3 av Årets nye Gnomer – Strikkeoppskrifter

Designet av Sarah Schira

 

Hvis du bestemmer deg for å strikke en gnom eller 15 bør du så absolutt svingen innom Ravelry Siden til Sarah Schira, hun har mange! Ja den ene er jo finere/snålere enn den andre. De er ikkje så store, ergo kan du strikke en hel gjeng. La de stå fremme til pynt midt i synet, eller la de stå rundt i krokene – Eg falt for gnomene hennes da eg oppdaget Disse for noen år siden, virkelig flotte! Noe av det beste med disse gnomene er at de er strikket med tynt garn og tynne pinner, dette kan du selvfølgelig justere på selv om du vil 🙂

 

GNEDWARD OF GRIMBLEWOOD
Bildet over
14 cm høy

 

 

 

 

Designet av Sarah Schira

 

GNOLA OF GRIMBLEWOOD
18 cm høy

 

 

 

 

Designet av Sarah Schira

 

GNEIL OF GRIMBLEWOOD
13 cm høy

 

Blir en herlig trio dette her om du ikkje vil ha en hel gjeng 🙂

* * * *

 

 

 

Nå tror eg at eg er i mål med den der glittringa mi, nå gjenstår det kun litt strikking! Jadda, det måtte skje, men eg så behovet helt klart så da er det det eg må gjøre…Tar det litt senere i dag, først må eg ut å farte litt. I dag når eg sto opp var det pakke på døra, elsker den leveringsmetoden der altså; Pakke før kl 7! Deilig pakke med noe juleperlerier som man potensielt kan bruke glitter på….! Skal vise etter hvert når pakken er åpnet, ja du vet…her har det stormet og regnet hele natta så eg orket ikkje åpne den med en gang…

Må neste bare svinge meg rundt her i heimen for eg skal ganske snart avgårde, har time på mammografi i dag, greit å få det unnagjort før eg skal i stikk motsatt retning å hente en sånn “sykemelding” til skolen for Dib siden han hadde migrene forrige uke…Dyrt å ha migrene og gå på skole…Dib har jo aldri tid å gå til lege (!!)
men ser jo at det må fikses papirer på dette om mulig…

Vel vel, me talast!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg