VÆRET! Å du hildrande du! frisk og godt hehe
Eg er klar for å hoppe i dusjen og etterpå blir det trekning av 2 JULEKALENDERE!!

 

 

 

 

KOS DEG SÅ LENGE

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

21 kommentarer

Siste innlegg